• Oké. Ik heb een uitgebreider woordenschat dan de meeste kinderen van mijn leeftijd. Dat heb ik altijd al gehad. Toen ik 11 was gebruikte ik woorden die mijn zus nu pas gebruikt (ze is 16).
    Op gesprekken op school is het irritant. Ik praat gewoon normaal, voor mijn gevoel dan. Maar om de minuut vraagt iemand wel: 'Wat is dat?' of 'Wat zeg je nou?'
    Ik voel me dan gewoon ouder dan ik ben. Dat heb ik trouwens de laatste tijd heel vaak.
    Maar het is gewoon irritant want ik kan eigenlijk niet echt een normaal gesprek voeren.

"Ignite, my love. Ignite."

Dat heb ik ook wel eens. Leraren geloven het nooit als ik een verslag zelf maak omdat ze dan zeggen dat het niet mijn eigen woorden zijn....

Ik heb dat ook altijd al gehad. Nu nog steeds.
    Lezen we een tekst bij Nederlands, vraagt iemand wat een woord betekend. Dan denk ik, 'heb je nu echt geen idee'.
    Maar ik heb dat altijd al gehad op meerdere vlakken, dat ik me ouder dan de rest.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Heb ik ook, en dan krijg je reacties van: wat doe jij nou op het vmbo? Tsja, blame de cito zou ik zeggen -.-
    Maarja. Op den duur heb ik mijn spreektaal wat informeler gemaakt en het formele deel gebruikt voor schoolverslagen :Y). Twee delen die je dan uit elkaar kan houden en dan toch in je voordeel kan gebruiken.

No growth of the heart is ever a waste

Scandal schreef:

Numbers.

Dat heb ik ook heel vaak, maar tegenwoordig minder omdat ik in een 3 gymnasium klas zit en ik mijn moeilijke woorden maar voor mijn stories bewaar :x

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

mm, ja ik was vroeger op de basisschool zeker wel een van de slimste, maar of dat nou kwam dat de mensen in mijn klas gewoon dom waren, of ik nou slim? Hahah. Afijn, ik zit nu gewoon in vmbo (:

Alleen maar tranen van geluk

Fragile schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Leraren geloven het nooit als ik een verslag zelf maak omdat ze dan zeggen dat het niet mijn eigen woorden zijn....

Hope goes lost but never dies.

Scandal schreef:

We'd be forever young, think of it!

Dat heb ik niet in gesprekken, maar wel in verslagen, werkstukken en dergelijke.

Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

Fragile schreef:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Fragile schreef:

dat heb ik ook, maar daar hebben de leraren plagiaatcontrole voor op onze school (:

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

dat ken ik ;D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.