• in de grote stad new orleans zijn de laatste tijd rare dingen aan de hand. donkere schimmen trekken over de grond er is een overdosis aan vleermuizen. ook zijn er al 3 mensen vermist. wat is er aan de hand in deze stad en gaat dit allemaal wel goed?
    er is een groep die sluipt snachts door het bos opzoek naar bloed.

    spelregels
    klik hier als je je wilt aanmelden.
    aanmelden kan altijd!

    personage's:

    noatje

    voledige naam: brain grisly
    weerwolf/vampier/anders: dieren transformeerder
    geslacht: man/jongen
    foto en/of beschrijving: half lang blond haar, lichte tint op zijn huid
    innerlijke kenmerken:bijdehand,snel gehecht aan iemand, slim maar nietzo sterk


    xSnoepjex36
    voledige naam: Maya Katy Wolfe
    weerwolf/vampier/anders: Weerwolf, rawr (';
    geslacht: vrouw
    foto en/of beschrijving: Maya is 1.59 m, heeft volle lippen, heeft lang bruin haar en blauwe ogen.
    innerlijke kenmerken:Snel op de teentjes getrapt, Gemeen, Nieuwsgierig, Humeurig, Goed gevoel voor humor.


    confringo
    voledige naam: Alyssa Miranda McRosaline
    weerwolf/vampier/anders: Vampier
    geslacht: Vrouw
    foto en/of beschrijving: blond haar, blauwe ogen
    innerlijke kenmerken: Ze is vriendelijk, leergierig, listig,trouw


    GeniusFerb
    Volledige Naam: Liza Gonvoalzos
    weerwolf/vampier/anders: Vleermuis (Ja je mag ook vampier zeggen)
    Geslacht: Vrouw
    Foto/Beschrijving: zwart haar
    Innerlijk Kenmerken: Bijdehand,Ijdel,Verwaand en Charmant


    OmigodGirl
    Volledige Naam: Betrand Bevlos
    Weerwolf/vampier/anders: Weerwolf
    Geslacht: Man/Jongen
    Foto/Beschrijving:Bruin haar, Groene ogen, Volle Lippen
    Innerlijke Kenmerken: Nieuwschierig, Arrogant, Sexy, Dierenliefhebber,Humeurig


    Rws

    Naam: Melody Diana Ward.
    Mens.
    Uiterlijk: Ze heeft bruine krullende haren tot op haar schouders. Haar ogen zijn bruin, donker bruin. Ze heeft een schattig wipneusje, en sproetjes om haar neus. Haar ogen twinkelen vaak. Ze is ongeveer 1.72 lang. Ze niet te dik, en niet te dun. Ze heeft lange benen, met op haar linkerbeen een litteken, van een ongeluk waar haar vader in is gestorven.
    Angsten: Ze is doodsbang voor auto’s die te snel gaan. Haar vader is ooit gestorven in een auto-ongeluk terwijl zij in de auto zat. Ze is ook bang voor nieuwe mensen. En voor muggen, niet voor spinnen of slangen alleen voor muggen. En voor jongens die flirten.
    Innerlijk: Het is een lief verlegen meisje. Ze gaat niet snel met andere mensen op. Heeft een vreemd gevoel voor humor. Is niet snel bang, mensen vinden haar er vaak breekbaar uit zijn. Ze is alles behalve breekbaar. Ze heeft een rotverleden gehad, en woont nu in een pleeggezin. Ze is er sarcastisch aan gelegd. En heeft een hekel aan leugenaars. Kan er ook niet tegen waarin mensen iets geheimhouden. Ze is nieuwsgierige dan goed voor haar is. En ze is ook een beetje een rebel.
    Goed in: Mensen aan het lachen maken, snel rennen. Geheimen ontraffelen, niemand kan iets geheim voor haar houden. Ze heeft een fotografisch geheugen, maar het werkt alleen als iets interessants vind.
    Thuissituatie: Ze leeft in een pleeggezin, omdat haar vader overleden is. En haar moeder en alcoholist was. Nu heeft ze een broer erbij Jason, hij is heel beschermend over haar. Ze mag nooit wat doen zonder zijn toestemming. Helaas heeft Melody hier nog al schijt aan, en doet altijd wat ze zelf wil. Wat er voor zorgt dat Jason, haar bij alle feestje weghaalt. De pleegvader is een beetje vreemd en zit alleen in zijn studeerkamer, niemand weet wat hij daar uitvoert. Haar pleegmoeder is superbezorgd en vraagt om de minuut of het wel goed gaat. En als Melody tien minuten later thuis komt, belt ze de politie.


    MvrDracula

    voledige naam: Gabrielle Nicole Bryans
    weerwolf/vampier/anders: Vampier
    geslacht: Vrouw
    foto en/of beschrijving: Gabrielle klikie Ze heeft mooi spier wit lang haar, grote groene ogen.
    innerlijke kenmerken: Ze is een zacht aardig persoon, ze kan erg boos worden, dan kleuren haar ogen naar donker rood (Niet zoals Twilight) Ze kan super vrolijk zijn. Maar ook weer rustig


    we kunnen beginnen!

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    er moet iemand gaan schrijven !!

    Ik wil wel schrijven

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:02 ]


    Me so good.

    Maya Katy Wolfe


    "Als jij jezelf de dood in wilt jagen, best", snauwde ik Brain toe "Maar denk niet dat ik daar terug naar ga."
    Om mijn woorden kracht bij te zetten, sloeg ik mijn armen over elkaar. Brain trok zich niks aan van mijn gesnauw en keek vragend naar de anderen.
    "Oke dan, ik ga wel mee", zuchtte ik en ik ging naast hem staan, want ergens was ik wel nieuwsgierig naar wie er om hulp riep.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:09 ]


    Me so good.

    echt super leuk!
    hier staan de spelregels !
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=15213


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Melody Diana Ward.


    Ik zie een groep mensen wegrennen, hun haren wapperen in de wind. De meeste zien er beeldschoon uit. Maar dan zie ik een tas die ze laten liggen. Ik twijfel even, maar schreeuw dan toch ‘wacht even.’ Ik pak de tas op, en ren de straat over. Zonder om te kijken. Pas dan hoor ik de auto toeteren. Verschrikt kijk ik om, er komt een rode auto met een ongelofelijke snelheid, op me afrazen. Verstijfd van angst blijf ik staan. De adrenaline pompt door mijn lijf, maar ik krijg mezelf niet zo ver om te bewegen. Mijn hart klopt in mijn keel, en ik schreeuw zo hard als ik kan. ‘Alstublieft iemand, help me.’ Ik kijk met grote ogen naar de auto die nog maar een paar meter van me af staat, en wanhopig probeert te remmen. Ik schreeuw zo hard als ik kan om hulp.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Rws schreef:
    Melody Diana Ward.


    Ik zie een groep mensen wegrennen, hun haren wapperen in de wind. De meeste zien er beeldschoon uit. Maar dan zie ik een tas die ze laten liggen. Ik twijfel even, maar schreeuw dan toch ‘wacht even.’ Ik pak de tas op, en ren de straat over. Zonder om te kijken. Pas dan hoor ik de auto toeteren. Verschrikt kijk ik om, er komt een rode auto met een ongelofelijke snelheid, op me afrazen. Verstijfd van angst blijf ik staan. De adrenaline pompt door mijn lijf, maar ik krijg mezelf niet zo ver om te bewegen. Mijn hart klopt in mijn keel, en ik schreeuw zo hard als ik kan. ‘Alstublieft iemand, help me.’ Ik kijk met grote ogen naar de auto die nog maar een paar meter van me af staat, en wanhopig probeert te remmen. Ik schreeuw zo hard als ik kan om hulp.


    super ik ga zo ook weer schrijven!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Brain Grisly



    "Als jij jezelf de dood in wilt jagen, best", snauwt maya me toe.
    "Maar denk niet dat ik daar terug naar ga." zegt ze er nog twee keer zo arrogant aan toe.
    ze slaat haar armen over elkaar.
    ik wil het al bijna opgeven. maar ik trek toch een vastberaden gezicht en kijk de andere aan.
    "Oke dan, ik ga wel mee", zucht maya.
    yes denk ik bij mezelf.
    "niemand anders?" vraag ik.
    "kom op nou" zeg ik hopeloos.
    "het is bloed, jongens" schreeuw ik nu bijna.
    iedereen kijkt me beduusd aan.
    ik sla mijn ogen neer en ren in de richting van de gil.
    ik weet iet of iemand me achterna rent.
    mijn dorst naar bloed word steeds groter.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:55 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Maya Katy Wolfe


    Snel rende ik achter Brain aan. Die jongen was snel! Ik deed mijn best om hem bij te houden. Ik zag hoe hij diep ademhaalde door zijn neus, en wist dat hij naar bloed verlangde.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:47 ]


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Maya Katy Wolfe


    Snel rende ik achter Brain aan. Die jongen was snel! Ik deed mijn best om hem bij te houden. Ik zag hoe hij diep ademhaalde door zijn neus, en wist dat hij naar bloed verlangde.


    (6) dat heb je goed *mwhoehahahaha* *kuch*


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Melody Diana Ward.



    Ik zag de rode auto steeds dichter bij komen. Tot ik een harde klap voel, mijn lichaam word naar achter geslingerd. Alle lucht word uit mijn longen geslagen. Ik voel het bloed uit mijn arm stromen, langzaam word het licht in mijn hoofd. Ergens vaag, zie ik nog een jongen naar me toe rennen. Maar de duizeligheid word te erg. Flitsen van pijn, maken het ondragelijk. De geur van bloed maakt me misselijk. Alles brand. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol houdt. Dan word alles langzaam zwart, de pijn verdwijnt. Mijn lichaam voelt licht aan, ik geef me over. Voor even is alles goed.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Rws schreef:
    Melody Diana Ward.



    Ik zag de rode auto steeds dichter bij komen. Tot ik een harde klap voel, mijn lichaam word naar achter geslingerd. Alle lucht word uit mijn longen geslagen. Ik voel het bloed uit mijn arm stromen, langzaam word het licht in mijn hoofd. Ergens vaag, zie ik nog een jongen naar me toe rennen. Maar de duizeligheid word te erg. Flitsen van pijn, maken het ondragelijk. De geur van bloed maakt me misselijk. Alles brand. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol houdt. Dan word alles langzaam zwart, de pijn verdwijnt. Mijn lichaam voelt licht aan, ik geef me over. Voor even is alles goed.


    nu ga ik lkkr schrijven :P


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Brain Grisly



    als ik uit het bos ren ze ik een meisje liggen. ze maakt het me wel makkelijk denk ik bij mezelf. het meisje ligt buwesteloos en onder het bloed gesmeerd op de grond.
    als ik om me heen kijk zie ik nog net een rode auto de bocht omslaan.
    net als ik me op het meisje wil storten zegt maye "stop!"
    verstoord kijk ik op. het beest kom bij me naar boven denk ik.
    langzaam beginnen er haren uit mijn huid te groeien iik krijg een staart en manen. en ik weet dat niemand me meer kan stoppen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 17:58 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Maya Katy Wolfe


    "Stop!"
    Ik grauwde en veranderde. Ik zag hoe Brain ook veranderde. Ik rende snel op hem af en beet hem in zijn achterpoot. Woedend draaide hij zich om en liet zijn heel erg scherpe tanden zien. Ik liet me niet bang maken en liet mijn tanden ook zien, boos gromde ik naar hem, moesten er nog meer slachtoffers vallen? Brain had zijn aandacht weer op al het bloed gevestigd en ik beukte hem net op tijd weg. Ik ging voor het meisje staan, en hoopte dat de anderen ons zouden komen helpen.


    Me so good.

    Melody Diana Ward.



    Als het zonlicht over mijn ogen kietelt, verander het zwart langzaam in een brei van geluiden, en kleuren. Vermoeit open ik mijn ogen, de stekende pijn van mijn overheerst nog steeds. Even denk ik dat ik hallucineer. Als ik een wolf met een leeuw zie vechten. Zo snel dat mijn ogen slechte kleine flitsen kunnen verwerken. Ik schreeuw de longen uit mijn lijf. Alstublieft, iemand vertel me dat ik droom. Pas als alle lucht op is stop ik met schreeuwen. En met de stekende pijn van mijn arm, val ik weer weg in het duister.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 18:46 ]


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Gabrielle Nicole Byrans.



    Ik staar naar de blauwe hemel, ik lig dan wel in de schaduw, maar kan de heldere blauwe hemel goed zien. "Wat is het toch practig." Zeg ik tegen mezelf. Ik hoor iets vreems, nieuwsgierig sta ik op en ga op het geluid af. Wat zal er aan de hand zijn?


    What is youre favo scary movie?

    Wtf.. Aantal tips noatje.

    Niet steeds hun posts quoten en misschien handing om kleine banners te maken i.p.v. giga plaatjes? En noatje, het is handig om met hoofdletters en leestekens te schrijven :') Jaja, ik bemoei me er even mee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.