• ja ik vraag me dat af. als je een relatie hebt na hoelang zou je dan sex hebben?

    Ik had het al gedaan een maand voor ik een relatie kreeg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    Nou euhm, ik ben altijd snel met dat soort dingen. Seks is voor mij net zo spannend als zoenen, om het maar even zo te zeggen :P


    Ja inderdaad.

    Het ligt aan je leeftijd, als je 14 bent, wacht dan maar een jaar, maar als je 18 bent, waarom zou je dan zo lang wachten? Dan kan het net zo goed na een paar weken of dagen, als je ouder bent hoort sex er gewoon bij. En hoevaak komt het niet voor dat je eerst sex hebt met iemand en daarna pas denkt aan een relatie?

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Sawtooth schreef:
    Euh .. ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja inderdaad.

    Het ligt aan je leeftijd, als je 14 bent, wacht dan maar een jaar, maar als je 18 bent, waarom zou je dan zo lang wachten? Dan kan het net zo goed na een paar weken of dagen, als je ouder bent hoort sex er gewoon bij. En hoevaak komt het niet voor dat je eerst sex hebt met iemand en daarna pas denkt aan een relatie?
    _O_


    Life is hard and then we die

    Geen idee. Ik ben 14 en dat vind ik vroeg, dus ik wacht nog wel een jaar ofzo. (krul)

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 10:32 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Genius schreef:
    (...)
    Haha eerder :'D

    Ik beat iedereen =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    geen antwoord


    I love you Irem

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja inderdaad.

    Het ligt aan je leeftijd, als je 14 bent, wacht dan maar een jaar, maar als je 18 bent, waarom zou je dan zo lang wachten? Dan kan het net zo goed na een paar weken of dagen, als je ouder bent hoort sex er gewoon bij. En hoevaak komt het niet voor dat je eerst sex hebt met iemand en daarna pas denkt aan een relatie?

    Daar zit ook wat in.. goh, niet eens over nagedacht 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Ik beat iedereen =$

    Behalve mij!


    No growth of the heart is ever a waste

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Ik beat iedereen =$
    Nee, doe je niet ben ik bang.. :$


    Life is hard and then we die

    TheBoss schreef:
    (...)
    Behalve mij!

    Echt?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, doe je niet ben ik bang.. :$

    Echt niet? HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Echt?

    Uhu :$ Ja toch, Annick..


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Uhu :$ Ja toch, Annick..
    Zeker wel, Sam is echt een beest :$


    Life is hard and then we die

    HAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John