• ik word zo gek van mijn leraren, jij ook? klaag hier over je docenten en zeg wat ze verkeerd doen.

    "waar erger jij je het meest aan bij docenten? "

    Nou, de proefwerken die ze maken. En de punten die ze daarbij geven. >.<


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soms houden ze gewoon helemaal geen rekening met je.
    Ik viel flauw onder mijn wiskunde so, omdat ik me de hele dag al niet goed voelde. Hij heeft hem gewoon mee laten rekenen :(


    Happy Birthday my Potter!

    Ze hebben de pik op mij..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn AK docent praat en ademt heel raar. Echt heel goor XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, mijn leraar Latijn & Grieks schreeuwt heel hard als we het niet snappen. Dat we dom zijn en zo. Dat vind ik niet kunnen.
    Ik heb het niet zo op schreeuwende mensen en ik vind dat hij het recht niet heeft ons af te kraken. Als wij het niet snappen, moet hij het maar opnieuw en beter uitleggen. Daar is hij leraar voor.


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    Nou, mijn leraar Latijn & Grieks schreeuwt heel hard als we het niet snappen. Dat we dom zijn en zo. Dat vind ik niet kunnen.
    Ik heb het niet zo op schreeuwende mensen en ik vind dat hij het recht niet heeft ons af te kraken. Als wij het niet snappen, moet hij het maar opnieuw en beter uitleggen. Daar is hij leraar voor.


    Klinkt als mijn oude Latijn & Grieks leraar, maar die is sinds begin dit schooljaar bij ons van school weg.


    Waar ik me het meeste aan erger bij leraren is dat ze soms over iets heel anders beginnen de dag voor je een proefwerk hebt en dat je dan geen vragen meer kunt stellen :( (terwijl ik nou juist het hoofd gedeelte ding van het hoofdstuk niet helemaal begrijp...)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mijn leraar economie praat met verkleinwoorden SUPAR irritant. En hij praat ook zo minachtend. En t lang duren met nakijken irriteer ik me ook zo aan. Wij wel gewoon op tijd onze po's inleveren maar zij snel nakijken.. HO maar.

    PrincesSnape schreef:
    "waar erger jij je het meest aan bij docenten? "

    Nou, de proefwerken die ze maken. En de punten die ze daarbij geven. >.<


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dat ze denken dat we alleen maar huiswerk voor het vak dat zij geven krijgen, en dus f*ckin' veel hw opgeven. --'


    Opgeven is geen optie.

    AAN ALLES.
    Ik haat haat haat haat mijn docent.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat ze soms heel dicht tegen je aanleunen als je vraagt of ze iets uit willen leggen. D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Dat ze soms heel dicht tegen je aanleunen als je vraagt of ze iets uit willen leggen. D:

    ECHT HE.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    OMYJBIEBER schreef:
    Dat ze soms heel dicht tegen je aanleunen als je vraagt of ze iets uit willen leggen. D:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    '' je moet maken opdracht 1 2 en 3, en alvast leren hoofdstuk 1''

    '' hebben we een so/ pw? ''

    '' misschien ''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    hier erger ik me het meeste aan.


    Live life like a raver.