• Mijn vriendin had een vraag maar ik wist het antwoord ook niet met zekerheid te zeggen. Ze vroeg zich af als je jaren lang de pil door slikt zonder ook maar één keer te stoppen, of dat erge consequenties heeft?

    Ik denk dat een pil in het algemeen gewoon niet goed is. Ik zou toch wel echt om de maand stoppen.
    Ze continu pakken kan niet gezond zijn.


    Let the Night embrace you

    SuperJunior schreef:
    (...)

    nee ze bedoelt dat ze hem elke maand doorslikt.

    OT ; ik heb zelf eens 3 maanden doorgeslikt en toen gaan stoppen.
    Ik heb toen zo'wn erge buikpijn gekregen dat ik nu niet meer langer dan 2 maand doorslik.
    Maar dit kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.


    Huh? Ik snap het nog steeds niet xd.
    Maar zal wel aan mij liggen xd.
    Ik slik de pil - voor zover ik weet - zoals ze hem voorschrijven. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vroeg het mijn moeder ook, die zei dat ze een nicht was en die heeft van haar 10 tot 20e non stop geslikt en kreeg later gewoon kinderen en er was geen schade in haar lichaam dus ik denk ook wel dat het kan (:

    Prosecco schreef:
    Je komt wel aan van de pil. ;3 Maar het breekt toch een keertje door? dat dacht ik altijd.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat is niet gezond. Als je bv 3 jaar lang door slikt is niet goed. Een vriendin van mij moet de pil steeds een half jaar door slikken. Langer mag absoluut niet anders is de kans groter dat je trombose krijgt. Of zo iets. Weet niet meer precies. Is een beetje lang geleden. xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ja, dat heeft gevolgen.
    Dit kan ervoor zorgen dat je onvruchtbaar wordt. Je mag je pil doornemen maar maximum 3 maanden, daarna MOET je een stopweek doen en je regels krijgen.
    Dus, sorry mensen boven mij, jullie hebben ONGELIJK.
    Als je vriendin haar regels niet wilt hebben voor een lange tijd kan ze altijd kiezen voor een spiraaltje. Het spiraaltje zorgt er dus voor dat je je regels niet krijgt en je dus niet zwanger kan worden. Het spiraaltje word wel door een gyneacoloog geplaatst maar het kan -verschilt van spiraaltje- tot 10 jaar blijven zitten.
    Ik kan het weten, mijn eindwerk ging over tienerzwangerschappen en ik had een heel hoofdstuk over de voorbehoedsmiddelen


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Das niet goed nee. Das helemaal niet goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, dan krijg je in ieder geval doorbraakbloedingen en een verminderde kans op vruchtbaarheid.
    Het langste dat veilig is, is eigelijk 3 maanden.


    Your make-up is terrible

    Dat is niet gezond. 1 keer doorslikken kan makkelijk, 2 keer gaat net, maar dan moet je er ook echt mee nokken hoor. Staat niet voor niets in de beschrijving van dat ding neem ik aan ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het meestal al mooi geweest na 1 maand doorslikken. Ik vind het eng om niet ongesteld te worden...


    Life is hard and then we die

    Volgens mij is het niet echt gezond om jaren door te slikken zonder een stop week? Tenminste dat lijkt mij?


    Never forget the things that make you smile

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het meestal al mooi geweest na 1 maand doorslikken. Ik vind het eng om niet ongesteld te worden...

    ik doe het meestal 3 à 4 maanden.
    ik hou er juist van om niet ongesteld te worden
    de dokter zei zelf tegen mij dat het kan dat je zo lang doorslikt dat je om de 6 maanden ongesteld wordt.
    nou geniaal wat mij betreft! :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oeps.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:29 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Neee maakt niet uit. Ik slik de pil ook wel eens maanden door en heb nergens last van [: Maar soms heb ik gewoon zo'n drang van, 'Ja nu moet ik wel stoppen want ik MOET gewoon even weer ongesteld worden' Het is maybe niet leuk en lekker maar het voelt ook wel weer prettig als je eens ongesteld word [:


    Sometimes it's best not to care.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het meestal al mooi geweest na 1 maand doorslikken. Ik vind het eng om niet ongesteld te worden...
    ja ik ook , ben altijd blij als ik ongesteld ben :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H