• Mijn vriendin had een vraag maar ik wist het antwoord ook niet met zekerheid te zeggen. Ze vroeg zich af als je jaren lang de pil door slikt zonder ook maar één keer te stoppen, of dat erge consequenties heeft?

    Ik geloof dat het niet goed voor je is. Mij is tenminste altijd vertelt dat je steeds een 'rustweek' moet nemen, ofzo. Als je het niet neemt dan wordt het volgens mij nog al een puinhoop in je hormonen...

    Ik zou het risico niet nemen, straks krijg je opeens een baard, ofzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hoshizora schreef:
    Als je echt insane lang zonder stop week gaat, zoals bijvoorbeeld 5 jaar ofzo, dan heb je volgensmij kans op onvruchtbaarheid. Maar dat weet ik niet zeker.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Je menstrueert zodat je baarmoeder schoon wordt van binnen,
    als je te lang doorslikt zou hij handmatig moeten worden
    schoongemaakt en geloof me, dat wil je niet.

    (Geen ervaring, goed opgelet bij bio :Y))

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:36 ]

    volgens mijn dokter kan het gewoon hoor o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Twee maanden zonder menstruatie is ook geen probleem, dat is zelfs gewoon goed.

    Maar je moet niet een halfjaar niet menstrueren, dan blijft je baarmoeder
    dus vies aan de binnenkant (bah) en dat gaat stinken en blabla dan moet
    je husiarts dat weghalen met een schraapdingetje.. >3<

    En volgens die vent vna bio was dta niet prettig

    Seel schreef:
    (...)ja ik ook , ben altijd blij als ik ongesteld ben :'D

    ik nie als ik het ben maar daarna ben ik wel opgelucht want je hebt weer een fijnere gevoel :'D ik slik 3 weken en daarna heb ik een stopweek zo wen je aan het ongesteld zijn en word je het minder en heb je minder pijn maar jaren door slikken no way das heel slecht D:


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ik nie als ik het ben maar daarna ben ik wel opgelucht want je hebt weer een fijnere gevoel :'D ik slik 3 weken en daarna heb ik een stopweek zo wen je aan het ongesteld zijn en word je het minder en heb je minder pijn maar jaren door slikken no way das heel slecht D:
    zonder de pil ging ik echt half dood van de pijn!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn dokter heeft me gezegd dat je mag doornemen, maar dat je af en toe je regels wel eens moet laten doorkomen (iets van, minstens 1x om de 6 maanden of zoiets)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xxLadiela schreef:
    Je menstrueert zodat je baarmoeder schoon wordt van binnen,
    als je te lang doorslikt zou hij handmatig moeten worden
    schoongemaakt en geloof me, dat wil je niet.

    (Geen ervaring, goed opgelet bij bio :Y))

    Hier moet ik op reageren
    Namelijk: Als je de pil slikt, dan wordt het hele proces stop gezet. Dus aan het einde van de rit is er NIETS om schoon te maken, want er is immers niets vies geworden (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    HeroHUNTER schreef:
    Mijn dokter heeft me gezegd dat je mag doornemen, maar dat je af en toe je regels wel eens moet laten doorkomen (iets van, minstens 1x om de 6 maanden of zoiets)

    dat zei de mijne ook ja!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    reyon schreef:
    Nee, volgens mij niet. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is niet zo heel erg, maar het is idd niet super gezond. Gewoon de pil nemen met stopweek trouwens ook niet, want het verhoogd een klein beetje de kans op kanker, maar dat kan mij eigenlijk niet zoveel schelen, want tegenwoordig krijg je precies van alles kanker en ik vind de pil wel heel handig en ik heb nu ook veel minder pijn tijdens mijn maandstonden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xxLadiela schreef:
    Twee maanden zonder menstruatie is ook geen probleem, dat is zelfs gewoon goed.

    Maar je moet niet een halfjaar niet menstrueren, dan blijft je baarmoeder
    dus vies aan de binnenkant (bah) en dat gaat stinken en blabla dan moet
    je husiarts dat weghalen met een schraapdingetje.. >3<

    En volgens die vent vna bio was dta niet prettig Dat is dus niet waar. Vroeger dachten ze dat dat de grote kuis was, maar achteraf is gebleken dat dat niet echt zo is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SuperJunior schreef:
    (...)

    nee ze bedoelt dat ze hem elke maand doorslikt.

    OT ; ik heb zelf eens 3 maanden doorgeslikt en toen gaan stoppen.
    Ik heb toen zo'wn erge buikpijn gekregen dat ik nu niet meer langer dan 2 maand doorslik.
    Maar dit kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.
    Best raar dan, want je mag de pil (sommigen moeten) 3maanden doorslikken en dan stopweek.

    Het is niet erg om door te slikken, maar wilt ze die troep in haar lichaam blijven houden? Dat bloed moet er ooit een keer uit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat kan gewoon niet goed zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right