Ja, iedereen kopieert elkaar continue ... Ook al verschillen ze nog zo. Dat is sowieso bijna altijd zo. Er zitten altijd wel meerdere verhalen van hetzelfde genre in, welke er dan ook in staan.
En daarvoor ga ik echt niet stoppen met schrijven, want daar geniet ik van en van de reacties die ik krijg. De rest boeit me niet eens qua kudo's of favorieten of whatever. :')
Je moet ook zeker niet stoppen met schrijven als dat jouw passie is. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat je story geweldig is, dusja... Als jij mensen een plezier kunt doen met schrijven, moet je dat zeker doen.
Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming
En ik erger me aan deze topics etc... Sorry hoor weer een topic over dit, we doen allen ons best een goede story neer te zetten, en nu zijn ik/wij de boosdoeners, de lezers kiezen er zelf voor om een kudo te geven.
I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!
Ik begrijp al die ergernissen wel, zelf zou ik me daar vroeger ook aan geërgerd hebben. Maar ik lees die story's ook graag. ik klaag dus niet. En na een tijdje waait het toch weer over.
Misschien kunnen we iets zoeken als een verkiezing, één keer in de maand, maar dan uit elk genre één story? Dan heeft niemand reden tot klagen
Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen
Ik had er ook een topic over gemaakt inderdaad, en ik vind het eerlijk gezegd een beetje irritant worden, steeds hetzelfde genre in de topstories, of het nou fanfiction of 16 + is...
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.