• Lieve mensjes hier op Quizlet...

    xLovveexTHx denkt dat ze niet welkom hier is op Quizlet, omdat mensen heel gemeen tegen haar doen :S... Ze zit er over na te denken weg te gaan van Quizlet.. En dat willen SceneBitch en ik niet! Dus wees eerlijk en zeg wat jullie ervan vinden en wat jullie van haar vinden! En mensjes.. EERLIJK ZIJN!! Ze kan tegen de waarheid.. Dus als je wil dat ze weg gaat zeg het dan dan weet ze waar ze aan toe is!

    Xx

    (...)
    da is, veel doen da ook om aandacht te krijgen
    ga da ook eens doen kijkn oeveel mensen willen dak blijf [joke]


    als jullie denken dat ik aandacht wil?? hebben jullie dat mega fout!! ik wil geen aandacht!! hoef ik niet!!
    ik vetrouw gewoon niet meer zoveel mensen omdat mij die zovaak overkomt op site's en noem maar op!! als hier mensen zijn die dit mij ook willen flikken wil ik dat weten!! dan kan ik weten of ze me weg willen of niet!!

    (...)
    mee eenss


    Ben ik het ook mee eens :D

    Wat is dat nou de hele tijd?
    Boeiend, er zijn hier genoeg mensen die mij niet mogen. Daarom ga ik toch ook niet weg o.o
    Ja, dat dus. En ik vind het ook dom, dat je mensen laat beslissen of ze weg gaat of niet. Als ze wilt gaan, hard gezegt, maarja; i don't care. Ze moet het zelf weten, maar ik vind het een lage reden om te gaan.

    (...)
    maar zij doet dit niet om aandacht te krijgen hoor!!

    mss niet, ik ken ze niet, dus zeg niks
    maar iedereen verwijdert zen profiel en komt weer terug.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)

    als jullie denken dat ik aandacht wil?? hebben jullie dat mega fout!! ik wil geen aandacht!! hoef ik niet!!
    ik vetrouw gewoon niet meer zoveel mensen omdat mij die zovaak overkomt op site's en noem maar op!! als hier mensen zijn die dit mij ook willen flikken wil ik dat weten!! dan kan ik weten of ze me weg willen of niet!!

    dat zeg ik niet, ik zeg gwn dat veel mensen dat doen om aandacht te krijgn ik heb niet op u persoonlijk

    (...)
    da is, veel doen da ook om aandacht te krijgen
    ga da ook eens doen kijkn oeveel mensen willen dak blijf [joke]


    Lieverd.. Als ze aandacht zou willen had ze het wel anders aangepakt dan via zo'n topic [a]

    (...)
    mss niet, ik ken ze niet, dus zeg niks
    maar iedereen verwijdert zen profiel en komt weer terug.

    jij zeg wel misschien niet maar ik weet zeker dat ze dit niet doe om aandacht te krijgen, want ik ekn der wel, ik weet hoe ze is, en 1 ding weet ik zeker dat ze dit niet doe om aandacht te krijgen..

    (...)
    maar zij doet dit niet om aandacht te krijgen hoor!!



    NEE CKER NIET ZY ZIT ER GWN MEEI N DAT ER MENSEN ZYN OP QUIZLET DIE HAAR NIET MOGEN


    A. ikmisje.

    (...)Ja, dat dus. En ik vind het ook dom, dat je mensen laat beslissen of ze weg gaat of niet. Als ze wilt gaan, hard gezegt, maarja; i don't care. Ze moet het zelf weten, maar ik vind het een lage reden om te gaan.


    Je weet niet hoe ik me voel!! je weet niet wat mijn reden is!!! misschien is mijn reden niet eens laag!! je weet niet precies wat er allemaal bij mij gebeurt is en wat er allemaal stuk is bij mij!!

    (...)Ja, dat dus. En ik vind het ook dom, dat je mensen laat beslissen of ze weg gaat of niet. Als ze wilt gaan, hard gezegt, maarja; i don't care. Ze moet het zelf weten, maar ik vind het een lage reden om te gaan.


    ZE ZIT ER GWN MEE IN MENSEN ZE DOET DIT NIET OM AANDAGT TE KRYGE OFZ..


    A. ikmisje.

    (...)

    Je weet niet hoe ik me voel!! je weet niet wat mijn reden is!!! misschien is mijn reden niet eens laag!! je weet niet precies wat er allemaal bij mij gebeurt is en wat er allemaal stuk is bij mij!!

    meisieeee rustiig,,!!

    (...)

    Lieverd.. Als ze aandacht zou willen had ze het wel anders aangepakt dan via zo'n topic [a]

    ik heb het niet op haar, ik heb het op mensen in het algemeen
    anders zou ik wle gezegd hebben dat zij dit doet om aandacht te krijgen, en ik heb dat niet gezegd

    (...)


    NEE CKER NIET ZY ZIT ER GWN MEEI N DAT ER MENSEN ZYN OP QUIZLET DIE HAAR NIET MOGEN


    idd!! en ik ben bang dat hier meer mensen zijn die mij pijn willen doen!! wat veel mensen als doen! aardig toen tegen mij maar mij helemaal niet mogen!! als dat zo is! (WAT IK NU WIL WETEN) kan ik hier beter vertrekken.

    Sorry hoor, maar gá dan en maak verder geen ruzie hier.
    Of je gaat is zou zaak, en jou beslissing.

    (...)

    idd!! en ik ben bang dat hier meer mensen zijn die mij pijn willen doen!! wat veel mensen als doen! aardig toen tegen mij maar mij helemaal niet mogen!! als dat zo is! (WAT IK NU WIL WETEN) kan ik hier beter vertrekken.


    SGAT JY GAAT ZO NIET WG JY BLYFT MOOII HIER ALS JE DURFT WEG TE GAAN KOM IK JE PERSOOONLIJK TRGHALEN

    JY GAAT EME TOG NIET IN DE STEEK LATEN ??


    A. ikmisje.