• Lieve mensjes hier op Quizlet...

    xLovveexTHx denkt dat ze niet welkom hier is op Quizlet, omdat mensen heel gemeen tegen haar doen :S... Ze zit er over na te denken weg te gaan van Quizlet.. En dat willen SceneBitch en ik niet! Dus wees eerlijk en zeg wat jullie ervan vinden en wat jullie van haar vinden! En mensjes.. EERLIJK ZIJN!! Ze kan tegen de waarheid.. Dus als je wil dat ze weg gaat zeg het dan dan weet ze waar ze aan toe is!

    Xx

    (...)

    idd!! en ik ben bang dat hier meer mensen zijn die mij pijn willen doen!! wat veel mensen als doen! aardig toen tegen mij maar mij helemaal niet mogen!! als dat zo is! (WAT IK NU WIL WETEN) kan ik hier beter vertrekken.

    die personen gaan niet toegeven dat ze schijnheilig tegen je doen
    voor als ge et nog ni wist ik hoor niet bij die personen

    Weet je!! Laat dit hele gezeik ook maar!!! Ik blijf wel voor de mensen die dat graag willen. maar zodrag het nog een keer gebeurt en het is iemand van quizlet hebben jullie kans dat ik vertek!!

    (...)

    idd!! en ik ben bang dat hier meer mensen zijn die mij pijn willen doen!! wat veel mensen als doen! aardig toen tegen mij maar mij helemaal niet mogen!! als dat zo is! (WAT IK NU WIL WETEN) kan ik hier beter vertrekken.

    HO!! ff rustig, ik zullen vast geen mensen zijn die jou pijn willen doen, en als er dan toch een paar zijn zijn die gewoon harstike zielig,, maar ik weet zeker dat de meetse mensen hier jou echt geen pijn willen doen hoor, ik sommige willen ook niet dta je wegga enzoo..

    Als je niets fout doet heeft niemand toch iets tegen je?
    wat heb je mischien gedaan?
    ik zeg niet dat je iets gedaan hebt!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)

    Je weet niet hoe ik me voel!! je weet niet wat mijn reden is!!! misschien is mijn reden niet eens laag!! je weet niet precies wat er allemaal bij mij gebeurt is en wat er allemaal stuk is bij mij!!
    Dat klinkt dus fake, misschien doe ik nu wel kut, maarja, dat ben ik ook, maar ik zou zoiets never nooit op een site zetten, en al helemaal niet als je het gevoel hebt dat mensen je niet mogen, en sowieso, ik heb nog nooit iemand hier ergens mee gemaakt die echt zat te schelden, onee, nu lieg ik één keer, met Kim, maar zij komt hier toch niet meer. En als jij je al gehaat voelt als iemand arrogant doet ofzo, vind ik dat een slechte reden om weg te gaan. Bovendien, als je het bijv. slecht hebt in je thuissituatie, ofzoiets, dan heeft dat niets met Quizlet te maken, want zo'n idee krijg ik van je, dat er iets is, buiten Quizlet, en dat je dáárom denkt dat niemand je mag, maargoed, ik vind het alsnog een rare reden om weg tegaan als mensen je niet mogen. Ik weet dat ik een klote wijf ben, en dat veel dat ook vinden, maar zie je mij oprotten? Nee..

    Weet je!! Laat dit hele gezeik ook maar!!! Ik blijf wel voor de mensen die dat graag willen. maar zodrag het nog een keer gebeurt en het is iemand van quizlet hebben jullie kans dat ik vertek!!

    dan zeg je dta tegen mij en kom ik die in elkaar slaan!! want ik wil echt niet dta je wegga hoor..!!

    Als je niets fout doet heeft niemand toch iets tegen je?
    wat heb je mischien gedaan?
    ik zeg niet dat je iets gedaan hebt!


    Ze zeggen dat ik alles fout doe!!

    (...)


    NEE CKER NIET ZY ZIT ER GWN MEEI N DAT ER MENSEN ZYN OP QUIZLET DIE HAAR NIET MOGEN
    Zeg ik dan dat ze aandacht zoekt? -,-

    (...)Dat klinkt dus fake, misschien doe ik nu wel kut, maarja, dat ben ik ook, maar ik zou zoiets never nooit op een site zetten, en al helemaal niet als je het gevoel hebt dat mensen je niet mogen, en sowieso, ik heb nog nooit iemand hier ergens mee gemaakt die echt zat te schelden, onee, nu lieg ik één keer, met Kim, maar zij komt hier toch niet meer. En als jij je al gehaat voelt als iemand arrogant doet ofzo, vind ik dat een slechte reden om weg te gaan. Bovendien, als je het bijv. slecht hebt in je thuissituatie, ofzoiets, dan heeft dat niets met Quizlet te maken, want zo'n idee krijg ik van je, dat er iets is, buiten Quizlet, en dat je dáárom denkt dat niemand je mag, maargoed, ik vind het alsnog een rare reden om weg tegaan als mensen je niet mogen. Ik weet dat ik een klote wijf ben, en dat veel dat ook vinden, maar zie je mij oprotten? Nee..


    Je begrijpt me fout!! het gaat niet om een klein ruzietje of weet ik wat voorn shit!! maar om mensen die aardig tegen mij doen tegen hun zin!! dat ze mij van het BEGIN nooit gemogen hebben!! en later daar me komen!! dat doet mij pijn ja!! dan neem je opeens die persoon in vertouwing..maar later toch spijt van krijg!
    Weet je!! laat deze hele topic maar sluiten. mensen begrijpen mij niet.

    (...)

    Ze zeggen dat ik alles fout doe!!

    jij doet juist niks fout!!

    (...)

    Je begrijpt me fout!! het gaat niet om een klein ruzietje of weet ik wat voorn shit!! maar om mensen die aardig tegen mij doen tegen hun zin!! dat ze mij van het BEGIN nooit gemogen hebben!! en later daar me komen!! dat doet mij pijn ja!! dan neem je opeens die persoon in vertouwing..maar later toch spijt van krijg!
    Weet je!! laat deze hele topic maar sluiten. mensen begrijpen mij niet.

    ik begrijp je wel!!! maar je blijf toch wel he??

    (...)
    jij doet juist niks fout!!


    misschien vind jij dat niet. maar andere blijkbaar wel.

    (...)

    Je begrijpt me fout!! het gaat niet om een klein ruzietje of weet ik wat voorn shit!! maar om mensen die aardig tegen mij doen tegen hun zin!! dat ze mij van het BEGIN nooit gemogen hebben!! en later daar me komen!! dat doet mij pijn ja!! dan neem je opeens die persoon in vertouwing..maar later toch spijt van krijg!
    Weet je!! laat deze hele topic maar sluiten. mensen begrijpen mij niet.
    Die mensen zijn jou verdriet gewoon niet waard. Ik ben dan misschien iemand met een hard karakter, maar ik zou me er ook als minderhard persoontje niets van aantrekken. Fakers mogen mij betreft allemaal dood neervallen, dusja...

    (...)

    misschien vind jij dat niet. maar andere blijkbaar wel.

    die zijn gewoon dom. wat zou jij nou fout moeten doen. nikkss nopes

    (...)
    ik begrijp je wel!!! maar je blijf toch wel he??


    JA ik blijf voor de gene die mij WEL willen hebben. maar als het nog keertje gebeurt op quizlet dat mensen aardig doen tegen je zin heb je kans dat ik vertrek!!
    als je me niet mag!! zegt het dan meteen!! en niet erst ardig doen!!
    Je doet daar mensen mee pijn!! Vreselijk veel pijn! en ik weer hoe dat voelt!!
    dus doe mij zoiets niet meer aan
    DANKJE!\