• Een meisje uit mijn klas heeft een vriendje, samen zijn ze nou niet echt.. Aantrekkelijk. Ze zijn vreselijk irritant klef, in het begin had niemand er moeite mee, maar het is gewoon vreselijk irritant :3.
    Ze vertelt de klas wel eens dat ze het met haar vriendje 'heeft gedaan'. Maar niemand geloofde het, aangezien ze vaak dingen verzint.
    Serieus, vanochtend liet ze enthousiast een foto aan me zien waar ze hem 'oraal bevredigde' Om het maar netjes te zeggen :')
    Ik heb nu echt een trauma, dat hóór je gewoon niet te laten zien, en zeker niet aan een klasgenoot. Ik kan niet meer normaal naar haar kijken nu, ik vind het vunzig. Bleh, ik ril al als ik er aan denk.

Om dit topic nog een beetje nuttig te houden; Wie heeft er wel eens zoiets meegemaakt?

-Ik bedoel het niet gemeen over dat 'Niet aantrekkelijk'. Als ze samen gelukkig zijn maakt het niet uit.

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

Eeuwh.
    Bij ons was er wel een weinig aantrekkelijk stel, zegmaar, en dat meisje vertelde ook best wel uitgebreid over wat ze allemaal ´gedaan´ hadden.
    Ieuwhl

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Dat je daar überhaupt foto's van maakt O.o

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Jacker schreef:
    Iew, dat toon je toch niet aan iemand anders? Nee, daar maak je toch geen foto's van :')?

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Jacker schreef:
    Iew, dat toon je toch niet aan iemand anders? Nee, daar maak je toch geen foto's van :')?

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Jacker schreef:

Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

Ieuuww, echt een ranzig mens!
    maaruh..wat is oraal eigenlijk, want ik verwar het altijd met andere dingen. -.-'

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

nasty ;s
    daar maak je als 1e geen foto van,.. En dan laat je dat al helemaal niet zien aan iemand,.. serieus,.. die spoort nie -,-

mr verder zoiets nog niet meegemaakt,.. alleen dat het lijkt of sommige met zuignappen aan elkaar vast zitte,.. mr jh x]

Only those who listen can hear

Ja, wij hadden ook net hetzelfde probleem als klasgroep, twee klasgenoten die een koppel waren en écht alles met elkaar deden en dus echt de klasgroep links lieten liggen, maar dan aan een iemand van de klas hun bedprestaties gaan doorvertellen (en die zegt dat natuurlijk voort). God, die waren echt erg.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Doe ik ook altijd, foto's van mezelf maken en zo terwijl ik seks heb met mijn vriend en dan vol trots laten zien aan alles en iedereen. (cat)
    Nee, seriously, gatverdamme.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Exorcist schreef:
    Jsfjlskdjfdfjdkf! o_o

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Lol. Ik zat vroeger ook bij zo een stel in de klas, en die gozer zat echt constant dat meisje in dr nek te zoenen, terwijl gewoon de hele klas eromheen stond. Maar dit is nog wel even wat erger.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Leuk :Y)

Today will be Girl's Day party with you~

Haha, ik had dr volgens mij keihard uitgelachen.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Hingucker schreef:
    Ik hoop dat ze ouder is als 16, want anders is dit illegaal en als de relatie eindigt, kan dat vriendje (die waarschijnlijk die foto ook heeft) de foto op internet zetten en sta je als een slet op het wereldwijde net waar iedereen je kan zien en hoewel je foto's kan verwijderen van internet, blijven ze nog altijd in het geheugen staan dus staat het er voor altijd.
    Leuk toch? (':

Ooh gezellig, ze word in augustus vijftien :')

BrightMe schreef:
    Ieuuww, echt een ranzig mens!
    maaruh..wat is oraal eigenlijk, want ik verwar het altijd met andere dingen. -.-'

Oraal = Via de mond ;D