• Ergeren jullie je ook zo aan het feit dat de meeste topstories 16+ zijn? Vandaag zijn wel vier van de vijf stories 16+.


    Trouwens, niet dat het mij persé om die leeftijdgrens gaat maar meer om het genre.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Clueless schreef:
    @Remington
    Ja maar het is altijd hetzelfde, nogal irritant. Geen gezeur over JB, erotiek, HP of iets dergelijks.


    ja, ik ben het ook met je eens... ik heb ook zoiets van 'laat de computer gewoon 5 random verhalen uitkiezen om in de 'top 5' te staan, waarbij niemand kan kiezen. Heb je dat gezeik ook niet.

    Ik erger me er vooral aan dat telkens dezelfde in de top staan, zo krijgen anderen geen kans


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Remington, die is beter dan het kudosysteem :Y)

    of gewoon random stories kiezen die 20+ kudo's hebben en min. een
    week ervoor nog zijn ge update, iets in die richting. Anders komen
    die oude verhalen naar boven waar niemand wat omgeeft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Remington, die is beter dan het kudosysteem :Y)

    of gewoon random stories kiezen die 20+ kudo's hebben en min. een
    week ervoor nog zijn ge update, iets in die richting. Anders komen
    die oude verhalen naar boven waar niemand wat omgeeft.


    nou zelfs dat zou me nog geen flikker schelen vergeleken bij zit gezeik xD

    en nog niet eens met 20+ kudo's ik lees verhalen die nog geen 10 abo's hebben maar geniaal schrijven. Gewoon een systeem waar niemand wat over te vertellen heeft en de verhalen echt random gekozen worden, kan ook niemand gaan zeiken over vriendjes politiek en oneerlijke systemen etc etc etc

    Okay nog een ding, kunnen we niet gewoon blij zijn voor elkaar .. come on..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    Okay nog een ding, kunnen we niet gewoon blij zijn voor elkaar .. come on..



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mensen, klik gewoon op topstories en je krijgt alle stories die een kudo hebben gehad en dus nog lopen en niet heel slecht zijn :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Nee, ik erger me er niet aan. De ene keer is TH heel populair, dan Twilight, dan Bieber, dan weer wat anders, nu 16+ en volgende maand is het weer anders. Als ik die stories niet zou willen lezen, dan zou ik er gewoon niet naar kijken? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik vind dat er een nogal groot probleem van wordt gemaakt maar het is wel veel ja en vooral allemaal over het zelfde ik vind het fijn voor die mensen zelf maar een beetje te veel seks verslaafde hier denk ik


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Ik erger me er niet echt aan maar het zijn inderdaad wel steeds dezelfde die bovenaan staan... Nieuwe stories en andere onderwerpen krijgen eigenlijk bijna geen kans:S


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    miss0cat schreef:
    ik vind dat er een nogal groot probleem van wordt gemaakt maar het is wel veel ja en vooral allemaal over het zelfde ik vind het fijn voor die mensen zelf maar een beetje te veel seks verslaafde hier denk ik


    Nogmaals, ze gaan niet allemaal over hetzelfde. Ze vallen alleen in hetzelfde genre. Kijk maar eens een keer voor je oordeelt. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nogmaals, ze gaan niet allemaal over hetzelfde. Ze vallen alleen in hetzelfde genre. Kijk maar eens een keer voor je oordeelt. -.-

    weet ik niet want ik lees er geen één van maar er zijn veel die zeggen van wel en ook veel die zeggen van ni maar voor de rest erger ik mer ni echt aan binnen een maand staat er weer iets anders in


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nogmaals, ze gaan niet allemaal over hetzelfde. Ze vallen alleen in hetzelfde genre. Kijk maar eens een keer voor je oordeelt. -.-


    Indd, dat probeer ik ook telkens uit te leggen ..O.o


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Sadistic schreef:
    (...)



    HAHAHA :'D Die gast zocht ik! Ik was kwijt wie het ook al weer was. *happy again*