• 'Gott Wo Warst Du'

    De bordjesman plaatst van die borden bij een aantal ongevallen.
    Nu ook bij Alphen aan de Rhijn.
    Hij verplaatst zich al 7 jaar naar drama scenes en is een hele bekendheid in Duitsland.
    Hij zoekt obviously aandacht -wat niet slecht hoeft te zijn-, maar wat vinden jullie van deze borden
    Bij zo'n ongeval? (krul)


    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 19:54 ]

    Het maakt het nog dramatischer... vind ik.

    Hij zoekt volgens mij gewoon publiciteit terwijl het al zo erg is. Of hij vindt het echt erg.


    Olive

    Vind het goed, alleen wel een beetje zo van 'Yes, er gebeurt iets ergs! Nu kan ik bordjes zetten!' En dan wordt het niet zo goed meer.

    - Ik kan geen zinnen bouwen vandaag. -


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jacker schreef:
    Hij zoekt volgens mij gewoon publiciteit terwijl het al zo erg is. Of hij vindt het echt erg.


    Hij probeert wel een statement te maken (': Daar heb je publiciteit voor nodig.

    Echt vaag, zag het ook niet bij DWDD.


    I am an idiot, I move.

    Heeeel apart, maar ergens ook wel goed dat hij zoiets doet.


    Life is hard and then we die

    Hingucker schreef:
    Vind het goed, alleen wel een beetje zo van 'Yes, er gebeurt iets ergs! Nu kan ik bordjes zetten!' En dan wordt het niet zo goed meer.

    - Ik kan geen zinnen bouwen vandaag. -

    Tuurlijk denkt hij niet zo -.-

    PUKKELxDING schreef:
    Heeeel apart, maar ergens ook wel goed dat hij zoiets doet.

    Jacker schreef:
    Hij zoekt volgens mij gewoon publiciteit terwijl het al zo erg is. Of hij vindt het echt erg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb nog nooit gehoord of gezien van die gast. Ik weet niet echt wat erover te denken..

    Dat is best wel eng dat die man overal met dat bordje voorbijkomt.
    heb je dit van de wereld draait door?
    daar hadden ze het net ook over die man en dat bordje.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik ben blij dat hij aandacht op dit soort zaken vestigt, maar ik hoop niet dat hem ooit iets overkomt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, ik ben er niet kapot van ... Vooral omdat hij er serieus van Duitsland voor hiernaartoe komt ... Lijkt me een aandachtsgeiler. Misschien goed bedoelt, maar wel zo geworden. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het ergens wel een mooie betekenis hebben aangezien hij bekend in duitseland is vermoed ik dat hij echt overal naar toe gaat gewoon om zijn goed hart te laten zien


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat vind ik maar een vreemde hobby. Iedereen vraagt zich op zo'n moment sowieso al af waarom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.