• Voor de mensen die zich het nog herinerren,en zich niet schamen.Hoe was je leven voor je fan werd,wanneer werd je fan..en ben je er blij mee dat je veranderd bent [als je veranderd bent].
    Over mij; Ik was eigenlijk nog al kei verlege,en durfde nooit voor mijn mening uit te kome omdat ik het zeer belangrijk vond wat andere mensen van mij dachten.Maar ik ben dus voor dat "monsoon" hier bekend werd fan geworden..en da heeft mij helemaal veranderd en ik ben er verdomd fier op,ik heb een grote mond gekregen,trek mij van niets iets aan..en het kan mij niets meer schelen wat de andere van mij vinden,en daarom is tokio hotel zeer speciaal voor mij ö!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Eigenlijk gewoon hetzelfde. :]
    Tokio hotel is ook maar een band, geen machine die je leven verandert ofzo. u.u


    -

    Hmmm... ik kwam toen al niet echt goed voor mezelf op en nu soms nog niet maar iig negeer ik alle commentaar die op me word geleverd wat me toen niet echt lukte... Toen noemden ze me namelijk Gothic vanwegen Overzeas en Stuka broeken met soms een zwart shirt erop en nu noemen ze me Emo vanwege TH, niet extreem veel veranderd dus, behalve dat mn kamer nu vol posters hangt n_n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo ook ongvr by my. Maar k durf nu dus ook meer voor mezelf op te komuh, omdat k vorig en dit jaar een klas heb die TH haat -,- Maar goe, ik hb dat ook geleerd by een cursus xD

    xxx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ewel éé ik was vr TH ook zo al gij wa..
    ik durfde nix was gwn een mietj:| zonder een leven. Ik begon bijna te wenen als mensen me stom vonden fs. Deed me anders vr dan wat ik was (behalve tegen Jolien dan) Ik hield niet van me, ik wou altijd iemand anders zijn. Ik was naÏf tot en met &zo..
    En nu ben ik De Jasmien (vroeger een Jasmien..) Als nu iemand komentaar eeft op mij trek ik me er nix van aan.. Heb een felle bek en alst mij nii aansta zeg ik da gwn en eigelijk ng spr veel dingen xD
    TH is gwn men leven..


    If music be the food of love, play on!

    Ik was verlegen, durfde niet optevallen en als mensen me iets vroegen in een groote groep dan werd ik rood. ik droeg altijd een spijkerbroek met een saai verst. ik had gewn saai blond haar dat een beetje door de war zat.


    ik ben egt zo blij dat ik fan ben geworden ik ben nu iemand die een grote mond heeft en graag anders wil zijn van de andere ik val graag op en ik vind het aleen maar leuk als mensen raar naar mij kijken en wijzen want dan weet ik dat ik blij moet zijn dat ik anders ben en niet aleen maar bij die hupels hoor:) so god!!!!Thank u!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    bij mij veranderde het niks :| :(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.