• Lieve mensjes hier op Quizlet...

    xLovveexTHx denkt dat ze niet welkom hier is op Quizlet, omdat mensen heel gemeen tegen haar doen :S... Ze zit er over na te denken weg te gaan van Quizlet.. En dat willen SceneBitch en ik niet! Dus wees eerlijk en zeg wat jullie ervan vinden en wat jullie van haar vinden! En mensjes.. EERLIJK ZIJN!! Ze kan tegen de waarheid.. Dus als je wil dat ze weg gaat zeg het dan dan weet ze waar ze aan toe is!

    Xx

    ik vind gwn dat je moet blijven en die mense die gemeen doen late doen ze hbbn geen leve

    zij mag NIET weg
    ik maak die haar serie, jom
    xLovveexTHx gij blijft verdoemski, begrepen?
    wie doet er gemeen tegen jou dan sleur ik die vanachter hun pc en bewerk hun gezichtje, Grrr

    kijk Bomm. bij jou is het misschien anders. bij mij doen ze dan aardig. maar zelfs dat ze mij van het begin niet hebben gemogen!! ze doen em daar pijn mee en maken dingen bij mij kapot!! ik heb zo;n gevoel dat mensen hier dat ook doen bij mij!!

    zover ik weet is er maar 1 iemand die echt heb gedaan alsof!! dat heeft ze zelf bij mij.. maar welke mensen doen er dan stom??? zeg anders maar ff op msn,, ik ga ze slaan:Y)

    zij mag NIET weg
    ik maak die haar serie, jom
    xLovveexTHx gij blijft verdoemski, begrepen?
    wie doet er gemeen tegen jou dan sleur ik die vanachter hun pc en bewerk hun gezichtje, Grrr


    ik help wel mee !!

    (...)
    zover ik weet is er maar 1 iemand die echt heb gedaan alsof!! dat heeft ze zelf bij mij.. maar welke mensen doen er dan stom??? zeg anders maar ff op msn,, ik ga ze slaan:Y)


    Nee kijk het zie zo!! ik heb zo'n gevoel dat mensen mij helemaal niet mogen. dat ze aardig doen maar tegen hun zin!! en later ruzie maken en dan mij pijn doen! het is mij zovaak gebeurt dat ik niet meer zo snel iemand vertrouw en dat ik gevoel heb dat mensen mij overal weg willen hebben!!

    dat heel quizlet gewoon oprot!
    iedereen gaat toch weg -.-'


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    dat heel quizlet gewoon oprot!
    iedereen gaat toch weg -.-'


    Owkjj -.-

    dat heel quizlet gewoon oprot!
    iedereen gaat toch weg -.-'

    what's up?

    ja, zeg jullie gaan en komen weer terug
    blijft gewoon!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)

    Nee kijk het zie zo!! ik heb zo'n gevoel dat mensen mij helemaal niet mogen. dat ze aardig doen maar tegen hun zin!! en later ruzie maken en dan mij pijn doen! het is mij zovaak gebeurt dat ik niet meer zo snel iemand vertrouw en dat ik gevoel heb dat mensen mij overal weg willen hebben!!

    maar kijk, je ziet dta er mensen zijn die je niet weg willen hebben enzooo, en die ineens dan gemeen gaan lopen doen moet je gewoon gemeen terug doen enzoo, en mensen willen je echt niet weghebben dat weet ik wel zeker, denk ook aan de positieve kanten he!!

    (...)

    Owkjj -.-


    QGAT JY GAAT ZO NIET WEG JY BLYFT MOOII BY ONS X


    A. ikmisje.

    ik vind dat je gewoon moet blijven :Y)

    ja, zeg jullie gaan en komen weer terug
    blijft gewoon!

    da is, veel doen da ook om aandacht te krijgen
    ga da ook eens doen kijkn oeveel mensen willen dak blijf [joke]

    (...)

    QGAT JY GAAT ZO NIET WEG JY BLYFT MOOII BY ONS X

    mee eenss

    (...)
    da is, veel doen da ook om aandacht te krijgen
    ga da ook eens doen kijkn oeveel mensen willen dak blijf [joke]

    maar zij doet dit niet om aandacht te krijgen hoor!!