• Een meisje uit mijn klas heeft een vriendje, samen zijn ze nou niet echt.. Aantrekkelijk. Ze zijn vreselijk irritant klef, in het begin had niemand er moeite mee, maar het is gewoon vreselijk irritant :3.
    Ze vertelt de klas wel eens dat ze het met haar vriendje 'heeft gedaan'. Maar niemand geloofde het, aangezien ze vaak dingen verzint.
    Serieus, vanochtend liet ze enthousiast een foto aan me zien waar ze hem 'oraal bevredigde' Om het maar netjes te zeggen :')
    Ik heb nu echt een trauma, dat hóór je gewoon niet te laten zien, en zeker niet aan een klasgenoot. Ik kan niet meer normaal naar haar kijken nu, ik vind het vunzig. Bleh, ik ril al als ik er aan denk.

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden; Wie heeft er wel eens zoiets meegemaakt?


    -Ik bedoel het niet gemeen over dat 'Niet aantrekkelijk'. Als ze samen gelukkig zijn maakt het niet uit.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hmm, juist O.o


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Jacker schreef:
    Iew, dat toon je toch niet aan iemand anders? Nee, daar maak je toch geen foto's van :')?


    Opgeven is geen optie.

    Btw, wat zal die vriend er wel niet van vinden? Dat ze zomaar een foto...
    Als ik die vriend van haar was had ik dr echt een mep recht in dr gezicht gegeven :'D

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:23 ]

    MarleentjeJR schreef:
    Btw, wat zal die vriend er wel niet van vinden? Dat ze zomaar een foto...
    Als ik die vriend van haar was had ik dr echt een mep recht in dr gezicht gegeven :'D

    Het ergste is nog dat hij er naast stond, te glimlachen. Wat een vies koppel ><


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    PedoBear schreef:
    (...)
    Het ergste is nog dat hij er naast stond, te glimlachen. Wat een vies koppel ><

    Gatverdamme! Whats up next, voor de school elkaar lopen te neuken? Gatverdamme zeg!

    Bah, die spoort echt niet! 0o

    Oké, dat is best wel goor. Daar ga je toch geen foto's laten maken laatstaan te laten zien?!

    iel
    dit i het enige wat ik erover kan zeggen

    rofl. NASTY!


    None but ourselves can free our minds.

    Jacker schreef:
    Iew, dat toon je toch niet aan iemand anders? Nee, daar maak je toch geen foto's van :')?


    We accept the love we think we deserve.

    Iemand dat ik kende heeft al eens van iemand een foto gehad van haar in beha en ondergoed..
    Ik vond dat raar omdat da meisje echt een HEEL stil en verlegen iemand was ze zei niks..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Iemand dat ik kende heeft al eens van iemand een foto gehad van haar in beha en ondergoed..
    Ik vond dat raar omdat da meisje echt een HEEL stil en verlegen iemand was ze zei niks..

    Soms zijn mensen "socialer" dan je denkt, omdat je ze niet zo goed kent, dat is vooral het geval bij stille personen D:

    HAHAHA.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Horan schreef:
    IEUW.. Dat is echt heel ranzig!
    Dat ze zoiets laat zien..
    Gelukkig nog nooit mee gemaakt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PedoBear schreef:
    (...)
    Het ergste is nog dat hij er naast stond, te glimlachen. Wat een vies koppel ><


    En dat zegt iemand met de naam pedobear :Y)

    Anyway, dat is.. vrapant..
    Wtf, dat kind is like 14.. Die hoort zich daar niet mee bezig te houden?
    En er foto's van maken en laten zien is.. Niet gezond?
    Iets is er niet goed gegaan bij die opvoeding, anders word je niet zo.