• Ow man ik word helemaal gek, een jongen op mijn stage, hij schildert daar de afdeling, en ik krijg hewm niet meer uit me hoofd, hij vindt dat ik een liefe lach heb, en hij kijkt me de heletijd aan als ik langsloop, ik durf er niet alleen langs telopen joh:$ ik wil hem tegen het lijf lopen en en pratje maken maar ook weer niet. ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd, en man ik heb een raar gevoel in me buik, en als ik hem zie word me hoofd helemaal licht, ben je dan verliefd?


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Wat verwacht je dan nog meer bij verliefdheid? Het gaat niet meteen over liefde, of zo.

    Ik vind niet dat je kan zeggen dat je verliefd bent als je iemand niet kent.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soundeffect schreef:
    Verliefd? Zou je denken? Haha, volgens mij ben jij hartstikke verliefd _O_


    Jup Offcorso. Hij geeft wel signalen af dat hij je ook leuk vind. Kijk een xtje of hij het ook bij andere vrouwen doet.


    Firm believer of all that is magic

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat je kan zeggen dat je verliefd bent als je iemand niet kent.

    Ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij kan dat wel. Al is het dan misschien minder hevig dan als je de persoon wel kent.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee Nee Echt niet.... TUURLIJK WEL ^^ Jij bent echt smoor (H)


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Soundeffect schreef:
    Verliefd? Zou je denken? Haha, volgens mij ben jij hartstikke verliefd _O_

    Inderdaad :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ja en nu voel ik me klote, hij blijkt dus getrouwd tezijn en kinderen tehebben:( en ja hij doet dat bij meerdere vrouwen, ik voel me echt stom:( man ik wist niet dat hij al zo oud was, hij leek me heel jong

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 18:31 ]


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat je kan zeggen dat je verliefd bent als je iemand niet kent.


    Naar mijn mening kan dat best wel hoor (: Maar dan denk ik dat je meer verliefd ben op een bepaald beeld dat je van diegene hebt naast de fysieke aantrekkingskracht.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    MevrRathbone schreef:
    ja en nu voel ik me klote, hij blijkt dus getrouwd tezijn en kinderen tehebben:( en ja hij doet dat bij meerdere vrouwen, ik voel me echt stom:( man ik wist niet dat hij al zo oud was, hij leek me heel jong


    Oh, sorry. Dat vind ik zó erg voor je. ):
    *knuffelt*

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 10:38 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    zeker


    I love you Irem

    MevrRathbone schreef:
    ja en nu voel ik me klote, hij blijkt dus getrouwd tezijn en kinderen tehebben:( en ja hij doet dat bij meerdere vrouwen, ik voel me echt stom:( man ik wist niet dat hij al zo oud was, hij leek me heel jong

    HAHA fail.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Soundeffect schreef:
    Verliefd? Zou je denken? Haha, volgens mij ben jij hartstikke verliefd _O_


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jup er is hier iemand in de wolken!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor