• Over dat reclame gedoe. Waar mag je dan wel reclame maken? Alleen op het forum? Come on, dan gaat de serie echt gemaakt worden. Als er geen reclame zou zijn, zouden wondermooie verhalen nog niet eens ontdekt worden omdat die niet veel contacten heeft op quizlet.

    Ik vind dat er op het profiel moet staan of er reclame gemaakt mag worden of niet. Als het erop staat dat ze geen reclame moeten hebben, dan kan je de reclame melden. Maar anders heb je een gewoon reclame berichtje in je gastenboek staan

    ik weet dat er heel veel mensen zijn die zo tegen al die reclame zijn, maar denk eens even goed na.. Al die succesvolle series, allemaal beroemd door reclame.

    Sorry, ik had even zin om iets op het forum te lullen. :P


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Dan is de mogelijkheid tot controleren meteen weg.
    We hebben gewoon enorm veel klachten gehad, en als mensen het op hun pro zette, had het geen enkel nut. Helaas, maar het is jullie eigen schuld, als 60 % vraagt om geen reclame maar jullie het toch doen.
    Helaas maar waar.

    Mischien kan Rutger iets opvallend op het profiel zetten van:

    "Ik wil reclame"
    of
    "Ik wil geen reclame"

    & Als je geen reclame wil, en je krijgt het toch dan kun je het melden via dat uitroeptekentje (A)


    Let the Night embrace you

    Mischien kan Rutger iets opvallend op het profiel zetten van:

    "Ik wil reclame"
    of
    "Ik wil geen reclame"

    & Als je geen reclame wil, en je krijgt het toch dan kun je het melden via dat uitroeptekentje (A)


    idd, niet zo'n punt van maken