• Lieve mensjes hier op Quizlet...

xLovveexTHx denkt dat ze niet welkom hier is op Quizlet, omdat mensen heel gemeen tegen haar doen :S... Ze zit er over na te denken weg te gaan van Quizlet.. En dat willen SceneBitch en ik niet! Dus wees eerlijk en zeg wat jullie ervan vinden en wat jullie van haar vinden! En mensjes.. EERLIJK ZIJN!! Ze kan tegen de waarheid.. Dus als je wil dat ze weg gaat zeg het dan dan weet ze waar ze aan toe is!

Xx

(...)
    ik begrijp je wel!!! maar je blijf toch wel he??

JA ik blijf voor de gene die mij WEL willen hebben. maar als het nog keertje gebeurt op quizlet dat mensen aardig doen tegen me zin heb je kans dat ik vertrek!!
    als je me niet mag!! zegt het dan meteen!! en niet erst ardig doen!!
    Je doet daar mensen mee pijn!! Vreselijk veel pijn! en ik weer hoe dat voelt!!
    dus doe mij zoiets niet meer aan
    DANKJE!\

(...)

JA ik blijf voor de gene die mij WEL willen hebben. maar als het nog keertje gebeurt op quizlet dat mensen aardig doen tegen me zin heb je kans dat ik vertrek!!
    als je me niet mag!! zegt het dan meteen!! en niet erst ardig doen!!
    Je doet daar mensen mee pijn!! Vreselijk veel pijn! en ik weer hoe dat voelt!!
    dus doe mij zoiets niet meer aan
    DANKJE!\

sgat!! ik heb er ook een paar!! ik begrijp je!!

(...)
    sgat!! ik heb er ook een paar!! ik begrijp je!!

dankje. ben blij dat jij mij wel begrijpt en weet hoe ik me voel. dan weet je waarom ik hier eigenlijk bijna weg wou.

(...)

dankje. ben blij dat jij mij wel begrijpt en weet hoe ik me voel. dan weet je waarom ik hier eigenlijk bijna weg wou.
    ja ik weet het maar er zijn meer mensen die mij mogen( denk ik zomaar )dus ik blijf..

MIJN NICHJE ZEGT DAT ZE HAAR KENT EN ZE ZEGT DAT ZE BLIJVEN MOET EN IK ZEG DAT OOK ANDERS KIRJG IK EEN MEP VAN MN NICHTJE EN DAT WIL IK NIEEET [/capslock momentje]

MIJN NICHJE ZEGT DAT ZE HAAR KENT EN ZE ZEGT DAT ZE BLIJVEN MOET EN IK ZEG DAT OOK ANDERS KIRJG IK EEN MEP VAN MN NICHTJE EN DAT WIL IK NIEEET [/capslock momentje]

Eeyy..
    tnxx..ik had net al gezegd dat ik zou blijven!! tnxx dat jullie willen dat ik blijf.

Ik ken je niet, dus ik kan niks over je zeggen. Behalve dat je niet weggaat! (puh) Daar is deze site gewoon te leuk voor:P

a figment of your imagination

Ik ken je niet, dus ik kan niks over je zeggen. Behalve dat je niet weggaat! (puh) Daar is deze site gewoon te leuk voor:P

ja het is een super mega leuke site..maar omdat ik vaak zo'n gevoel had werd het minder. maar mensen hebben me gesteund en daar ben ik blij mee. ik voel me al stukke beter.

je moet je niets aantrekken van die mensen. er zijn nog superveel andere mensen op quizlet die je miss wél mogen, ik ken je dan niet maar je moet je niet weg laten pesten door mensen op een website, toi toi toi meid(Y)

grtz.

Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

ik ken je niej mA ZE MOEW BLIJVE!!!!!!!

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

ik ken je niej mA ZE MOEW BLIJVE!!!!!!!

tnxx!!

Nja ik ken haar niet eens o.O
    Kan ik moeilijk zeggen of ze weg moet of niet, dus daar ga ik dan ook niet sover zeggen..
    En het is zeker niet slecht bedoelt, maar laat je toch niet zo op je kop zitten door wat andere mensen denkken.
    Moest ik daar mee in zitten constant, dan zou ik vast niet op deze wereld nog rondlopen, ik bedoell maar in je leven zul je wel vaker mensne tegen komen die je haat en die jouw haten, je zal er toch mee moeten leven, en opgeven is meestal niet de beste keuze, geloof me ;)

If you had never come out of the blue, I would've stay

Niet weggaan!! ook al ken k je nie

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Niet weggaan!! ook al ken k je nie

meis ik ga niet weg. mensen hebben me geholpen om me beter te laten voelen.

Nja ik ken haar niet eens o.O
    Kan ik moeilijk zeggen of ze weg moet of niet, dus daar ga ik dan ook niet sover zeggen..
    En het is zeker niet slecht bedoelt, maar laat je toch niet zo op je kop zitten door wat andere mensen denkken.
    Moest ik daar mee in zitten constant, dan zou ik vast niet op deze wereld nog rondlopen, ik bedoell maar in je leven zul je wel vaker mensne tegen komen die je haat en die jouw haten, je zal er toch mee moeten leven, en opgeven is meestal niet de beste keuze, geloof me ;)

tnxxx...