• Heej,

    Ik ben verliefd op een jongen en hij weet dat en zowat mijn hele klas en zijn vrienden ook.
    Ik heb hem op msn maar weet nooit wat leuks te zeggen of te vragen...Hij vraagt ook nooit iets..ik vind hem echt leuk..Hij is 1 jaar jonger dan mij en ik kom hem vaak tegen op school maar dan durf ik niks te zeggen..

    Wat moet ik doen?
    hebben jullie tips??

    xxx.


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Praat eens tegen hem op msn. Je kan echt over alles praten, hoe zijn vakantie was, van welke muziek hij houdt.. Er zijn duizenden onderwerpen om over te praten :'D
    En, je kan misschien 'hallo' ofzo zeggen als je hem tegen komt op school (:


    Never run out of reasons to smile...

    Unfaltering schreef:
    Praat eens tegen hem op msn. Je kan echt over alles praten, hoe zijn vakantie was, van welke muziek hij houdt.. Er zijn duizenden onderwerpen om over te praten :'D
    En, je kan misschien 'hallo' ofzo zeggen als je hem tegen komt op school (:


    dankjee ik zal eens proberen;)
    hopen dat het werkt:$


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Ik snap dat je het eng vind, maar niks gebeurd vanzelf. Je hoeft niet gelijk de beste vrienden met hem te worden, maar groet hem eens. Er kan toch niks gebeuren? Hij gaat je echt niet slaan als je 'hoi' zegt, hoor. (nerd)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Je kan dingen vragen of school, over muziek babbelen (aanrader!), films, blahblah.
    En op school gewoon eens vriendelijk glimlachen enzo (;.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik zou er gwn mee prtn op internet. dat is veel vlotter & ze kunnz mindr stiltes vlln vind ik. En als hij voorbijkomt lach je gewoon vriendelijk ofzo want als je steeds je hoofd wegdraait of hem mss negeert komt het mss kruw over
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dankjewel iederen ik gaa proberen morge zie ik hem waarschijnlijk weer op school duss... maar ik zal alles eens proberen!

    xxx.


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Patato schreef:
    Je kan dingen vragen of school, over muziek babbelen (aanrader!), films, blahblah.
    En op school gewoon eens vriendelijk glimlachen enzo (;.