• Ergeren jullie je ook zo aan het feit dat de meeste topstories 16+ zijn? Vandaag zijn wel vier van de vijf stories 16+.


    Trouwens, niet dat het mij persé om die leeftijdgrens gaat maar meer om het genre.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Acceptance schreef:
    (...)



    Ik snap de grap niet :]

    Sadistic schreef:
    (...)


    Ja, iedereen kopieert elkaar continue ... Ook al verschillen ze nog zo. Dat is sowieso bijna altijd zo. Er zitten altijd wel meerdere verhalen van hetzelfde genre in, welke er dan ook in staan.


    En daarvoor ga ik echt niet stoppen met schrijven, want daar geniet ik van en van de reacties die ik krijg. De rest boeit me niet eens qua kudo's of favorieten of whatever. :')


    Je moet ook zeker niet stoppen met schrijven als dat jouw passie is. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat je story geweldig is, dusja... Als jij mensen een plezier kunt doen met schrijven, moet je dat zeker doen. (krul)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    En ik erger me aan deze topics etc... Sorry hoor weer een topic over dit, we doen allen ons best een goede story neer te zetten, en nu zijn ik/wij de boosdoeners, de lezers kiezen er zelf voor om een kudo te geven.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vind het best oneerlijk, want het zijn altijd dezelfde. Eerst alleen JB en nu alleen maar 16+.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Viel mij ook op, maar ja..


    live the life you love

    - verkeerde

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:26 ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    ehum

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:26 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    En ik zet BTW niemand een pistool tegen zijn kop en dwing diegene tot het geven van een kudo, ze doen het vrijwillig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zal je vertellen, ik geef nooit kudo's en ik lees die 16+ verhalen wel (krul)


    -

    Hush schreef:
    En ik zet BTW niemand een pistool tegen zijn kop en dwing diegene tot het geven van een kudo, ze doen het vrijwillig.


    Oh ja, wat doet dat pistool dan in je handtas? (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Ik zal je vertellen, ik geef nooit kudo's en ik lees die 16+ verhalen wel (krul)


    Jij geeft ook bijna nooit reacties. Lui wezen. Lalala ... 8D
    <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik begrijp al die ergernissen wel, zelf zou ik me daar vroeger ook aan geërgerd hebben. Maar ik lees die story's ook graag. ik klaag dus niet. En na een tijdje waait het toch weer over.

    Misschien kunnen we iets zoeken als een verkiezing, één keer in de maand, maar dan uit elk genre één story? Dan heeft niemand reden tot klagen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Sadistic schreef:
    (...)

    Oh ja, wat doet dat pistool dan in je handtas? (krul)

    Zelfverdediging, :X


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had er ook een topic over gemaakt inderdaad, en ik vind het eerlijk gezegd een beetje irritant worden, steeds hetzelfde genre in de topstories, of het nou fanfiction of 16 + is...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Jij geeft ook bijna nooit reacties. Lui wezen. Lalala ... 8D
    <3

    Ik weet het haha :'D Ik heb geen idee wat ik iedere keer neer moet zetten.


    -