• Heee.
    Ik heb een vraag.
    Ik zit hier in de woonkamer en ik heb het mega warm. Mijn wangen lopen rood op en ben plakkerig. Dus ik vraag aan mijn broer 'Ligt het aan mij of is hier hier zo heet?' Hij zo 'Nou ik heb het niet warm hoor.' Dus ik ging me temperatuur even meten en die kwam op 37,8. Is dat al koorts of wat? Ik word nog warmer als ik even beweeg o.o
    Heb ook wat last van me buik. Kan je lichaams temperatuur ook oplopen als de omgeving om je heen warm is? Of niet?
    x.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 18:09 ]


    Sometimes it's best not to care.

    SaulHudson schreef:
    nu heb je verhoging. Maar het licht ook aan je normale lichaams temperatuur want gemiddeld is dat weer anders bij de een dan bij de ander. Want 38 is koorts xD


    Normaal heb ik 37,4 ofzo.


    Sometimes it's best not to care.

    Hangt er vanaf wat je lichaamstemperatuur is :)
    Ik heb 34° lichaamstemperatuur dus bij 37° heb ik al erge koorts :)

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 18:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ergens ben ik toch bang dat ik ziek word, want heb vanaf gister al buikpijn en mijn ogen voelen zwaar aan ]:


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    Ergens ben ik toch bang dat ik ziek word, want heb vanaf gister al buikpijn en mijn ogen voelen zwaar aan ]:


    Slaap te kort? Ongesteld worden? Iets verkeerds op?
    [jah ik ga alle mogelijk heden opnoemen om jou gerust te stellen dat je niet ziek word ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Slaap te kort? Ongesteld worden? Iets verkeerds op?
    [jah ik ga alle mogelijk heden opnoemen om jou gerust te stellen dat je niet ziek word ;D]

    Géén slaap te kort. Hoef ook niet ongesteld te worden. En nee heb niks vreemds gegeten ;o Hahaa lief van je, maar ik denk toch echt dat ik een griepje heb/krijg. ]:


    Sometimes it's best not to care.

    Verhoging, voorloper van koorts. Volgens mij heb je pas koorts als je boven de 38 graden hebt.


    Destroy what destroys you.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Géén slaap te kort. Hoef ook niet ongesteld te worden. En nee heb niks vreemds gegeten ;o Hahaa lief van je, maar ik denk toch echt dat ik een griepje heb/krijg. ]:


    Ben je vaak ziek? of is jou ziekzijn erg?

    Want ik heb ook best vaag gehad dat ik koppijn buikpijn enzo had. of gwn echt warm.. maar daar blijft het meestal dan ook bij (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you