• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met een uitkering moeten verplicht vrijwilligerswerk doen.

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Lijkt me een aardige deal toch :)?

Life is hard and then we die

Nee.
    Mijn nonkel zat af en toe aan de dop omdat hij onmogelijk werk kon vinden door zijn ziekte.
    Nu is hij er niet meer!
    (huil)

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Springfield schreef:
    Nee.
    Mijn nonkel zat af en toe aan de dop omdat hij onmogelijk werk kon vinden door zijn ziekte.
    Nu is hij er niet meer!
    (huil)
    Dat is niet de uitkering die bedoeld wordt lijkt mij, volgens mij wordt hiermee een WW-uitkering bedoeld (werkloosheid wet uitkering)

Life is hard and then we die

Ligt aan de uitkering.

Numbers.

Ligt eraan

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Dat is tegenwoordig al normaler aan het worden, vooral bij jongeren.
    Zelf heb ik een baan gevonden, anders had ik een uitkering gekregen waarbij ik verplicht moest kiezen uit een aantal bedrijven om bij te werken als vergoeding.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Oneens, dan is het toch geen vrijwilligerswerk meer?

everything, in time

Oneens, het ligt er maar net aan welke uitkering je bedoelt.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Suusijsje schreef:
    Oneens, dan is het toch geen vrijwilligerswerk meer?

Op school moet het ook verplicht, maar dan wordt het ook nog vrijwilligerswerk genoemd.

Maar ik vind het wel een aardige overeenkomst.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

licht er aan:Y)
    Het zal wel goed voor somige mensen zijn ;)

Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

Eens.
    Ik ken een man uit onze woonplaats die nooit heeft gewerkt omdat hij te lui was. Hij kreeg een uitkering omdat ze hem zo zielig vinden.
    Maar als je 'werk' zegt, gaat hij er al vandoor.
    Hij weet niet eens wat werk is!

"Well, well. Look who we've got here!"

Oneens,sommige mensen hebben maar even een uitkering,dus heeft het geen zin.
    Maar als je voor langere tijd een uitkering bent is het een goed idee,mits je kan werken.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

PUKKELxDING schreef:
    Lijkt me een aardige deal toch :)?

Precies! En als ze dan toch bezig zijn is de stap tot weer echt gaan werken ook niet zo groot meer. Want je ziet ook wel dat mensen al zo lang lui thuis hebben gezeten dat ze nauwelijks nog kúnnen werken...

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Als diegene niet ziek ofzo is, en hij/zij gewoon kan werken zou ik vinden dat diegene verplicht moet zijn om te solliciteren voor een betaalde baan.

Live Your Dream

Houston schreef:
    Ligt eraan

Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming