• Ik ben over 3 maandjes jarig en ik wil graag geld vragen want wil een nintendo 3DS hebben. Nou heb ik een vraag aan jullie; Zouden jullie een nintendo 3DS kopen? Want hij kost 200 euro ongeveer.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 14:51 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als je twijfelt, leg dan de dingen naast elkaar wat je wilt, en vergelijk dat met de DS XL en de 3DS. Wat wil je erop hebben? Nieuwe spellen die binnenkort komen? Neem dan de 3DS, nieuwe nintendogs, nieuwe animal crossing etc etc. Wil je normale spellen? En is 3D effect geen must, neem dan de DS XL. Wat wil je? :]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 15:12 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Als je twijfelt, leg dan de dingen naast elkaar wat je wilt, en vergelijk dat met de DS XL en de 3DS. Wat wil je erop hebben? Nieuwe spellen die binnenkort komen? Neem dan de 3DS, nieuwe nintendog, nieuwe animal crossing etc etc. Wil je normale spellen? En is 3D effect geen must, neem dan de DS XL. Wat wil je? :]

    Ik vind juist dat 3D effect cool! maar de DSi is wel een stuk goedkoper dus daartussen twijfel ik :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oke, 3D lijkt je leuk, dan heb je idd ook het voordeel dat je nieuwe spellen kunt spelen die voor de 3DS uitkomen. Je bent jarig, hoeveel krijg je, en hoeveel moet je mee betalen. Dan is dat het volgende punt.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Oke, 3D lijkt je leuk, dan heb je idd ook het voordeel dat je nieuwe spellen kunt spelen die voor de 3DS uitkomen. Je bent jarig, hoeveel krijg je, en hoeveel moet je mee betalen. Dan is dat het volgende punt.

    ja idd,meestal krijg ik van mijn oma al 50 euro :p en van mijn tante 20euro,en van mijn vader en moeder weet ik niet. maar als ik hem écht wil dan doe ik het laaste geld wel van mijn bankrekening halen :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb een ds lite en heb er vandaag Mario cart mee gespeeld met een paar mensen uit de klas vanwege toets week! (lol)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Bekijk de prijs nog maar even na 3 maanden, waarschijnlijk (denk ik) kost hij dan rond de 200.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Bekijk de prijs nog maar even na 3 maanden, waarschijnlijk (denk ik) kost hij dan rond de 200.

    ooh okee i hope so! :]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee, want ik heb al een normale, en daar doe ik zelf al bijna niks meer mee :') Al ga ik binnenkort wel een pokemon spel kopen daarvoor lol


    As travars

    Ik ben een Nintendo fan, ik heb alle nintendo's gehad, heel veel spelletjes alles. Maar als ik hem nu zelf moet betalen; nee. Maar het is jou keuze, en als je weet dat je superveel lol mee gaat hebben moet je het zeker doen.


    live the life you love

    Ik heb gewoon mijn vertrouwde ds lite Ik ben daar nog steeds blij mee..
    Ik hoef niet de nieuwste, volgend jaar komt de nieuwste weer uit xD


    What is youre favo scary movie?