• Wat is jou favo horror film?
    De mijne: Silent hill!

Forever.

Tendrement schreef:
    (...)
    Dan moet je die echt aanraden! Mijn moeder, mijn zus en ik zijn al behoorlijk lang geleden begonnen met een horror film verzameling (Toen nog met video's) Dus wij kennen ook zo ongeveer álle horrorfilms. Althans mijn moeder en mijn zus wel, ik heb ze voorlopig nog niet allemaal gezien xd

Lol, dan ga ik je ondervragen.
    Heb jij gezien:
    My little eye

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Sadistic schreef:
    Oja, de sneeuwman van hem is ook een van m'n favo's! Ik hou van geobsedeerde mensen! :'D
    En Het strandhuis ... de lifter, die ene met die twee zusjes ... Mrrr, ik kan het verder even niet vinden, maar ik ga binnenkort eens op zoek naar oude boeken van mij om te kijken of 'ie daar niet toevallig nog tussen ligt. Laat ik je dan nog wel weten.

De Sneeuwman en de Strandhuis heb ik hier in mijn boekenkast staan en de lifter heb ik al gelezen, die is heel goed!
    Ik heb net bij de landelijke "Bibliotheek Zuidhollandse Delta" catalogus gekeken maar daar heb ik hem niet kunnen vinden.. Heel veel boekjes van hem eigenlijk niet --'

Forever.

SinCity schreef:
    (...)
    Lol, dan ga ik je ondervragen.
    Heb jij gezien:
    My little eye

Uhm ik denk het niet, maar meestal ken ik de titels ook niet (: Meestal wel met beschrijving erbij. Maar vraag maar ^^ Vind ik wel grappig, haha!

Forever.

Dudes, R.L. Stine heeft awesome boeken en Darren Shan ook,
    series zijn het lezen waard :Y)

Mijn docent raad allemaal vage mindbreakers aan zoals het gouden ei enzo :'D

Dudes, misschien weten jullie dit.. Ik las ooit zo'n boekenserie en dat ging over een school, alleen werden er allemaal emnsen vermoord Ö Voorin stond er lijst met foto's en hoe verder je in de serie kwam, bij hoe meer mensen er RIP doorheen stond :'D het heette iets van.. blabla hgih school geloof ik.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Tendrement schreef:
    (...)
    Uhm ik denk het niet, maar meestal ken ik de titels ook niet (: Meestal wel met beschrijving erbij. Maar vraag maar ^^ Vind ik wel grappig, haha!

My little eye gaat over 5 mensen die een huis in gaan voor 6 maanden, en daar krijgen ze 1 miljoen euro voor. Áls ze het uithouden. En dan blijkt het bedrijf een snuffelsite te zijn, maar hij is egt cool ;D
    - The Grudge
    - The Ring
    - Mirrors

SinCity schreef:
    (...)
    My little eye gaat over 5 mensen die een huis in gaan voor 6 maanden, en daar krijgen ze 1 miljoen euro voor. Áls ze het uithouden. En dan blijkt het bedrijf een snuffelsite te zijn, maar hij is egt cool ;D
    - The Grudge
    - The Ring
    - Mirrors

Ja ik heb het net even opgezocht op moviemeter.nl lijkt me een toffe film!

- Ja, 1, 2, japanse versie van 2 en 3 moet ik nog zien
    - Ja, 1 en 2
    - ja 1 en 2

;D

Forever.

SoulEater schreef:
    Dudes, R.L. Stine heeft awesome boeken en Darren Shan ook,
    series zijn het lezen waard :Y)

Mijn docent raad allemaal vage mindbreakers aan zoals het gouden ei enzo :'D

Dudes, misschien weten jullie dit.. Ik las ooit zo'n boekenserie en dat ging over een school, alleen werden er allemaal emnsen vermoord Ö Voorin stond er lijst met foto's en hoe verder je in de serie kwam, bij hoe meer mensen er RIP doorheen stond :'D het heette iets van.. blabla hgih school geloof ik.

Klopt ja!

Uhm... Geen idee maar lijk me wel leuk!

Forever.

Tendrement schreef:
    (...)
    Ja ik heb het net even opgezocht op moviemeter.nl lijkt me een toffe film!

- Ja, 1, 2, japanse versie van 2 en 3 moet ik nog zien
    - Ja, 1 en 2
    - ja 1 en 2

;D

Meheh, je hebt 3 & 4 van The Ring niet gezien :Y)
    - Ginger Snaps
    - Season of the witch

Heb ik niet want ik hou absoluut niet van zo'n films dus kijk ik dat ook niet.

SinCity schreef:
    (...)

Meheh, je hebt 3 & 4 van The Ring niet gezien :Y)
    - Ginger Snaps
    - Season of the witch

Die hebben wij niet? ;O Zijn dat geen remakes? Of van een andere producer ofzo?

- Volgens mij wel..
    - Ja pas geleden! Echt een goede film!

Forever.

Tendrement schreef:
    (...)
    Klopt ja!

Uhm... Geen idee maar lijk me wel leuk!

Aawh :( het was geweldig, echt horror! Kon lekker griezelen daarbij 8D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

SoulEater schreef:
    (...)

Aawh :( het was geweldig, echt horror! Kon lekker griezelen daarbij 8D

Geloof ik best ja! Maar het is geloof ik niet de Griezelklas.. daar gaat het volgens mij niet over xd Al is die serie op zich ook wel goed!

Forever.

Tendrement schreef:
    (...)
    Die hebben wij niet? ;O Zijn dat geen remakes? Of van een andere producer ofzo?

- Volgens mij wel..
    - Ja pas geleden! Echt een goede film!

Dat zijn geen remakes ;D

- Saw (offcourse, ik weet niet wrm ik dit vraag >,<)
    - The Blob
    - The Shining

SinCity schreef:
    (...)
    Dat zijn geen remakes ;D

- Saw (offcourse, ik weet niet wrm ik dit vraag >,<)
    - The Blob
    - The Shining

Écht niet? Dude, dan lopen we wel erg ver achter..

- Ja duh? Lmao ;D
    - Jup.
    - Ik weet niet meer.. volgens mij een stukje. xd

Forever.

Tendrement schreef:
    (...)
    Geloof ik best ja! Maar het is geloof ik niet de Griezelklas.. daar gaat het volgens mij niet over xd Al is die serie op zich ook wel goed!

haha nee, het was sowieso engels (: