• Een meisje uit mijn klas heeft een vriendje, samen zijn ze nou niet echt.. Aantrekkelijk. Ze zijn vreselijk irritant klef, in het begin had niemand er moeite mee, maar het is gewoon vreselijk irritant :3.
    Ze vertelt de klas wel eens dat ze het met haar vriendje 'heeft gedaan'. Maar niemand geloofde het, aangezien ze vaak dingen verzint.
    Serieus, vanochtend liet ze enthousiast een foto aan me zien waar ze hem 'oraal bevredigde' Om het maar netjes te zeggen :')
    Ik heb nu echt een trauma, dat hóór je gewoon niet te laten zien, en zeker niet aan een klasgenoot. Ik kan niet meer normaal naar haar kijken nu, ik vind het vunzig. Bleh, ik ril al als ik er aan denk.

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden; Wie heeft er wel eens zoiets meegemaakt?


    -Ik bedoel het niet gemeen over dat 'Niet aantrekkelijk'. Als ze samen gelukkig zijn maakt het niet uit.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Iew, dat toon je toch niet aan iemand anders? Nee, daar maak je toch geen foto's van :')?


    Olive

    IEUW.. Dat is echt heel ranzig!
    Dat ze zoiets laat zien..
    Gelukkig nog nooit mee gemaakt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bah.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    O my god... dat is echt goor..


    Life is hard and then we die

    Wow wow wow, stop even.
    Een fóto dat ze hem.. dinges o.O
    Getverdemme jezus. Dat is echt goor.
    Maargoed. Ik ja. 2 Mensen van mijn school waren zegmaar, elke seconde met hun monden tegen elkaar geplakt. Erg fijn als je er naast staat..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ielllll! Uhm bij ons op school verschenen naaktfoto's van iemand en op de andere school twee seksfilmpjes van iemand. Echt vies.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jsfjlskdjfdfjdkf! o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jacker schreef:
    Iew, dat toon je toch niet aan iemand anders? Nee, daar maak je toch geen foto's van :')?

    Hahaha wtf, die spoort niet XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ieuw


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iew, niet normaal :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ruocco schreef:
    Hahaha wtf, die spoort niet XD


    aandachttrekker man -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jacker schreef:
    Iew, dat toon je toch niet aan iemand anders? Nee, daar maak je toch geen foto's van :')?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Gedver.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb er geen woorden voor hoe ontzettend vies ik dat vind..


    -