• Ergeren jullie je ook zo aan het feit dat de meeste topstories 16+ zijn? Vandaag zijn wel vier van de vijf stories 16+.


    Trouwens, niet dat het mij persé om die leeftijdgrens gaat maar meer om het genre.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sadistic schreef:
    (...)

    Geloof me, als er zoiets komt breekt de hel pas echt los. Dan is er maar één plek en die wil IEDEREEN dan. :'D


    Dan komt er max. aantal deelnemers? :P Bijv. 20 ofzo..
    En dan een poll dropen en iedereen maar laten stemmen :Y)
    (Er zijn polls en dna kan je maar 1 keer stemmen per IP adres,
    dus dan zou het eerlijk gaan ook 8D)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Jullie verdienen het zeker wel ^^ Alleen, misschien is er een andere manier waarop
    andere goede stories ook eens in de schijnwerpers worden gezet?
    Want er was idd een periode en dan zag ik elke dag dezelfde JB story er staan,
    ook niet geweldig.

    Misschien een officiële story van de maand verkiezing of iets dergelijks?
    Kunnen mensen die bepaalde stories goed vinden nomineren en dan alle mensen
    laten stemmen..? Zo komen er meer stories in de spotlight :Y)

    Ohja, en je moet zeker niet stoppen om die reden, dat zou nou zonde zijn en zielig voor alle trouwe lezers ^^

    Dat is er ooit geweest, en komt er nooit meer. Omdat er daardoor vriendjespolitiek en vreselijke ruzies ontstonden. wat mis ik die tijd.
    En dan ga je niet tegen dat het elke maand dezelfde story is.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Perish schreef:
    (...)

    Je kunt je beter stilhouden, mensen gaan sowieso zeiken omdat jij altijd in de top 5 staat, en ze vinden dat andere story's daar in mogen. Als Quizletters jou story veel kudo's geven, hoef jij daar alleen maar blij op te zijn. Dat sommige mensen het niet leuk vinden is niet jouw probleem. Laat ze gewoon lekker. Ik vind je story best goed geschreven, maar niet een van de besten -mijn mening-. Als Quizlet hem leuk vind staat ie in de top 5, klaar. Hoor je mij niet over zeuren (:



    Waarom moet ik me stilhouden? Ik heb net zo goed recht van spreken.
    En zoals ik al zei, het boeit me niet als ik ze krijg of niet, ook al is het leuk. Ik gun het anderen ook, maar zolang mensen niet weten HOE ze het op kunnen lossen vind ik ook dat we niet moeten zeuren. Ik zeur ook niet als ik er niet in sta.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Die hebben lang genoeg in top 5 gestaan. De mensen die er nu in staan verdienen het gewoon (krul)

    Haha inderdaad, en anders Justin Bieber heeft een eigen forum. :nerd:


    We're all mad here.

    Dan moet er regel komen dat een story maar 1 keer in de zoveel tijd genomineerd mag worden?
    En vriendjespolitiek is er altijd wel, ook met kudo's vrees ik.
    Dus ik zou het alsnog gewoon leuk vinden, schijt aan die vriendjes
    politiek, je story krijgt in ieder geval extra aandacht dan (:

    Edit; En anders nog een regel dat je je eigen story niet mag nomineren?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:15 ]


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Daar ging het niet over?


    Sadistic schreef:
    (...)

    Geloof me, ik weet dat er veel uitzonderingen zijn, maar ik heb maar één keer om kudo's gevraagd. Dat doe ik niet meer, omdat het toen ziekelijk was. Ik gun goede verhalen het net zo goed, vooral omdat ik ze zelf haast niet kan vinden ... Maar als mensen graag mijn verhalen lezen/goed vinden, hoe kan ik ze het dan verbieden? Moeten we dan maar stoppen met schrijven, zodat het opnieuw opgevult kan worden met JB? Of als dat al niet zo zou zijn en die verhalen wel zouden komen die het 'verdienen' volgens jullie, moet ik daar echt voor stoppen? :/
    Best grappig dat omdat ik/wij (deels) over erotiek schrijf/schrijven ik/wij het niet verdien(en) volgens sommigen ...


    Kijk dan naar het dikgedrukt. Min of meer wel,

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat is mijn punt niet. Er zijn ook goede erotische verhalen, thrillers, horrors, etcetera.


    Dat is ook zo, maar sinds jouw verhaal in de top stond is iedereen zo'n 16+ ero story gaan maken. Niet dat jij daar iets aan kan doen ofzo. Zelf lees ik Unpure Mind en dat is ook gewoon een awesome story.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Eén, nu kun je tenminste i.i.g nog pagina's vol bekijken.
    Geloof me, dat wordt een miss-verkiezing bitchfight eerste klasse hier.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Waarom moet ik me stilhouden? Ik heb net zo goed recht van spreken.
    En zoals ik al zei, het boeit me niet als ik ze krijg of niet, ook al is het leuk. Ik gun het anderen ook, maar zolang mensen niet weten HOE ze het op kunnen lossen vind ik ook dat we niet moeten zeuren. Ik zeur ook niet als ik er niet in sta.


    Ik zei niet moet (:, ik zei beter. Omdat mensen toch niet gaan ophouden met zeuren, maar als jij de discussie zo graag aangaat; Succes.

    Complained schreef:
    (...)

    Dat is ook zo, maar sinds jouw verhaal in de top stond is iedereen zo'n 16+ ero story gaan maken. Niet dat jij daar iets aan kan doen ofzo. Zelf lees ik Unpure Mind en dat is ook gewoon een awesome story.


    Er is nooit gezegd dt er geen goede verhalen over JB waren?


    We're all mad here.

    Sadistic schreef:
    Eén, nu kun je tenminste i.i.g nog pagina's vol bekijken.
    Geloof me, dat wordt een miss-verkiezing bitchfight eerste klasse hier.

    Dat zie ik wel zitten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Complained schreef:
    (...)

    Dat is ook zo, maar sinds jouw verhaal in de top stond is iedereen zo'n 16+ ero story gaan maken. Niet dat jij daar iets aan kan doen ofzo. Zelf lees ik Unpure Mind en dat is ook gewoon een awesome story.



    Ja, iedereen kopieert elkaar continue ... Ook al verschillen ze nog zo. Dat is sowieso bijna altijd zo. Er zitten altijd wel meerdere verhalen van hetzelfde genre in, welke er dan ook in staan.


    En daarvoor ga ik echt niet stoppen met schrijven, want daar geniet ik van en van de reacties die ik krijg. De rest boeit me niet eens qua kudo's of favorieten of whatever. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Waarom moet ik me stilhouden? Ik heb net zo goed recht van spreken.
    En zoals ik al zei, het boeit me niet als ik ze krijg of niet, ook al is het leuk. Ik gun het anderen ook, maar zolang mensen niet weten HOE ze het op kunnen lossen vind ik ook dat we niet moeten zeuren. Ik zeur ook niet als ik er niet in sta.

    Sadistic schreef:
    Eén, nu kun je tenminste i.i.g nog pagina's vol bekijken.
    Geloof me, dat wordt een miss-verkiezing bitchfight eerste klasse hier.

    Mijn stem heb je! :')


    We're all mad here.

    Dit is nu al het 5e topic?

    Btw; De schrijfsters moeten het zelf weten. Als hun lekker willen schrijven over BDSM en alle andere onderwerpen moeten ze dat zelf doen. Tokio Hotel was een héle lange tijd bijna het enige op deze site, toen was het Justin Bieber en nu is het dus 16+. Het waait ook wel weer over, gewoon niet naar kijken en je er niet dik om maken :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42