• Een hele goede kennis van mijn ouders is hier nu, ik ken haar al vanaf mijn geboorte en zij heeft nog 4 kinderen waar ik het super goed mee kan vinden en waar ik regelmatig bij speelde en logeerde vroeger.
    Ik kwam daar dus regelmatig en het is soort familie voor me, sterker nog ik had een hele goede band met hun en ik beschouw ze soms als mijn 2e ouders...

    Nu is die vrouw dus hier en verteld dat zij en haar man uit elkaar zijn! o.O
    Like dat had ik nooit verwacht en haar kinderen ook niet... :/
    En het stomme is ik zit er nog al heel erg mee nu... Ik jank er gewoon om...
    Ik had mijn beste vriendin een smsje gestuurd om het ff kwijt te kunnen krijg ik 3 uur later pas een smsje terug met dit erin:
    "Oh dat is kut! Ja je weet het nooit van iemand. Mijn nieuwe telefoon is top! :D HTC Wildfire! :3"

    En ik heb nu echt zoiets van ja wat moet ik hier mee? Ik sms je dat ik er heel erg mee zit, hoe erg ik er van ben geschrokken en ik krijg een dom smsje terug alsof ze er niks om geeft alleen om die stomme nieuwe klote mobiel van der... :/
    (ja sorry ik ben nu dus ook nog al boos ik snap het gewoon niet van der...)
    Ik wil der boos terug smsen met iets als "hallo ik zit er heel erg mee?" of zo maar dan word ze misschien boos en hebben we ruzie en dat wil ik absoluut niet want zij 1 is van de weinigen die ik echt vertrouw...

    Nou ik heb het net duidelijk gemaakt dat ik er heel erg mee zit en stuff... Het lijkt wel of het haar niks interesseert want ze begon gelijk weer over der mobiel en toen zei ze er achter aan: "maar wat is er nou zo erg dan?" Dus ik heb gezegd "nou eh dat heb ik je net gesmst?" En nu reageert ze niet terug dus waarschijnlijk is ze nu boos op me --"

    Wat zouden jullie doen? :/ En wat vinden jullie ervan? Stel ik me aan of?

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 22:46 ]


    dream, dare, fly!

    Misschien weet je vriendin niet zo goed hoe ze moet reageren, ik heb dat ook heel vaak als een vriendin van mij een smsje stuurt met iets waar ze mee zit. Ze bedoelt het vast niet zo (:
    En trouwens, heel veel sterkte ermee, want het is idd wel echt heel stom!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nou per sms weet je nooit zo goed hoe erg het voor iemand is, misschien kan zij zich gewoon even niet inbeelden hoe erg je zoiets vindt.
    Sterkte nog!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xButtercup schreef:
    Misschien weet je vriendin niet zo goed hoe ze moet reageren, ik heb dat ook heel vaak als een vriendin van mij een smsje stuurt met iets waar ze mee zit. Ze bedoelt het vast niet zo (:
    En trouwens, heel veel sterkte ermee, want het is idd wel echt heel stom!


    Thanks!
    Nou ik heb het net duidelijk gemaakt dat ik er heel erg mee zit en stuff... Het lijkt wel of het haar niks interesseert want ze begon gelijk weer over der mobiel en toen zei ze er achter aan: "maar wat is er nou zo erg dan?" Dus ik heb gezegd "nou eh dat heb ik je net gesmst?" En nu reageert ze niet terug dus waarschijnlijk is ze nu boos op me --"

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 22:46 ]


    dream, dare, fly!