• Ik blijf erbij, die kudo's zijn oneerlijk. Ik let daar nu al heel de week op. De top vijf van stories zijn steeds dezelfde. Die stories kunnen best goed zijn, dat zeg ik niet, maar ik vind het gewoon oneerlijk dat het telkens die stories zijn die in de top 5 staan. Heel wat andere mensen schrijven mooie verhalen op quizlet zonder te vragen om reacties en/of kudo's. Waarom kan dat niet gewoon een willekeurige trekking zijn die iedere dag veranderd. (suggestie?) Zo komen goeie schrijvers die amper lezers hebben ook eens in de lijst.

    Idee van Freebird.
    Idee YoYoBANAAN.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik maakte het alleen duidelijk. Niet iedereen doet het namelijk.
    En inderdaad, sommigen wel ... Waar ik ook geen voorstander van ben.
    Ik zou het eigenlijk fijner vinden als de categoriën duidelijk zouden zijn, aangezien ik nu maar zelden een leuk verhaal kan vinden en de zoekopties beperkt zijn. Dat zou het ook voor iedereen al makkelijker maken...

    Ja, zoals het op Fanfiction.nl is! Daar is het echt wel handig, maar ik zit alleen niet zo op die site omdat er geen abo's zijn en omdat er ook nog niet zo veel verhalen zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Defensive schreef:
    Dat vind ik een goed idee, alhoewel een willekeurige trekking niet echt ideaal is, want er zijn veel stofjes hier die of maar een deeltje hebben of waar nooit verder aan geschreven is. Maar ik vind die top vijf ook oneerlijk, vooral omdat er altijd dezelfde soort stories staan: Justin bieber, draco malfoy en tegenwoordig 16+ ook.

    Precies! Er zijn er wel zoo veel waar niet meer aan geschreven wordt dat je daar wel rekening mee moet houden. Misschien alleen story´s die de vorige dag nog geupdate zijn dan?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben eerlijk, ik vraag om kudo's en comments, maar ik ga niet dreigen van zoveel comments, of zoveel kudo's of ik ga niet verder. Het is tenslotte aan de lezers of ze mijn verhaal de moeite waard vinden. Ik sta nu ook een tijdje in de top 5 met mijn verhaal, ben er ook best trots op, en indd ik vind dat anderen de kans ook moeten krijgen om zeg maar in de top te staan, want er zijn indd veel mensen met hele goede stories die heel weinig kudos krijgen en heel weinig abo's hebben. Maar of het nou oneerlijk is, ik vraag niet buitenom Quizlet om kudo's.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Caravaggio schreef:
    Ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee :Y).


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik denk zo, om een eerlijker systeem te hebben, om te vermijden dat er niet zo'n actieve stories komen, je misschien stories kan nemen die onlangs opgedate zijn (dit is dan bv een eis om in de top te mogen staan)

    Om eerlijk te zijn negeer ik die top stories compleet.
    Los daarvan ben ik het wel met je eens.


    Felix

    helemaal mee eens,
    bij de reels staat namelijk ook dat je andere niet mag vragen om, een kudo op jouw story/quiz te geven


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    helemaal mee eens,
    bij de reels staat namelijk ook dat je andere niet mag vragen om, een kudo op jouw story/quiz te geven


    In je eigen verhaal mag dat wel, alleen daarbuiten en buiten Quizlet niet. (:
    Ik doe het zelf zo min mogelijk/nooit.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is sowieso best vreemd, het is toch geen wedstrijd. Je moet het gewoon voo rjezelf doen, vind ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    noatje schreef:
    helemaal mee eens,
    bij de reels staat namelijk ook dat je andere niet mag vragen om, een kudo op jouw story/quiz te geven
    Je spreekt jezelf tegen want je hebt zelf ook al om abo's gevraagd. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Defensive schreef:
    Dat vind ik een goed idee, alhoewel een willekeurige trekking niet echt ideaal is, want er zijn veel stofjes hier die of maar een deeltje hebben of waar nooit verder aan geschreven is. Maar ik vind die top vijf ook oneerlijk, vooral omdat er altijd dezelfde soort stories staan: Justin bieber, draco malfoy en tegenwoordig 16+ ook.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik ben voor.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik schrijf graag en volgens sommige mensen ook goed. Maar ik krijg altijd een minderwaardigheidsgevoel als ik naar de top kijk. IK denk dan: ik kan niet schrijven zij wel anders zouden ze niet in de top staan. En ik denk dat emer mensen het ehbben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mee eens !! Iedereen verdient het een keer om in de top te staan (flower)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zoals altijd, ik vraag om kudo's maar vermoord mijn lezers niet als ze ze niet geven. Mijn lezers houden van mijn verhaal en laten het me zo blijken. Ik doe veel aan het schrijven, en vindt het dan ook een eer dat ik er vaak insta. Ook al snap ik jullie ook wel, maar de lezer kiest en als de lezer deze top 5 kiest is dat toch zo?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.