• Mijn bff ging vandaag naar Alphen a/d Rhijn met haar moeder.
    Nu heb ik niks meer van haar gehoord. Ik weet dat het een kleine kans is dat ze in dat winkelcentrum was maar toch ben ik bang!

    Maar om dit topic een beetje zinvol te houden, zijn jullie ook ooit bang geweest toen je geen smsje terug kreeg :'D


    En ik kreeg net een smsje :'D
    Sorry dat ik zo dom deed ;D

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 12:41 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Dat kan ik begrijpen dat je bang bent, maar het zal vast wel goed komen!
    Ik heb dat vooral als mijn ouders 's avonds weg zijn en ik alleen thuis ben en ze bijvoorbeeld zeggen dat ze om 12 uur thuis zijn. En dan wordt het half 1 en dan zijn ze nog steeds niet thuis en dan ga ik allemaal dingen bedenken die gebeurd kunnen zijn... :$


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Wat is er dan met Alphen aan de Rijn?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, al een paar keer ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niet per sms maar met bellen.
    Ze zouden bellen wanneer mijn opa (die toen in het ziekenhuis lag) overleden was.
    En helaas werden we gebeld.

    Ja. Toennet nog. Er is iets gebeurd met mijn broer en broertje, en ik krijg geen antwoord van mijn broer die daar nu is.
    Maar hopelijk krijg je snel wat te horen van die vriendin van je ;')


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Horan schreef:
    Wat is er dan met Alphen aan de Rijn?

    Lees hier (heb geen zin meer om helemaal uit te leggen x'D )

    Als ze ging om te shoppen was ze hoogstwaarschijnlijk in de Aarhof, niet in de Ridderhof. De Ridderhof ligt meer in de "ghetto" van Alphen en je kan er niet echt shoppen :'D

    Dus ik denk dat de kans inderdaad klein is dat je vriendin daar was.
    En soms, als ik geen sms terugkrijg, ga ik allerlei rampscenario's bedenken en maak ik mezelf bang xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Horan schreef:
    Wat is er dan met Alphen aan de Rijn?

    Vanmiddag heeft een man ruim 10 minuten, in een winkelcentrum, om zich heen geschoten en daarna zichzelf neergeschoten.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Nee nooit. Maar ik maak me ook net snel zorgen om mensen.
    Wat je vriendin betreft er is vast niks aan de hand anders had je wel wat gehoord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Licht eraan waar die mensen zich bevinden, in welke omgeving. Als ik weet dat mijn moeder met de auto ergens heen is, ben ik wel bang dat ze een ongeul heeft gekregen als ze iets te laat is.


    Me so good.