• Wat is jou favo horror film?
    De mijne: Silent hill!

Forever.

Omg, ik heb echt zoveel films gezien... ik zou het echt niet weten! :'D
    Maar ik heb laatst Silent Hill gezien & Dead snow en die vond ik wel awesome. :')

Sadistic schreef:
    (...)

Maar R.L Stine had ook heel veel toffe losse thrillers. Ik zal straks eens de oude boekendoos opzoeken, weet misschien nog wel een paar leuke titels van boeken die ik gelezen heb. :'D

Sowieso ook Fearless van Francine Pascal. Favo serie.
    Opzoeken als je naar de bieb gaat! ;D

Okay ;D
    Maar R.l. Stine had ook die nachtmerries! serie. Een boek daarvan is zo cool ;D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Sadistic schreef:
    (...)

Nee, het was een heel ander soort genre ... Ik kan zo gauw ook op niet één titel komen van een van de boeken, daar baal ik echt van. Heb al op Motormuis gezocht, maar dat was weer een ander van een andere uitgeverij ook. Als ik er één zie herken ik het ook meteen, dat is echt gemeeeeen! :'D

En Dubbelleven is van Shelley Stoehr, ontzettend goed geschreven verhaal - vind ik! -. (:

Boek

» Bewaren of taggen...

Dubbelleven
    Auteurs: Shelley Stoehr

Materiaalsoort: Boek
    Onderwerp: Verenigde Staten, Stripteaseuses, Weglopen
    Taal: Nederlands
    Uitgever: Becht
    Jaar: 2001
    ISBN: 9023010701
    Annotatie: Omdat ze het bij geen van haar gescheiden ouders uithoudt, verdwijnt een 16-jarig Amerikaans meisje naar New York waar ze in haar onderhoud voorziet als topless danseres in een nachtclub.

Hmmm ik heb geen idee. Ik las serieus alleen maar zulke boekjes. Het heeft heel lang geduurd tot ik andere soorten boeken leuk begon te vinden, haha!

Damn, dat lijkt me een tof boek! Ik ga gelijk even op de site van Bieb kijken of hij er is, dan kan ik hem reserveren voor het geval dat! :9~

Forever.

Sadistic schreef:
    (...)

Maar R.L Stine had ook heel veel toffe losse thrillers. Ik zal straks eens de oude boekendoos opzoeken, weet misschien nog wel een paar leuke titels van boeken die ik gelezen heb. :'D

Sowieso ook Fearless van Francine Pascal. Favo serie.
    Opzoeken als je naar de bieb gaat! ;D

Klopt ja! mijn favo van hem is De babysitter!

Forever.

Celestial schreef:
    Omg, ik heb echt zoveel films gezien... ik zou het echt niet weten! :'D
    Maar ik heb laatst Silent Hill gezien & Dead snow en die vond ik wel awesome. :')

Ghehe, volgens mij is Silent Hill gewoon heel populair (nerd)

Forever.

Tendrement schreef:
    (...)
    Hmmm ik heb geen idee. Ik las serieus alleen maar zulke boekjes. Het heeft heel lang geduurd tot ik andere soorten boeken leuk begon te vinden, haha!

Damn, dat lijkt me een tof boek! Ik ga gelijk even op de site van Bieb kijken of hij er is, dan kan ik hem reserveren voor het geval dat! :9~

Hij is echt ontzettend goed ... Ik geloof dat ik hem wel een keer of 8 of 9 heb gelezen. :'D
    Zou hem echt graag nog eens lezen, is al weer een tijd geleden.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Tendrement schreef:
    (...)
    Ghehe, volgens mij is Silent Hill gewoon heel populair (nerd)

volgens mij valt dat wel mee, ik kende die film niet tot een halfuur geleden.. ;D

Tendrement schreef:
    (...)
    Klopt ja! mijn favo van hem is De babysitter!

Die van mij die ene dat die schoolklas ondergronds vast komt te zitten en die klas die daar overleden was wraak gaat nemen ... Shit waarom ben ik nou zo slecht in titels onthouden? ;-;
    Ik ga eens kijken of ik een lijst kan vinden van z'n boeken om op te zoeken welke 't was. :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sadistic schreef:
    (...)

Hij is echt ontzettend goed ... Ik geloof dat ik hem wel een keer of 8 of 9 heb gelezen. :'D
    Zou hem echt graag nog eens lezen, is al weer een tijd geleden.

Damn hij is er niet op mijn locatie.. De dichtstbijzijnde is Rozenburg of Rockanje. Dan moet ik het eiland af.. --' Misschien kan ik hem op bol wel vinden, dan koop ik hem.

Forever.

Sadistic schreef:
    (...)

Die van mij die ene dat die schoolklas ondergronds vast komt te zitten en die klas die daar overleden was wraak gaat nemen ... Shit waarom ben ik nou zo slecht in titels onthouden? ;-;
    Ik ga eens kijken of ik een lijst kan vinden van z'n boeken om op te zoeken welke 't was. :'D

Die heb ik nog nooit gelezen, maar lijkt me vet gaaf!
    Doe dat, en dan please, tell me it! Haha, ik heb goede boekjes nodig voor werkweek naar de Ardennen. Anders verveel ik me s'nachts dood xd

Forever.

SinCity schreef:
    (...)
    volgens mij valt dat wel mee, ik kende die film niet tot een halfuur geleden.. ;D

Haha op een paar uitzonderingen na dan (krul)

Forever.

Tendrement schreef:
    (...)
    Haha op een paar uitzonderingen na dan (krul)

Nee, serieus, mijn vader heeft zo'n beetje elke horrorfilm gezien en die kent hem niet?

Oja, de sneeuwman van hem is ook een van m'n favo's! Ik hou van geobsedeerde mensen! :'D
    En Het strandhuis ... de lifter, die ene met die twee zusjes ... Mrrr, ik kan het verder even niet vinden, maar ik ga binnenkort eens op zoek naar oude boeken van mij om te kijken of 'ie daar niet toevallig nog tussen ligt. Laat ik je dan nog wel weten.

SinCity schreef:
    (...)
    Nee, serieus, mijn vader heeft zo'n beetje elke horrorfilm gezien en die kent hem niet?

Dan moet je die echt aanraden! Mijn moeder, mijn zus en ik zijn al behoorlijk lang geleden begonnen met een horror film verzameling (Toen nog met video's) Dus wij kennen ook zo ongeveer álle horrorfilms. Althans mijn moeder en mijn zus wel, ik heb ze voorlopig nog niet allemaal gezien xd

Forever.

SinCity schreef:
    (...)

Het is een vrij oude film, verfilmd van een spel.