• ik zei laatst voor de grap tegen me moeder dat ik een lip piercing wou en toen zei ze dat als ik dat zal doen dat ze eum zo uit me lip zal trekken zonder te open.

    nu vroeg ik me af of je een piercing hebt of wilt en wat vinden je ouders er van?

    Ik heb een tongpiercing en die heb ik laten zetten zonder dat mn ouders het goed vonden. Maar ik had het ze wel gezegd en nu geven ze er niets meer om :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil een helix, maar ik mag hem niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil geen piercings maar ik mag ze wel als ik zou willen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    De moeder van een vriendin van mij zegt dat ook altijd, haha. Nou ja, niet tegen mij dan he. Ikzelf heb wel een lip piercing. (":


    Numbers.

    Ik heb 3 gaatjes in men linkeroor en dan nog een helix in men linker 1 in men rechter, en een navelpiercing..
    Ik mocht dat allemaal van men ouders ookal heb ik even moeten zagen bij mijn papa voor mijn navelpiercing maar heb het toch gemogen, ik was toen 16 =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb geen piercings, en wil er ook geen. Ik denk niet dat mijn ouders daar een probleem van zouden maken, als ik het op voorhand maar even meld. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb geen piercings en ik denk als ik 16 of 17 jaar zou zijn dat ze dat niet erg zouden vinden want mijn zus was ook zo oud als ze een navel- en een neus piercing liet zetten


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik mag een navelpiercing :D
    mijn ouders maakt het niet echt veel uit ofs. :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb een neuspiercing, een beginnende stretch (3,5mm) in mijn linkeroor met daarboven nog eens 2 gewone oorbellen en aan de rechteroor ook 2 gewone oorbellen. Ik zou graag nog een Monroe hebben. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Navelpiercing.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik wil 'n monroe of een neuspiercing, maar ik heb er nog geen (krul)


    You move me ......... Kurt

    heb 5 piercings en ze dreigde ook dat ze er uit zou trekken,heb er niks van gemerkt 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb een navelpiercing en gaatjes in mijn oren. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb geen piercing & ik hoef er ook geen meer. Ben blij dat ik zo'n ding niet heb laten zetten toen ik dat vroeger wel wou :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een oorbelgaatje(krul)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..