• ik zei laatst voor de grap tegen me moeder dat ik een lip piercing wou en toen zei ze dat als ik dat zal doen dat ze eum zo uit me lip zal trekken zonder te open.

    nu vroeg ik me af of je een piercing hebt of wilt en wat vinden je ouders er van?

    auuuuuuuuuuuuuuuuw

    en ik wil het niet :P En ouders vinden het ook niet goed :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik ben piercingloos :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb alleen oorbellen.
    Heel normaal ,,, x']

    Neuspiercing

    ilovesana schreef:
    Ik heb alleen oorbellen.
    Heel normaal ,,, x']

    Ik had een tongpiercing, maar omdat ik die vorig jaar niet in mijn schoolmocht moest ik hem eruit halen enja nu draag ik hem niet meer maar ik zal hem er wel dit jaar weer insteken, maar ik wil graag een piercing onder me onderste lip en die krijg ik in de paas vakantie ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb alleen maar gaatjes in mijn oren.


    Everything is worse without music.

    Ik wil er geen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een tragus en die heb ik van mijn moeder gekregen als kerstcadeau, dus de kans dat ze die eruit rukt is redelijk klein :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gaatjes in mijn oren.
    Maar 6 juni krijg ik mijn lippiercing. Mama is er niet blij mee en papa vind het wel oké.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Reducio schreef:
    ik ben piercingloos :')


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Toen ik mijn lippiercings had, had ik me toch een ruzie met m'n vader. Mijn moeder vond het niet erg though. Ik doe het toch, mijn lichaam, mijn keuzes. Polspiercings wist hij gelukkig niet.

    Ik HAD een piercing, maar is dichtgegroeid :(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik mag elke piercing, ik doe het alleen niet.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat zei mijn moeder ook altijd. Ondertussen ben ik al wat piercings verder. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.