• soms worde me quizjes 8x gemaakt (niet dat het veel is maar kom) en dan heb ik soms maar 2 reacties Oo Zijn die kinders nu zo lui om een reactie achter te laten? .___.'

    Klaarblijkelijk wel ja.

    UUUUUUUUUUUUUURGG
    Ik heb dat ook -.-'


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jep, allemaal lui... Ik zet eigenlijk altijd een reactie, tezij ik of geen tijd heb omdat ik ineen weg moet, of de quiz gewoon afgeraffeld is. Dan vind ik het de moeite ook niet waard om een reactie te zetten!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja :Y)

    Zou dat niet een goede regel zijn als je een reacte VERPLICHT moet zetten (A)?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Maar jah, dat kan ook niet volgens mij >.O


    Take My Hand Take A Breath ...

    Zou dat niet een goede regel zijn als je een reacte VERPLICHT moet zetten (A)?
    dat zou geweldig zijn =D Die regel MOET er gwn komen. Daar gaat vast iedereen mee akkoord :'3

    Zou dat niet een goede regel zijn als je een reacte VERPLICHT moet zetten (A)?


    Ik zou het niet erg vinden, maar ik denk niet dat het doorgaat... :S


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zou dat niet een goede regel zijn als je een reacte VERPLICHT moet zetten (A)?
    Uhm nee, mijn pc is al sloom en ik ben blij dat ik al gewoon op het forum kan praten

    Maar toch zou het een goede reden zijn (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    okeej, jah dus (A)

    waren het er dan ook acht die die uitkomst hadden? mss zater er ook wel in die niet ingelogd waren ofzo? :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Die regel zou wel heel erg k*t zijn, omdat ik bij een serie die al 80 delen heeft NIET elke keer ene reactie zet ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oeps :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whoops :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb da ook veel , en meestal is ie bv. 17x gemaakt , en is er mmaar 1 reactie en bij de uitkomst stond er 17 leden


    You'll never dream alone. <3