• Ik ben over 3 maandjes jarig en ik wil graag geld vragen want wil een nintendo 3DS hebben. Nou heb ik een vraag aan jullie; Zouden jullie een nintendo 3DS kopen? Want hij kost 200 euro ongeveer.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 14:51 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat moet jezelf bepalen -niet slecht bedoelt hoor- ik zou hem niet kopen omdat ik zelf wel een dsi heb maar er al een tijdje niet meer mee speel maar als jij er mee speelt is het prima


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    Dat moet jezelf bepalen -niet slecht bedoelt hoor- ik zou hem niet kopen omdat ik zelf wel een dsi heb maar er al een tijdje niet meer mee speel maar als jij er mee speelt is het prima

    Maar kijk ik heb al 4jaar mijn DSlite. En ik speel er nog iedere dag op :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hij is rond de 230/250 op dit moment, mijn 2 broers hebben er allebij 1.
    Het 3d effect is goed, de camera die erop zit slecht. Leuke meegeleverde spelletjes. Alhoewel het 3d effect alleen werkt als je er precies recht voorzit, en kan op een gegeven moment irritant worden, daarom hebben mijn broers het vaak uitstaan (Lekker als je zo'n ding daarvoor juist koopt x) )
    Wanna know more?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Hij is rond de 230/250 op dit moment, mijn 2 broers hebben er allebij 1.
    Het 3d effect is goed, de camera die erop zit slecht. Leuke meegeleverde spelletjes. Alhoewel het 3d effect alleen werkt als je er precies recht voorzit, en kan op een gegeven moment irritant worden, daarom hebben mijn broers het vaak uitstaan (Lekker als je zo'n ding daarvoor juist koopt x) )
    Wanna know more?

    ahaa okee :'] dan koop ik misschien een DSi of een XL :]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou hem niet kopen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Beter een XL dan, heb je even slechte camera, maar gewoon een lekker groot beeld, en een beter beginmenu :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Owja, en je kan met die 3DS 3d foto's maken, doordat ie 2 camera's op de achterkant heeft.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    nee, want volgent jaar komt er weer iets anders uit en dan wil je dat hebben. Ik geef mijn geld niet aan zo'n dingen.


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Ik heb nogsteeds de eerste DS, zonder Lite en XL en 3DS en whatnot. Werkt nog perfect, maar, als je wilt, ga ervoor, ookal zijn het maar extra's erop geplakt die na een tijdje gaan vervelen. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee, ik heb een Lite, en daar ben ik blij genoeg mee. En ik kan niet tegen 3D, krijg ik koppijn van ;3


    Destroy what destroys you.

    Carcass schreef:
    Ik heb nogsteeds de eerste DS, zonder Lite en XL en 3DS en whatnot. Werkt nog perfect, maar, als je wilt, ga ervoor, ookal zijn het maar extra's erop geplakt die na een tijdje gaan vervelen. (:


    Ik heb ook de alleraller eerste DS, die grijze. -boks- Die owned nog steeds :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    OHMYJOSH schreef:
    Nee, ik heb een Lite, en daar ben ik blij genoeg mee. En ik kan niet tegen 3D, krijg ik koppijn van ;3

    ik heb ook een lite :') maar ik heb hem al 4jaar wil nu wel eens iets anders.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als jij hem wilt, moet je hem halen. Maar ik denk dat je beter voor de DSi XL kan gaan, om de redenen die Rick geeft ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik heb ook de alleraller eerste DS, die grijze. -boks- Die owned nog steeds :Y)


    Aaaamen, haha.
    Ik vind de rest maar niks, maarja, mijn mening.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Maryland schreef:
    Als jij hem wilt, moet je hem halen. Maar ik denk dat je beter voor de DSi XL kan gaan, om de redenen die Rick geeft ^^

    ja daar was ik ook al aan het twijfelen. en die is een stuk goedkoper dan de 3DS :]


    It's going to be difficult, but not impossible.