• geef je mening!!! ik viind het dom van haar want ze kan volgensmij helemaaal nie zo goewd zeiken......ik bedoel zeilenxDxD


    look at Flixster.com

    Ik vind haar echt dom, ze was toch 13? En dan wil ze een reisje maken alleen over de wereld... gestoord kind vind ik.


    .

    Weetje ik zou zegen laat der gaan ze gaat van zelf wel om mammie roepen en tjah ze komt wel achter de waarheid en weetje haar droom gaat dan vanzelf wel weg;)


    Some angels have no wings.

    een domme doos die aandacht zoekt -.-

    bah ik walg van zulke mensen met van die domme acties -.-


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb zoiets van: 'Als ze het wilt, mij goed, maar ze weet dan ook dat het haar dood kan worden.'


    Let the Night embrace you

    Snake schreef:
    Ik heb zoiets van: 'Als ze het wilt, mij goed, maar ze weet dan ook dat het haar dood kan worden.'


    Only losers can act the way you do

    Wie is zij ? Ik heb precies nog niets van haar gehoord. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik dacht dat ze vermist was?
    Als dat zo is, eigen schuld dikke bult. Er is zat voor gewaarschuwd. En als ze wel gaat hoop ik dat er iets gebeurt waardoor ze nooit meer een meter van d'r moeder vandaan durft te gaan :'D
    Kom op zeg, het is toch niet normaal om je kind van 13 dat aan te doen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Snake schreef:
    Ik heb zoiets van: 'Als ze het wilt, mij goed, maar ze weet dan ook dat het haar dood kan worden.'


    Think before you act.

    Ik had met haar mee gewild naar Sint Maarten. Dan kon ik Roxanne en Jacky opzoeken. Die heb ik al lang niet meer gezien of gesproken o_O

    Ik vind het zo'n opgeblazen gelul - pardon. Wat boeit mij dat nou allemaal? Dat ze haar maar vastketenen :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xCryingRain schreef:
    een domme doos die aandacht zoekt -.-

    bah ik walg van zulke mensen met van die domme acties -.-

    Hoezo zoekt zij aandacht? Ze wil gewoon de wereld rondzeilen, wat is daar aandacht zoeken aan?

    Bumblebee schreef:
    Hoezo zoekt zij aandacht? Ze wil gewoon de wereld rondzeilen, wat is daar aandacht zoeken aan?

    Ze is 13?


    .

    Ik heb geen mening over haar. Ik weet wel dat ik in die situatie, op die leeftijd waarschijnlijk précies hetzelfde gedacht had. Of ik het gedaan had weet ik niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Marilena schreef:
    Ik vind haar echt dom, ze was toch 13? En dan wil ze een reisje maken alleen over de wereld... gestoord kind vind ik.


    DUDE! Get a life!!!

    Ze moet het zelf weten het is haar leven.
    Dus ik vind haar niet dom.


    You can run but not hide

    Ze zal wel kunnen zeilen hoor, als ze helemaal in Sint Maarten geraakt ._.

    Ik vind dat ieder kind een droom mag hebben, zij heeft een hele grote droom. Ik vind het de verantwoordelijkheid van de ouders.


    - hoi ;D