• De stelling van vandaag luidt:
    Andere landen zouden minder vakantie moeten hebben

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, Waarom zouden ze minder vakantie moeten hebben? Ieder land is toch gelijk.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ach dat is toch hun keus als ze meer dan ons hebbnx)? Daarbij in elk land is er wel iets positiever en negatiever dan in een ander land Xp
    Xx

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 5:49 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    oke xD Die vind k grappig, want hij slaat nergens op xD

    Totaal niet mee eens, wrm zouden hun mider vakantie mogen hebben?


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Absoluut niet. Waarom zouden wij gaan bepalen of een ander land meer of minder vakantie zou moeten hebben? Ieder land heeft zijn eigen regels.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Totaal niet mee eens!
    Ze krijgen juist minder vakantie dan ons. Ze mogen van mij meer vakantie krijgen.

    Ik weet niet of andere landen inderdaad minder vakantie krijgen, maar ik vind dat ieder land evenveel vakantie hoort te hebben.


    it's so empty living behind these castle walls

    Oneens. Iederland in Europa heeft toch ongeveer even lang vakantie,ze zijn alleen anders verdeel.
    En trouwens hoe kunne wij voor andere landen en andere cultuur dingen als de vakantie gaan bepalen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik weet niet hoe dat zit eigenlijk in andere andere landen, kan mij eigenlijk niet schelen , geef mij gewoon wat meer vakantie..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nee, wij moeten gewoon meer vakantie hebben. Die leerplicht slaat tegenwoordig echt nergens meer op.


    Life is hard and then we die

    Neen, waarom moeten wij iets bepalen voor een ander land?

    xxxxxx


    ~

    Nee, waarom ?
    ik bedoel waarom zouden zij minder recht hebben dan wij? ik vind wel dat wij meer vakantie moet hebben hahaha
    xxx


    When the world stops turning.....

    Neee, waarom zouden hun geen vakantie mogen en wij wel?;$ Die kinderen gaan toch ook gewoon naar school?! :)


    "POTATOOOOOE!"

    nou, mij maak het niet zoveel uit, als wij maar meer vakantie krijgen^^


    A woman's best make up is her smile

    Wat? Sinds wanneer is vakantie een onderwerp voor de wet?


    Where there is a sea there are pirates...

    Wat is dat voor een domme stelling.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right