• Aangezien er nog geen fantopic was voor deze super serie, dacht ik, ik maar er zelf wel één aan. En ik hoop maar dat ik niet de enige ben op Quizlet die deze serie kijkt, anders zou dit een heel zielig topic zijn. ^^
    Graag gebruik maken van de spoiler-knop.




    In 1781 sneuvelt Ichabod Crane op het slagveld nadat hij zelf een Brits ruiter onthoofd heeft. Die ruiter blijkt echter de Dood te zijn, een van de vier ruiters van de Apocalyps. Deze man, De ruiter van de dood, staat bekend als de legende die iedereen wel van Sleepy Hollow kent: de legende van de onthoofde ruiter. Zijn bloed vermengt zich met dat van Ichabod Crane, waardoor ook hun lot verstrengeld raakt.
    Wanneer in 2013 de dood weer tot leven komt, staat Ichabod Crane ook op uit zijn graf. Hij beland al gauw in de gevangenis, waar iedereen denkt dat hij gek is. Daar ontmoet hij Sheriff Abigail Mills, die hem eerst verdenkt dat hij is ontsnapt uit een gesticht. Maar nadat haar partner gedood door een hoofdloze ruiter in historisch Brits militair tenue die in de dagen die volgen nog meer doden achterlaat, geeft ze hem de voordeel van de twijfel. Samen ontdekken ze dat honderden jaren naar dit moment hadden toegewerkt en gaan ze achter het kwaad aan.




    Fandom
    Laleah • Leah • 20
    Elvenking • Laura • 19




    10 Reasons why Ichabod Crane is totally awesome!






    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 14:44 ]

    Wat vinden jullie van de serie?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Fan meldt zich. :Y)

    Elvenking schreef:
    Fan meldt zich. :Y)


    Whoohoo! Gezellig! Ik heb je opgeschreven!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik had al zo'n vermoeden dat je over Sleepy Hollow een topic ging maken, haha :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sleepy Hollow!! zo leuke serie ;D

    Ik vond seizoen 1 geweldig, maar ik kom maar niet door seizoen 2 heen :/


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ik vond seizoen 1 geweldig, maar ik kom maar niet door seizoen 2 heen :/


    Ik vind seizoen 3 juist wat minder..maar de schattigheid van Ichabod en Abby maakt het voor mij weer goed haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dit staat nog op m'n to watch - list, net zoals Outlander o.a.
    Maar ik twijfel om het te bekijken, omdat ik niet weet of het wel op zo'n manier in elkaar is gezet dat het me aan zal spreken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    Dit staat nog op m'n to watch - list, net zoals Outlander o.a.
    Maar ik twijfel om het te bekijken, omdat ik niet weet of het wel op zo'n manier in elkaar is gezet dat het me aan zal spreken.


    Enige manier om daar achter te komen, is het te kijken. Ik zit al in seizoen 3 en vind het toch nu nog steeds leuk. Vriendin zit naast me nu en die heb ik ook aangestoken xD dus ik zou zeggen, lekker proberen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb een paar trailers of stukjes gezien en daardoor kreeg ik dat twijfelgevoel. :W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    Ik heb een paar trailers of stukjes gezien en daardoor kreeg ik dat twijfelgevoel. :W


    Nja, die twijfels krijg je alleen weg als je het probeert, dan weet je het zeker xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dat zei ik dus al haha, het staat nog op m'n to watch. Momenteel ben ik met een andere bezig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.