• , maar ik doe er alleen mezelf kwaad mee hoor (:
    Ik heb dus een probleem en sinds gisteren heb ik het eindelijk eens aan een vriendin durven vertellen, maar ze kon me precies niet zo goed helpen. En ik vond dat het tijd werd om er misschien eens wat aan te veranderen, dus misschien dat jullie me kunnen helpen!
    Nou, het zit dus zo. Ik heb nog steeds heel veel periodes van onzekerheid. Dat ik me heel erg onzeker voel, het gaat zo ver dat ik mensen niet meer durf aankijken als ik op straat loop, of dat ik zelfs lessen skip om niemand onder ogen te hoeven komen. En bij die momenten van onzekerheid ga ik ook heel erg extreem lijnen. Niet gewoon een beetje letten op wat ik eet, maar echt maaltijden gaan overslaan en soms zelfs dagen niet eten of een kleine appel of dergelijke. Dat doe ik dus omdat dat het enigste puntje is dat ik aan mezelf kan veranderen, want uiterlijk en lichaamsvorm enzo, dat gaat gewoon niet. (Kom nu aub niet af met plastische chirurgie, want daar doe ik niet aan :') ) Tuurlijk is dat extreem lijnen ook niet goed, maar daardoor heb ik het gevoel me zekerder te kunnen gaan voelen in mijn lichaam..

    Sorry als mensen vinden dat ik aandacht vraag, dus reageer dan liever niet.

    Ik weet niet of iemand dat ook heeft, of dat iemand anders tips kan geven enzo. Alles is welkom en ik zou er heel blij mee zijn (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 9:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mijn tip: je bent goed zoals je bent, en anderen moeten je maar aanvaarden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb dat ook. Ik ben onzeker over mijn gezicht, ik vind dat ik lelijk ben, probeer alle minkantjes te verbergen. Automatisch gaat mijn eetlust er achteruit en eet ik niets meer van de maaltijden op school. Want dan gooi ik ze in de prullenbak terwijl ik honger heb. Thuis eet ik dan weer mee anders merken mijn ouders het. Ik probeer meer te eten. Zeker op school.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    Ik heb dat ook. Ik ben onzeker over mijn gezicht, ik vind dat ik lelijk ben, probeer alle minkantjes te verbergen. Automatisch gaat mijn eetlust er achteruit en eet ik niets meer van de maaltijden op school. Want dan gooi ik ze in de prullenbak terwijl ik honger heb. Thuis eet ik dan weer mee anders merken mijn ouders het. Ik probeer meer te eten. Zeker op school.

    Van mij lukt dat dus niet. Ik eet bijna 5/7 iedere maaltijd alleen. Mijn koelkast is nu helemaal leeg, het enigste wat ik nog heb zijn appelsienen.. En in het weekend eet ik ook gewoon veel minder. En van mij is het dus niet dat mijn eetlust ervan achteruit gaat, maar ik doe het gewoon. Ik voel het niet eens meer als mijn buik knort


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je moet niet onzeker zijn. Jij bent perfect zoals je bent. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Van mij lukt dat dus niet. Ik eet bijna 5/7 iedere maaltijd alleen. Mijn koelkast is nu helemaal leeg, het enigste wat ik nog heb zijn appelsienen.. En in het weekend eet ik ook gewoon veel minder. En van mij is het dus niet dat mijn eetlust ervan achteruit gaat, maar ik doe het gewoon. Ik voel het niet eens meer als mijn buik knort


    Duw het gewoon naar binnen. Zie het niet als een verwenning, maar als een noodzaak. Als je jezelf dat wijsmaakt krijg je heus het eten binnen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben ook heel onzeker. Misschien helpt therapie je wel?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Yepz, je bent perfect zoals je bent.
    Dit ís wie je bent, dat is de échte jij! Iedereen is anders en verschillend en hoe je bent, maakt je uniek! Deze woorden klinken misschien clishé, maar ze zijn nog steeds 100% oprecht.

    Ik ben ook heel onzeker over mezelf en zo. Maar ik leer ermee leven omdat het nu eenmaal zo is. Dingen aanvaarden kunnen een lange periode duren, maar sowieso komt er een punt in je leven dat je jezelf aanvaard hebt juist zoals je bent, en daar zal je dan jezelf dankbaar voor zijn dat je niet de extreme weg bent opgegaan. (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.