• Hei.
    Er is vast wel iets waar je je zo aan irriteerd ? Nou gooi het eruit ;D. Misschien lucht het op ?(';


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik erger me eraan dat mensen altijd 'ik irriteer me' zeggen i.p.v. 'ik erger me' (cat)


    Life is hard and then we die

    Het feit dat de hele 2e klas naar York in Engeland is,
    en ik van mijn moeder niet mee mocht...
    Daardoor zit ik dus de hele week op school, opgescheept met saaie projecten:@
    AAAARG!


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    ARGH IK HAAT HET IK BEN MISSELIJK EN VERVEEL ME.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Een meisje uit mijn klas liep er echt als een clown bij. Met der regenboogsokken die boven haar schoenen uitkwamen bij gym, en dan ook nog die belachelijke bril.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oké. Komtiedanhe.

    Dat er verdomme al drie van de acht rijlessen zijn uitgevallen.
    Dat er geen bijsluiter bij die klotepillen zit.
    Dat ik m'n oude Dragonball-Z poster niet meer kan vinden D: (na aanleiding van het 'post themesongs van oude series' topic van Reducio, of iets in die richting).
    Slaaptekort.
    Het feit dat ik nog zo lang moet wachten voor ik naar Berlijn ga D:
    Dat ik nog steeds níks weet over die jongen en dat ik het waarschijnlijk maar moet opgeven. Komend op het volgende:
    Het feit dat ik drie jaar geen vriendje heb gehad.
    En dat ik het optrekken in z'n 1 ben verleerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    KUTSPINNEN! STERF!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarom is de vriendin van m'n broer zo'n barbie leeghoofd?! Grrr.

    Waarom ben ik nou verdomme degene die anderhalf jaar ziek moet zijn?!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    irritante mevrouw Van Hyfte, Maakt u idioot examen SEI ni zof*cking moeilijk, Ik haat da vak! oh ja, en val dood dan hebben we de rest van het jaar studie van u!!!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    S, ga alsjeblieft ALSJEBLIEFT weg. Stop met ons te stalken. STOP. Ik word er focking GESTOORD van! S is een meisje


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mensen die opeens in je klas komen opduiken en dan al je vrienden laten veranderen in evenerge pestkoppen dan henzelf.(cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    mijn mentor die ik het afgelopen jaar al 6 keer gezien heb waaronder 4 keer op de trap

    WAAAROM KAN IK NOOIT IS FUCKING UITSLAPEN!?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik haat het dat er iemand de usernaam op Q heeft, die ik ook wel hebben en degene sings 2008 niet meer op Q geweest is.


    <3

    De zon schijnt het is bijna weekend en er is van alles te doen :3

    EN IK VERVEEL ME!!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saarah, waarom heb je het verteld?


    Food.