• Dus, een vriendin van me is al eens echt kwaad op me geweest, en ze had gezegd dat onze vriendschap voorbij was en het nooit meer hetzelfde zou zijn.
    Een paar dagen later zei ze dat het haar speet en vroeg ze of ik haar wou vergeven. Ik zei ja, want ik ben niet het type dat boos blíjft.
    Maar nu, nog geen week later, heeft ze weeral mijn vertrouwen beschaamd, en nu ben ik echt gewoon superkwaad, het is echt een rotstreek die ze heeft uitgehaald, zou ik haar moeten vergeven of niet? Want op dit moment ben ik zo kwaad, dat ik niet meer over de situatie kan oordelen. ;@


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zou het haar niet vergeven,je kunt dat niet blijven doen.

    Denk er eerst eens goed over na. Ik ben het type die het haar niet zou vergeven, toch geen twee keer. Al hangt het wel af van wat ze gedaan heeft.


    1.25

    wel, ik zou zeggen, pb mij, want als je het zo zegt, kan het ook over idiote dingen gaan. al zou ik haar zeker niet meer zo vertrouwen als vroeger, als ze je vertrouwen heeft beschaamt. maar onder welke condities heeft ze je vertrouwen beschaamt? ik geef toe, ik heb ook al het vertrouwen van mijn allerbeste vriend beschaamt, ik voel me er zeer schuldig voor, maar het was per ongeluk (lang verhaal).

    dus, je moet denken;
    wat was het geheim?
    was het zo big deal?
    waarom heeft ze het doorverteld of wat dan ook?
    stel dat jij het had gedaan, wat zou je nu voelen?
    wat zou jij als die vriendin hebben gedaan?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Flawless schreef:
    Ik zou het haar niet vergeven,je kunt dat niet blijven doen.


    Olive

    Dragonette schreef:
    Denk er eerst eens goed over na. Ik ben het type die het haar niet zou vergeven, toch geen twee keer. Al hangt het wel af van wat ze gedaan heeft.

    het is nogal moeilijk uit te leggen, maar het is echt een rotstreek, geloof me


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flawless schreef:
    Ik zou het haar niet vergeven,je kunt dat niet blijven doen.

    Het hangt er van af wat ze gedaan heeft , als het echt erg is zou ik het haar niet vergeven .Kzou er heel goed overnadenken of ze je vriendschap wel waard is

    ohja; ik heb haar gemaild & geconfronteerd met wat ze heeft gedaan, nu nog wachten op haar reactie


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    West schreef:
    ohja; ik heb haar gemaild & geconfronteerd met wat ze heeft gedaan, nu nog wachten op haar reactie
    Vertel je ons hoe het afloopt?


    1.25

    Teveel is teveel.
    Als het echt al vaker is voorgekomen zal ze nooit te vertrouwen zijn.
    Niet vergeven, wel vergeten!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dragonette schreef:
    (...) Vertel je ons hoe het afloopt?

    Ja, ik zal zien (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Springfield schreef:
    Teveel is teveel.
    Als het echt al vaker is voorgekomen zal ze nooit te vertrouwen zijn.
    Niet vergeven, wel vergeten!

    Dus moet ik dan wel vergeten wat ze heeft gedaan?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    West schreef:
    (...)
    Dus moet ik dan wel vergeten wat ze heeft gedaan?

    Nee, ik bedoelde eigenlijk dat je haar moet vergeten, niet wat ze heeft gedaan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoelde eigenlijk dat je haar moet vergeten, niet wat ze heeft gedaan.

    Dat is ook best wel moeilijk, ze zit ook op Q, en daarom dat ik er niet zo veel over kan vertellen
    Maar toch bedankt voor de tip (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dragonette schreef:
    Denk er eerst eens goed over na. Ik ben het type die het haar niet zou vergeven, toch geen twee keer. Al hangt het wel af van wat ze gedaan heeft.


    None but ourselves can free our minds.