• Ergeren jullie je ook zo aan het feit dat de meeste topstories 16+ zijn? Vandaag zijn wel vier van de vijf stories 16+.


    Trouwens, niet dat het mij persé om die leeftijdgrens gaat maar meer om het genre.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hush schreef:
    (...)
    Wie zegt dat mensen die 16+ verhalen schrijven geen seks hebben?

    Dat zeg ik toch ook niet. Dude XD

    Hush schreef:
    (...)
    Ze zijn pas tevreden als ze er zelf in staan, het is een kwestie van jaloezie denk ik.


    Ik ben niet chagerijnig en de stories zullen het vast ook wel verdienen,
    vind het alleen jammer dat er elke dag dezelfde instaan. Anderen verdienen ook wel een kansje maar komen niet boven die 120 kudo's uit.
    (Ja, er was een dag dat er serieus voeel kudo's waren)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TheBoss schreef:
    Eigenlijk erger ik me er totaal niet aan :] Ik heb zoiets van: Finally, verhalen waar geen Bieber of Tokio Hotel in staat worden ook eens gewaardeerd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Was ook niet naar jou gericht hoor. ;D

    Ik word er alleen schijtziek van dat mensen zo zeiken, terwijl ze toch nooit tevreden zijn. Zo is het gewoon, let it be. Altijd maar dat ellendige geouwehoer ... Maakt me chagrijnig. :/


    Hush schreef:
    (...)
    Ze zijn pas tevreden als ze er zelf in staan, het is een kwestie van jaloezie denk ik.


    Ik wil nu niet haterig overkomen, maar volgens mij vinden jullie dit juist NIET erg, omdat het jullie stories zijn... Just sayin.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    SoulEater schreef:
    (...)

    Ik ben niet chagerijnig en de stories zullen het vast ook wel verdienen,
    vind het alleen jammer dat er elke dag dezelfde instaan. Anderen verdienen ook wel een kansje maar komen niet boven die 120 kudo's uit.
    (Ja, er was een dag dat er serieus voeel kudo's waren)


    Geloof me, ik weet dat er veel uitzonderingen zijn, maar ik heb maar één keer om kudo's gevraagd. Dat doe ik niet meer, omdat het toen ziekelijk was. Ik gun goede verhalen het net zo goed, vooral omdat ik ze zelf haast niet kan vinden ... Maar als mensen graag mijn verhalen lezen/goed vinden, hoe kan ik ze het dan verbieden? Moeten we dan maar stoppen met schrijven, zodat het opnieuw opgevult kan worden met JB? Of als dat al niet zo zou zijn en die verhalen wel zouden komen die het 'verdienen' volgens jullie, moet ik daar echt voor stoppen? :/
    Best grappig dat omdat ik/wij (deels) over erotiek schrijf/schrijven ik/wij het niet verdien(en) volgens sommigen ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Geloof me, ik weet dat er veel uitzonderingen zijn, maar ik heb maar één keer om kudo's gevraagd. Dat doe ik niet meer, omdat het toen ziekelijk was. Ik gun goede verhalen het net zo goed, vooral omdat ik ze zelf haast niet kan vinden ... Maar als mensen graag mijn verhalen lezen/goed vinden, hoe kan ik ze het dan verbieden? Moeten we dan maar stoppen met schrijven, zodat het opnieuw opgevult kan worden met JB? Of als dat al niet zo zou zijn en die verhalen wel zouden komen die het 'verdienen' volgens jullie, moet ik daar echt voor stoppen? :/
    Best grappig dat omdat ik/wij (deels) over erotiek schrijf/schrijven ik/wij het niet verdien(en) volgens sommigen ...


    Er zijn anders ook goed geschreven Justin Bieber verhalen --


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    (...)

    Ik wil nu niet haterig overkomen, maar volgens mij vinden jullie dit juist NIET erg, omdat het jullie stories zijn... Just sayin.



    Nee hoor, van mij mag iedereen erin staan. Ik schrijf alleen voor mezelf en de reacties, de kudo's boeien me niet. :')
    Ik vind het alleen onzin dat er keer op keer met vingertjes gewezen wordt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Complained schreef:
    (...)

    Er zijn anders ook goed geschreven Justin Bieber verhalen --


    Dat is mijn punt niet. Er zijn ook goede erotische verhalen, thrillers, horrors, etcetera.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Complained schreef:
    (...)

    Er zijn anders ook goed geschreven Justin Bieber verhalen --

    Daar ging het niet over?


    We're all mad here.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Geloof me, ik weet dat er veel uitzonderingen zijn, maar ik heb maar één keer om kudo's gevraagd. Dat doe ik niet meer, omdat het toen ziekelijk was. Ik gun goede verhalen het net zo goed, vooral omdat ik ze zelf haast niet kan vinden ... Maar als mensen graag mijn verhalen lezen/goed vinden, hoe kan ik ze het dan verbieden? Moeten we dan maar stoppen met schrijven, zodat het opnieuw opgevult kan worden met JB? Of als dat al niet zo zou zijn en die verhalen wel zouden komen die het 'verdienen' volgens jullie, moet ik daar echt voor stoppen? :/
    Best grappig dat omdat ik/wij (deels) over erotiek schrijf/schrijven ik/wij het niet verdien(en) volgens sommigen ...


    Jullie verdienen het zeker wel ^^ Alleen, misschien is er een andere manier waarop
    andere goede stories ook eens in de schijnwerpers worden gezet?
    Want er was idd een periode en dan zag ik elke dag dezelfde JB story er staan,
    ook niet geweldig.

    Misschien een officiële story van de maand verkiezing of iets dergelijks?
    Kunnen mensen die bepaalde stories goed vinden nomineren en dan alle mensen
    laten stemmen..? Zo komen er meer stories in de spotlight :Y)

    Ohja, en je moet zeker niet stoppen om die reden, dat zou nou zonde zijn en zielig voor alle trouwe lezers ^^

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Geloof me, ik weet dat er veel uitzonderingen zijn, maar ik heb maar één keer om kudo's gevraagd. Dat doe ik niet meer, omdat het toen ziekelijk was. Ik gun goede verhalen het net zo goed, vooral omdat ik ze zelf haast niet kan vinden ... Maar als mensen graag mijn verhalen lezen/goed vinden, hoe kan ik ze het dan verbieden? Moeten we dan maar stoppen met schrijven, zodat het opnieuw opgevult kan worden met JB? Of als dat al niet zo zou zijn en die verhalen wel zouden komen die het 'verdienen' volgens jullie, moet ik daar echt voor stoppen? :/
    Best grappig dat omdat ik/wij (deels) over erotiek schrijf/schrijven ik/wij het niet verdien(en) volgens sommigen ...


    Je hebt helemaal gelijk. Jij kunt er toch niks aandoen dat jij goed schrijft? Wil niet zeggen dat je dan moet stoppen.. Daar gaan zo'n 450 mensen ofso niet zo blij mee zijn vrees ik..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik erger me er niet aan, hahaha. :'D
    Dat klinkt eigenlijk wel vuil, maarja. Ghehe ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Geloof me, ik weet dat er veel uitzonderingen zijn, maar ik heb maar één keer om kudo's gevraagd. Dat doe ik niet meer, omdat het toen ziekelijk was. Ik gun goede verhalen het net zo goed, vooral omdat ik ze zelf haast niet kan vinden ... Maar als mensen graag mijn verhalen lezen/goed vinden, hoe kan ik ze het dan verbieden? Moeten we dan maar stoppen met schrijven, zodat het opnieuw opgevult kan worden met JB? Of als dat al niet zo zou zijn en die verhalen wel zouden komen die het 'verdienen' volgens jullie, moet ik daar echt voor stoppen? :/
    Best grappig dat omdat ik/wij (deels) over erotiek schrijf/schrijven ik/wij het niet verdien(en) volgens sommigen ...


    Je kunt je beter stilhouden, mensen gaan sowieso zeiken omdat jij altijd in de top 5 staat, en ze vinden dat andere story's daar in mogen. Als Quizletters jou story veel kudo's geven, hoef jij daar alleen maar blij op te zijn. Dat sommige mensen het niet leuk vinden is niet jouw probleem. Laat ze gewoon lekker. Ik vind je story best goed geschreven, maar niet een van de besten -mijn mening-. Als Quizlet hem leuk vind staat ie in de top 5, klaar. Hoor je mij niet over zeuren (:

    SoulEater schreef:
    (...)

    Jullie verdienen het zeker wel ^^ Alleen, misschien is er een andere manier waarop
    andere goede stories ook eens in de schijnwerpers worden gezet?
    Want er was idd een periode en dan zag ik elke dag dezelfde JB story er staan,
    ook niet geweldig.

    Misschien een officiële story van de maand verkiezing of iets dergelijks?
    Kunnen mensen die bepaalde stories goed vinden nomineren en dan alle mensen
    laten stemmen..? Zo komen er meer stories in de spotlight :Y)


    Geloof me, als er zoiets komt breekt de hel pas echt los. Dan is er maar één plek en die wil IEDEREEN dan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Complained schreef:
    (...)

    Er zijn anders ook goed geschreven Justin Bieber verhalen --

    Die hebben lang genoeg in top 5 gestaan. De mensen die er nu in staan verdienen het gewoon (krul)


    -