• Damn ik heb een artblock, net nu ik zo'n zin had in tekenen.. heb ook vette goede ideeën, maar het wil gewoon niet, fuuu ik ga wel gewoon terug naar stokpoppetjes tekenen, ik kan er echt helemaal niet tegen als ik iets wil tekenen en het gaat niet zoals ik wil. Bah vreselijk.
    Iemand die het ook heeft?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nee, maar ik hou gwn helemaal niet van tekenen, het enige waar ik goed in ben is justin bieber met een ontploft hoofd tekenen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    Nee, maar ik hou gwn helemaal niet van tekenen, het enige waar ik goed in ben is justin bieber met een ontploft hoofd tekenen.



    -plat-xD

    ik ben ook een grote kleuter in tekenen. Dan heb ik een mega idee maar dan lijkt het op het einde een kleutertekening


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    iloveminke schreef:
    Nee, maar ik hou gwn helemaal niet van tekenen, het enige waar ik goed in ben is justin bieber met een ontploft hoofd tekenen.

    HAHA dat zal er vast beter op lijken dan mijn dingen.
    Dit heb ik een maand geleden getekend en het enige waar ik trots op ben, in al die jaren van tekenen. Dx
    het is nog niet eens zo goed, en er klopt niks van.

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 15:33 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik kan het alleen als ik wil. Maar niet op de laptop, kan ik echt niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    2D schreef:
    (...)
    HAHA dat zal er vast beter op lijken dan mijn dingen.
    Dit heb ik een maand geleden getekend en het enige waar ik trots op ben, in al die jaren van tekenen. Dx
    het is nog niet eens zo goed, en er klopt niks van.


    Jongen, dat is gewéldig!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    Nee, maar ik hou gwn helemaal niet van tekenen, het enige waar ik goed in ben is justin bieber met een ontploft hoofd tekenen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Omg, hoe doe je dat? Dat is echt goed!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO