• Ik zit dus met een concept voor drie verschillende verhalen in mijn hoofd en ik weet niet welke ik moet uitschrijven!


    1.
    * Cold Hearted Bitch (2)

    2. [3]
    * A Case of Identity (4)

    3. [3]
    * Love and Hate Are Close Opponents (3)
    * Torn (1)


    1. (Titel nog onbekend)
    [Gebaseerd op Iron Man 2]
    Tony Stark denkt dat alle problemen voorbij zijn als hij weer op de directeursstoel van Stark Industries. Tot zijn nieuwe assistente opduikt. Elvira Veyron is intelligent,gevat en geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. De jonge getalenteerde vrouw trekt Tony mateloos aan,maar in haar gedrag stoot ze hem in dezelfde mate af. Hij valt,tegen zijn wil in,voor haar. Alles haalt hij uit de kast om haar de zijne te maken. Als ze dan ook ontvoerd wordt door ze ontsnapte Justin Hammer,gaat hij als een razende tekeer om haar uit zijn klauwen te krijgen. Maar niets is wat het lijkt. Is Elvira's ontvoering wel écht? En wat is de connectie tussen haar en Hammer?


    2. (Titel nog onbekend)
    [Fanfiction Robert Downey Jr.]
    Alysse Bedford is al jaren het vriendinnetje van gangster Samuel Greene. Ze weet niets af van zijn criminele activiteiten en geloofd dat hij de directeur is van één of ander groot bedrijf. Tegenover iedereen doet ze zich voor als een dom wicht dat het enkel moet hebben van haar looks,maar als niemand kijkt is ze in werkelijkheid de wereldberoemde schrijfster Pepper Hell. Een goede vriendin van haar doet zich voor als Pepper Hell voor de nodige interviews,photoshoots en signeersessies. Het leven gaat gewoon zijn gang,tot Alysse getuige is van een moord,gepleegd door Samuel. Ze stapt doodsbang naar de politie,waar ze getuigenbescherming krijgt. Alysse Bedford wordt Hope Mantis. New York City wordt Los Angeles. Daar ontmoet ze haar charismatische,oudere buurman,Robert Downey Jr. Terwijl hij steeds vaker 'zomaar eens binnenspringt',begint de druk van het proces en haar geheime alter ego zwaar op haar schouders te wegen. Als dan ook nog eens gevoelens begint te krijgen voor haar twintig jaar oudere acterende buurman en de echte identiteit van Pepper Hell uitkomt,is de chaos in haar leven compleet. Haar nieuwe vrienden voelen zich bedrogen en de media zwermt om haar heen als bijen om een pot honing. Robert helpt haar door de moeilijke tijd,leert haar om te gaan met haar nieuwe bekendheid. Maar er is nog één geheim dat Alysse,of moet ik zeggen Hope,angstvallig geheim houdt. Haar leven hangt ervan af. Maar met zo'n nieuwsgierige paparazzi weet je maar nooit.


    3. (Titel nog onbekend)
    [Soort van Robert Downey Jr. Fanfiction]
    Maybeline Horace is de dochter van een invloedrijke graaf en gravin. Haar graafschap Essex is al eeuwen in strijd met het naburige graafschap Kent. De graaf van Kent,Robert Grant,is een gewilde vrijgezel onder de Engelse adel. Na eeuwen van ruzie en gevecht tussen de families,besluiten haar ouders vrede te sluiten. Door Maybeline uit te huwelijken aan Robert. Koppig en onafhankelijk als zij is,weigert ze ten stelligste. Maar haar ouder's wil is wet. En zo gebeurt het dat het meisje van amper 18 trouwt met een man van 45. Weken brengt ze mokkend door in haar nieuwe kasteel. Alle pogingen van haar nieuwe echtgenoot om haar op te beuren en tot haar door te dringen zijn tevergeefs. Maybeline's hart is ijskoud naar hem toe. Tot hij in een gevecht om haar veiligheid zwaar gewond raakt. Dagen zit ze aan zijn bed te waken. En als ze tijdens die momenten haar herinnerringen opnieuw ophaalt,ontdekt ze dat Robert toch niet zo'n koele oude viezigaard is zoals ze altijd gedacht had.


    Dat zijn ze dus ;D Hier zijn wat titels die bij me opkwamen.


    1.
    * I May Be Iron Man,My Heart's Not Made of Steel
    * Cold Hearted Bitch
    * Andere (Geef zelf een suggestie)

    2.
    * A Case of Identity
    * Not That Shallow Girl
    * The Story of Alysse Bedford,Also Known As Pepper Hell
    * Pepper Hell
    * Andere (Geef zelf een suggestie)

    3.
    * Torn
    * Married at Eighteen
    * I Guess I Hate Him
    * Love and Hate Are Close Opponents
    * Andere (Geef zelf een suggestie)


    Ziezo,je bent erdoor ;D Vul even dit formuliertje in,dan krijg je een koekje. xD


    * Welk verhaal moet ik uitschrijven?
    * Welke titel voor dat verhaal?
    * Welke titel moest één van de andere verhalen gekozen worden?
    * Rollen uitdelen?

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:10 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Verhaal 3, fersure. Titel enzo weet ik niet (:
    Misschien ''There's a fine line, between love and hate.''
    Rollen gewoon zelf verzinnen.

    * Welk verhaal moet ik uitschrijven? Ik vind de tweede erg leuk en professioneel klinken.
    * Welke titel voor dat verhaal? A Case of Identity.
    * Welke titel moest één van de andere verhalen gekozen worden? 1 - Cold Hearted Bitch ^^. 2- Love and Hate are close opponents.
    * Rollen uitdelen? - Zelf weten ^^


    Love, Live, Laugh

    ik zou twee doen. En dan de titel * A Case of Identity


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    # en als titel: Love and Hate Are Close Opponents


    Until the very end

    3 trouwens, ik drukte op shift en oen werd het een vaag hekje, ik vond 2 ook wel goed, maar een beetje te ingewikkeld..


    Until the very end

    * Welk verhaal moet ik uitschrijven?
    Hmm, lastig. Ik vind vooral nummer twee en nummer drie erg leuk. Maar ik stem toch nummer twee :)
    * Welke titel voor dat verhaal?
    A Case of Identity
    * Welke titel moest één van de andere verhalen gekozen worden?
    Nummer één: Cold Hearted Bitch
    Nummer drie: Torn
    * Rollen uitdelen?
    Your choiche (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    * Welk verhaal moet ik uitschrijven?
    3.
    * Welke titel voor dat verhaal?
    Love and hate are close opponents
    * Welke titel moest één van de andere verhalen gekozen worden?
    1 : Cold hearted bitch
    2 : A case of Identity

    * Rollen uitdelen?
    Mag je zelf weten. ;)

    .


    Be yourself, there are others enough!

    * Welk verhaal moet ik uitschrijven? alle drie lijken me leuk :D
    * Welke titel voor dat verhaal? Uhm sorry daar ben ik heel slecht in!
    * Welke titel moest één van de andere verhalen gekozen worden?
    Cold hearted bitch
    * Rollen uitdelen?
    Graag laat je het weten?

    Ga verder met de andere stories! *Blaast wangen op en stampt met voeten*


    dude, i can move my toes