• Dat ben ik dus al drie jaar lang aan zee.
    We hebben dus sinds 2008 hier een stacaravan en sindsdien zijn we hier al bijna elk weekend en elke vakantie geweest.
    Ik vind dat best wel leuk, maar het zou zoveel leuker zijn als ik hier vrineden moest hebben waar ik mee weg kon. Ik zit zowat constant binnen, doe geen klop, want alleen iets gaan doen is niet leuk.
    Ik kom natuurlijk nog wel buiten met mijn ouders, maar dat is niet hetzelfde.

    Ik ben net buiten geweest met mijn jongere neefjes en ik ben alleen kinderen tegengekomen die nog geen twaalf waren én ze waren allemaal Frans! Echt, er wordt hier geen woord Nederlands gesproken. :x
    Ik kan wel Franse vrienden maken, maar ik kan niet goed genoeg Frans om het echt te spreken met iemand anders.

    Weten jullie hoe ik toch vrienden kan maken hier? Ik vind het echt niet leuk om constant binnen te zitten. :x


    Let the Night embrace you

    ahww, da's klote..
    misschien moet je iets te veel boeken meenemen?
    of proberen de Fransen Nederlands te leren (nerd)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ha,dat had ik ook toen wij vaak daar in de stacaravan waren. Maar ik liep wat rond,lachte mensen uit en croste door de straten, maar ik was wel kleiner en vanaf mijn 8ste ben ik daar niet meer geweest. Nu hebben wij een appartement en ik snap je wel. Je kunt misschien meer buiten gaan,naar de speeltuintjes gaan en daar zitten ofzo, op het strand,misschien is kijken of er in uw straat nog mensen wonen met kinderen van je leeftijd?
    Of misschien is vragen of er iemand van je vrienden/vriendinnen meemag?

    Geen idee eigenlijk,nog succes!

    Ik heb echt een hele hoop mee aan dingen die ik kan doen en ik verveel me eigenlijk niet, maar ik wil gewoon naar buiten. Leuke dingen doen, enzo. :3

    En zonet heb ik nog in de speeltuintjes gehangen, dat durf ik wel vaker doen, maar ik hoor echt niemand Nederlands én van mijn leeftijd. In mijn straat wonen enkel oudere mensen op mijn buurjongen na, maar die is er deze vakantie niet. ;(

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 20:05 ]


    Let the Night embrace you

    Misschien kan je vragen of er de volgende keer iemand mee mag? Of neem een hondje mee, echt, ik verveel me dan nooit! En misschien kan je opzoeken of er daar niet iets leuks in de buurt is? Of ga een hobby zoeken die daar leuk is, zoals fotografie bijvoorbeeld? Dan kan je heel veel mooie foto's maken. Of ga een Q-story schrijven met als uitgangspunt die plek, dan kan je overal rondwandelen, inspiratie opdoen, en lekker zitten schrijven.
    Al ben ik verder niet zo goed in van die ideetjes, maar ik hoop dat 't wat helpt :x


    “Love is a contradiction.”