• in de grote stad new orleans zijn de laatste tijd rare dingen aan de hand. donkere schimmen trekken over de grond er is een overdosis aan vleermuizen. ook zijn er al 3 mensen vermist. wat is er aan de hand in deze stad en gaat dit allemaal wel goed?
    er is een groep die sluipt snachts door het bos opzoek naar bloed.

    spelregels
    klik hier als je je wilt aanmelden.
    aanmelden kan altijd!

    personage's:

    noatje

    voledige naam: brain grisly
    weerwolf/vampier/anders: dieren transformeerder
    geslacht: man/jongen
    foto en/of beschrijving: half lang blond haar, lichte tint op zijn huid
    innerlijke kenmerken:bijdehand,snel gehecht aan iemand, slim maar nietzo sterk


    xSnoepjex36
    voledige naam: Maya Katy Wolfe
    weerwolf/vampier/anders: Weerwolf, rawr (';
    geslacht: vrouw
    foto en/of beschrijving: Maya is 1.59 m, heeft volle lippen, heeft lang bruin haar en blauwe ogen.
    innerlijke kenmerken:Snel op de teentjes getrapt, Gemeen, Nieuwsgierig, Humeurig, Goed gevoel voor humor.


    confringo
    voledige naam: Alyssa Miranda McRosaline
    weerwolf/vampier/anders: Vampier
    geslacht: Vrouw
    foto en/of beschrijving: blond haar, blauwe ogen
    innerlijke kenmerken: Ze is vriendelijk, leergierig, listig,trouw


    GeniusFerb
    Volledige Naam: Liza Gonvoalzos
    weerwolf/vampier/anders: Vleermuis (Ja je mag ook vampier zeggen)
    Geslacht: Vrouw
    Foto/Beschrijving: zwart haar
    Innerlijk Kenmerken: Bijdehand,Ijdel,Verwaand en Charmant


    OmigodGirl
    Volledige Naam: Betrand Bevlos
    Weerwolf/vampier/anders: Weerwolf
    Geslacht: Man/Jongen
    Foto/Beschrijving:Bruin haar, Groene ogen, Volle Lippen
    Innerlijke Kenmerken: Nieuwschierig, Arrogant, Sexy, Dierenliefhebber,Humeurig


    Rws

    Naam: Melody Diana Ward.
    Mens.
    Uiterlijk: Ze heeft bruine krullende haren tot op haar schouders. Haar ogen zijn bruin, donker bruin. Ze heeft een schattig wipneusje, en sproetjes om haar neus. Haar ogen twinkelen vaak. Ze is ongeveer 1.72 lang. Ze niet te dik, en niet te dun. Ze heeft lange benen, met op haar linkerbeen een litteken, van een ongeluk waar haar vader in is gestorven.
    Angsten: Ze is doodsbang voor auto’s die te snel gaan. Haar vader is ooit gestorven in een auto-ongeluk terwijl zij in de auto zat. Ze is ook bang voor nieuwe mensen. En voor muggen, niet voor spinnen of slangen alleen voor muggen. En voor jongens die flirten.
    Innerlijk: Het is een lief verlegen meisje. Ze gaat niet snel met andere mensen op. Heeft een vreemd gevoel voor humor. Is niet snel bang, mensen vinden haar er vaak breekbaar uit zijn. Ze is alles behalve breekbaar. Ze heeft een rotverleden gehad, en woont nu in een pleeggezin. Ze is er sarcastisch aan gelegd. En heeft een hekel aan leugenaars. Kan er ook niet tegen waarin mensen iets geheimhouden. Ze is nieuwsgierige dan goed voor haar is. En ze is ook een beetje een rebel.
    Goed in: Mensen aan het lachen maken, snel rennen. Geheimen ontraffelen, niemand kan iets geheim voor haar houden. Ze heeft een fotografisch geheugen, maar het werkt alleen als iets interessants vind.
    Thuissituatie: Ze leeft in een pleeggezin, omdat haar vader overleden is. En haar moeder en alcoholist was. Nu heeft ze een broer erbij Jason, hij is heel beschermend over haar. Ze mag nooit wat doen zonder zijn toestemming. Helaas heeft Melody hier nog al schijt aan, en doet altijd wat ze zelf wil. Wat er voor zorgt dat Jason, haar bij alle feestje weghaalt. De pleegvader is een beetje vreemd en zit alleen in zijn studeerkamer, niemand weet wat hij daar uitvoert. Haar pleegmoeder is superbezorgd en vraagt om de minuut of het wel goed gaat. En als Melody tien minuten later thuis komt, belt ze de politie.


    MvrDracula

    voledige naam: Gabrielle Nicole Bryans
    weerwolf/vampier/anders: Vampier
    geslacht: Vrouw
    foto en/of beschrijving: Gabrielle klikie Ze heeft mooi spier wit lang haar, grote groene ogen.
    innerlijke kenmerken: Ze is een zacht aardig persoon, ze kan erg boos worden, dan kleuren haar ogen naar donker rood (Niet zoals Twilight) Ze kan super vrolijk zijn. Maar ook weer rustig


    we kunnen beginnen!

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    @Rws ik ben een leeuw aangezien ik een dieren veranderaar bben (A) miss wil je dat veranderen


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    SoulEater schreef:
    Wtf.. Aantal tips noatje.

    Niet steeds hun posts quoten en misschien handing om kleine banners te maken i.p.v. giga plaatjes? En noatje, het is handig om met hoofdletters en leestekens te schrijven :') Jaja, ik bemoei me er even mee.

    Bemoei je er gewoon niet mee (;
    Laat hem, zolang de meeste mensen maar begrijpen wat hij schrijft, en dat doet iedereen wel.


    Me so good.

    Brain Grisly



    Als ik net mijn tanden in het overheerlijke vlees wil zetten beukt maya me tegen dr grond aan. Ik brul het uit van de pijn. Woest kijk ik naar maya die inmiddels al in een wolf is verandert. Ik haal uit met mijn klauw.
    mijn manen wapperen in de wind. Ik weet dat dat maya 2X zo sterk is.
    Maar ik moet het bloed, ik moet het bloed van dit onschuldige meisje.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 18:39 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    -even geen foto-
    Maya Katy Wolfe

    Ik trok hem aan zijn staart achteruit en bleef voor hem zitten. Als hij maar niet dacht dat ik hem onschuldige mensen liet vermoorden. Ik zou wel bij Brain blijven totdat hij terugveranderde. Intussen lag het meisje daar nog steeds op de grond.


    Me so good.

    Mag ik in plaats van de naam te typen gewoon het plaatje doen?


    Dorst kwelde mijn mond, mijn hoektanden smeekten om een klein druppeltje bloed, jachttijd dus. Snel veranderde ik me in een vleermuis voor ik vertrok. Het was niet makkelijk om de juiste prooi te vinden, vooral niet als je zo kieskeurig bent als ik ben. Maar ik zou een prooi vinden, dat deed ik elke keer weer. Ik vloog door de kille nacht, mijn vleugels sloegen ritmisch heen en weer. Beneden was er een grauw te horen, foute boel!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Brain Grisly



    Maya trekt aan mijn staart. Boos haal ik met mijn klauw uit maar het enige wat ik hiermee bereik is dat ik mijn eigen staart openhaal. Vluchten is het enige wat ik nu kan doen. Zo snel mogelijk verander ik in een klein roodborstje en vlieg weg. Als ik naar beneden kijk zie ik dat Maya om het meisje heen gebogen staat. Ik blijf een paar minuten boven de weg vliegen als ik in de verte een vleermuis zie komen aanvliegen. Ik gok dat het Alyssa is maar ik kan het mis hebben.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."


    In de verte vliegt een klein roodborstje,het kijkt neer over de weg. Een meisje dat ik herken als Maya , een weerwolf, zit over een meisje gebogen, zelfs van zo hoog komt de geur van bloed mijn neusgaten binnen. het ruikt heerlijk. Bloed type-O, mijn favoriet. Ik vecht tegen de de drang om naar beneden te vliegen, ik kon me maar beter niet moeien met weerwolfzaken

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 19:06 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Melody Diana Ward.



    Glazig kijk ik uit mijn ogen. Wat is er gebeurt, ik kan me niets herinneren. Waarom ben ik hier? De vragen malen door mijn hoofd. Ergens vaag zie ik een meisje over me heen gebogen. Maar het dringt niet echt tot mijn door. De stekende pijn in mijn arm is alles wat echt is. Ik zie haar naar me toe buigen. Maar ik begrijp het echt niet. Wat is hier toch aan de hand? Ik probeer me om te draaien, ik zal vast dromen. Maar ik kan me niet bewegen, de paniek, die mijn lichaam overneemt. Is nu ook in mijn ogen te zien.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Gabrielle Nicole Bryans




    Ik kom aan, maar het beest is er al vandoor! Een meisje ligt bewusteloos op de grond. Maar bang om naar het meisje te gaan, om haar te vermoorden! Gelukkig verscheen een meisje...
    Ik verzamel mijn moed, en hou mijn adem in zodat ik de geur van het bloed niet ruik. Met kleine pasjes loop ik op ze af.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 21:03 ]


    What is youre favo scary movie?

    Ik loop over straat tussen de mensenmassa. In de verte zie ik een groepje mensen staan. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar loop er wel op af. Als ik dichterbij kom zie ik waarom. Twee reuzachtige beesten vliegen elkaar om de oren. Ik wil net terug gaan als iets me opvalt. Iets vaags en roods. Als ik goed kijk zie ik dat het een meisje is besmeurd met bloed. Ik slaak een gil. Ik kan het niet aanzien. Ik voel in de mijn zak een klosje verband zitten. Het is het klosje dat ik altijd meeneem omdat ik panies wordt als ik bloed zie.
    Ik voel hoe mijn benen rennen en voordat ik het weet sta ik vlak bij het besmeurde meisje. Ik grijp het klosje en verbind haar arm. Als ik weg wil lopen zie ik een enorm beest op me af komen.


    Don't be afraid, just be yourself

    Maya Katy Wolfe

    Overal kwamen de vampiers, mensen en gedaanteveranderaars ineens vandaan. Ik grauwde naar de mensen die te dicht bij me kwamen en renden snel de bosjes in. Ik focuste me even alleen op mezelf en veranderde terug. Ik bekeek mijn kleren die verfrommeld om mijn lichaam zaten en rende daarna op topsnelheid de bosjes uit en terwijl ik over de weg naar alle mensen toe rende, zag ik Brain en Alyssa vanuit de lucht toekijken. Ik boog me ook over het meisje heen, net als alle anderen. Ze keek paniekerig om zich heen.


    Me so good.

    Gabrielle Nicole Bryans.



    Er kwamen meer mensen op af, en ook sommige vampiers.
    Eentje boog over het meisje heen, ik kan het niet super goed zien, maar het meisje die op het grond lag keek omzich heen, zich afvragend wat er nou was gebeurt. Ik tikte iemand aan.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 15:35 ]


    What is youre favo scary movie?


    Van boven keek ik neer op het schouwspel. Ondertussen hadden verschillende mensen zich over het meisje gebogen. Maya leek naar iedereen die te dicht bij haar kwam te grauwen. Ik dook naar beneden en toen ik bijna op de grond was veranderde ik mezelf terug in een vampier.
    "Wat is hier aan de hand?" vroeg ik, nu eigenlijk wel nieuwsgierig.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Brain Grisly



    net als ik op het punt sta recht op het meisje af te vliegen. vliegt het vleermuisje met een noodvaart naar beneden net als ik denk dat ze tegen de grond zal botsen veranderd ze van gedaante en ja, het wa sinderdaad melissa. ik kan al het bloed niet langer meer aanzien en vlieg rustig weg.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:03 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oké, mensen ik snap er niet veel meer van.

    Melody Diana Ward.




    Allemaal mensen staan om me heen. Ze dringen zich op. Ik snap het niet en kijk glazig uit mijn ogen. Waarom staan ze allemaal om me heen, mijn arm steekt verschrikkelijk, en de pijn word ondragelijk. Mijn lichaam begint te schokken, en wanhopige gillen komen uit mijn mond. Waarom doet niemand iets, het doet zo’n pijn laat het alstublieft stoppen. Iemand help, ik heb mijn lichaam niet langer onder controle. En de pijn word steeds erger. Mijn lichaam schokt, en de tranen vallen over mijn wangen. Ik heb er geen controle meer over.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov