• Ik ben naar never say never geweest vandaag (draaide niet eerder ): ) en ik ben nu 10000% fan. echt ik zweer, mn vriendin ook en ze was eerst helemaal niet fan lol. Hebben jullie de film gezien ? en zijn jullie daardoor 1000% fan ?(:

    xx'


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nee, ik heb hem niet gezien, maar wel de reclame er voor. Maar zelfs van de reclame was ik bijna spontaan fan geworden, ik wil nu eigenlijk naar die film. Maar niemand die ik ken zou er met me heen willen, en in je eentje naar de film is weer zo... Alleen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jaaa, en ik vond hem zo geweldig mooi.


    <3

    Nee ik heb hem niet gezien maar dat hoef ik ook niet,geen fan.

    Moet die titel in hoofdletters? Niet kwaad bedoelt hoor


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stiekem ben ik ook wel nieuwschierig. Maar ik wacht wel totdat hij op dvd is, of gewoon tot nooit aangezien de videotheek weg is..
    Ik zie wel.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Jap zekker sinds ik hem in het echt gezien heb (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    nah,.. nie egt en k ga ook nooit fan worden,.. -.-


    Only those who listen can hear

    Ik ben net ook geweest, echt toevallig. Het was echt een geweldige film, maar ik ben geen (obsessed) fan geworden ofzo. Gewoon; no hater, no fan. 8)


    We accept the love we think we deserve.

    Haha een ex-klasgenoot wilde daarheen gaan en toen zei ik: Ja, das die film over Bieber. Zij: óver Bieber? Ik: Ja, over z'n leven enzo. Voor zover ik weet. Zij: Oh, laat dan maar zitten.
    Ik heb me kapot gelachen :'D
    Maar voor de fans is zoiets wel leuk ja. Dan komt de artiest op het podium een stuk dichter bij je als het ware en krijg je ook andere kanten te zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hem een paar weken geleden gezien, hij is echt lief op het einde (:


    Save me from myself.

    Sawtooth schreef:
    Ik ben net ook geweest, echt toevallig. Het was echt een geweldige film, maar ik ben geen (obsessed) fan geworden ofzo. Gewoon; no hater, no fan. 8)


    &dat geld eigenlijk ook voor mij, ik ben niet meer zo zwaar fan als enkele maanden gelede ..


    Save me from myself.

    Ik ga woensdag maar moet je die kaartjes KOPEN, of UITPRINTEN? antwoord in gastenboek, dankjewel (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik ben al geweest met een vriendin die geen fan was maar nu wel is (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga niet.. nooit niet..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ga niet.. nooit niet..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee geen behoefte. ik kan dat mannetje niet uitstaan. na zijn real life soap heb ik genoeg van em gezien.


    Believe in yourself, change the world.