• Ik heb het dus over Tokio Hotel en Justin Bieber, toch vind ik dat Tokio Hotel heel normaal is vergeleken met Justin Bieber. Aangezien zij ook op jonge leeftijd zijn begonnnen met muziek maken. Ik vind dat Tokio Hotel niet zo met de eer pronkte en zichzelf helemaal geweldig vonden en dachten dat ze alles waren. Justin Bieber denkt dat wel. Ik vind dat hij echt capsones heeft. Ik vind het geen van beide goede muziek, maar ik zat hieraan te denken. Mensen die het met me eens zijn? Of hebben jullie een andere mening?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben het met je eens, maar ik ben dan wel fan van TH :)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ach, eigenlijk kan het me allemaal niet schelen.


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb een grotere hekel aan Tokio Hotel dan aan Justin Bieber.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben het wel met je eens. Maar Tokio Hotel zijn met vier, dat helpt denk ik om elkaar met beide voeten op de grond te houden, Justin is alleen en omringd door volwassen mensen die heb uitbuiten. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dumbledore schreef:
    Ik heb een grotere hekel aan Tokio Hotel dan aan Justin Bieber.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eens. Ik was fan van TH, ik kan mezelf niet als bieberfever-persoontje voorstellen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rooftops schreef:
    Ik ben het wel met je eens. Maar Tokio Hotel zijn met vier, dat helpt denk ik om elkaar met beide voeten op de grond te houden, Justin is alleen en omringd door volwassen mensen die heb uitbuiten. (:

    Hier ga ik mee akkoord. Hoewel Justin ouders heeft die hem zouden moeten helpen daarmee en die dat blijkbaar niet doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    ik heb honger.:Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben het hier niet mee eens. Tokio Hotel is normaal, want zij begonnen later met muziek maken. Dan is Miley ook niet normaal?
    Hoe weet jij nou weer dat Tokio Hotel zichzelf niet alles vonden? Tom vondt dat hij het recht had om met iedereen te neuken, omdat hij beroemd is. :/

    Daarbij, dit topic trekt ruzie aan denk ik.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Ik ben het hier niet mee eens. Tokio Hotel is normaal, want zij begonnen later met muziek maken. Dan is Miley ook niet normaal?
    Hoe weet jij nou weer dat Tokio Hotel zichzelf niet alles vonden? Tom vondt dat hij het recht had om met iedereen te neuken, omdat hij beroemd is. :/

    Daarbij, dit topic trekt ruzie aan denk ik.
    De gebroeders Fraulitz begon met muziek toen ze 7 waren. Dus.. Justin was eerder :3? Dat van Tom was sowieso een imago en niet waar. Universal weet altijd de perfecte codes om een perfecte succesvolle band te creëren en het was ze nu op het begin ook weer aardig gelukt door vier jochies gewoon alle vier een uiteenlopend karakter en uitstraling op te plakken :3.

    @OT Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet antwoorden. Ik luister geen Justin Bieber en ik volg hem ook nooit in het nieuws. Wel weet ik dat mensen altijd wat over hem te zeiken hebben.. Maar.. eerlijk is eerlijk. Als ik ergens goed in zou zijn dan zou ik me ook geen blad voor de mond nemen en het ook niet erg vinden om zo nu en dan eens te zeggen dat ik er goed in ben :Y). Maar hoe of wat hij dat doet weet ik ook niet. Zoals al gezegd was, ik denk dat het scheelt dat bij TH de vier elkaar redelijk op de grond hielden/houden en Justin inderdaad omringt is door volwassenen die hem zien als een moneymaker of een leuk speeltje voor korte tijd.


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Beleza schreef:
    Ik ben het hier niet mee eens. Tokio Hotel is normaal, want zij begonnen later met muziek maken. Dan is Miley ook niet normaal?
    Hoe weet jij nou weer dat Tokio Hotel zichzelf niet alles vonden? Tom vondt dat hij het recht had om met iedereen te neuken, omdat hij beroemd is. :/

    Daarbij, dit topic trekt ruzie aan denk ik.


    Ik geef alleen mijn mening, en andere mogen dat ook. Jij maakt er een ruzie topic van :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kan Tokio Hotel helemaal niet vergelijken met Justin Bieber. Het maakt toch niet uit wie eerst is ontdekt of niet? Het gaat om de muziek. En ik zie niet echt een gelijkenis tussen Tokio Hotel en Bieber fans. TH is rock, Justin Bieber is dan meer pop. En zo kan ik een tijdje doorgaan met verschillen tussen hen op te zoeken. Justin Bieber heeft nu véél meer aandacht van de pers, er wordt veel over hem geschreven, en daarmee wordt hij automatisch meer gevolgd door de pers en paparazzi. Hij is nu een hype, en dat was ook eens een tijd met Tokio Hotel. Dat zij ook veel in het nieuws en in de krant waren. Dat hun liedjes ook de hele tijd op de radio en tv werden gespeeld. Ze zijn beide zo anders, maar op hun manier ook speciaal en uniek. En loop hier nou niet over de zeiken ofzo. Ik ben van beide fan, maar laat de rest fan zijn van wie ze willen zijn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    daiyu schreef:
    Ach, eigenlijk kan het me allemaal niet schelen.


    live the life you love

    Als ex-TH fan (en ik volgde best close) moet ik zeggen, dat je hier wel gelijk hebt.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Uneventful schreef:
    ik heb honger.:Y)



    amen! _O_


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.