, maar ik doe er alleen mezelf kwaad mee hoor (:
Ik heb dus een probleem en sinds gisteren heb ik het eindelijk eens aan een vriendin durven vertellen, maar ze kon me precies niet zo goed helpen. En ik vond dat het tijd werd om er misschien eens wat aan te veranderen, dus misschien dat jullie me kunnen helpen!
Nou, het zit dus zo. Ik heb nog steeds heel veel periodes van onzekerheid. Dat ik me heel erg onzeker voel, het gaat zo ver dat ik mensen niet meer durf aankijken als ik op straat loop, of dat ik zelfs lessen skip om niemand onder ogen te hoeven komen. En bij die momenten van onzekerheid ga ik ook heel erg extreem lijnen. Niet gewoon een beetje letten op wat ik eet, maar echt maaltijden gaan overslaan en soms zelfs dagen niet eten of een kleine appel of dergelijke. Dat doe ik dus omdat dat het enigste puntje is dat ik aan mezelf kan veranderen, want uiterlijk en lichaamsvorm enzo, dat gaat gewoon niet. (Kom nu aub niet af met plastische chirurgie, want daar doe ik niet aan :') ) Tuurlijk is dat extreem lijnen ook niet goed, maar daardoor heb ik het gevoel me zekerder te kunnen gaan voelen in mijn lichaam..
Sorry als mensen vinden dat ik aandacht vraag, dus reageer dan liever niet.
Ik weet niet of iemand dat ook heeft, of dat iemand anders tips kan geven enzo. Alles is welkom en ik zou er heel blij mee zijn (:
[ bericht aangepast op 7 april 2011 - 9:40 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right