• Gegroet, Quizlet. (pirate)

    Een tijdje geleden heb ik een heel leuke kettinghanger gekocht op Ebay. Het pakketje is netjes verzonden en volgens het nummer waarmee ik dat pakketje kan volgen, is hij ook al een aardig eind over de wereldbol gereisd. Nou was vandaag echter de laatste dag van de geschatte levertijd (tussen 21 december en 14 januari) en op zich maak ik me er niet bijster veel zorgen om dat hij nog niet geleverd is, want het is tenslotte Kerstmis geweest en die Ebaypakketjesleveranciers hebben het vast heel druk gehad. Waar ik me meer zorgen om maak, is dat er geen update over de locate van het pakketje is gekomen sinds 3 januari, elf dagen geleden, terwijl hij daarvoor iedere twee/drie dagen een update gaf. Ook is de laatste locatie N/A, dus begin ik me een beetje zorgen te maken dat hij misschien zoek is geraakt, of zo.

    Hebben jullie ervaringen met buitenlandse bestellingen en het tracken van pakketjes? Zijn zulke lange pauzes tussen updates normaal, of moet ik er achteraan gaan? En zo ja, hoe? (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb eigenlijk geen idee, maar alle pakketjes hadden met de ijzel vertraging. Misschien lopen ze wel heel erg achter.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb wel dingen getraced die een tijdje van de radar verdwenen zijn. Negen van de tien keer komt het alsnog wel aan, albeit met wat vertraging. (:


    The truth is out there.

    Als het pakketje te laat is moet je even een mailtje sturen naar bij je verkoper. Dat heb ik ook een keer gedaan bij mijn telefoonhoesje en negen van de tien keer sturen ze hem opnieuw op.

    Hoe je het moet volgen weet ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    O wat balen ):. Ik heb geen idee hoe dat gaat met dergelijke leveringen want ik bestel nooit op eBay, maar ik hoop dat je pakje snel aankomt!


    I don't understand that reference. - Castiel