• Ik blijf erbij, die kudo's zijn oneerlijk. Ik let daar nu al heel de week op. De top vijf van stories zijn steeds dezelfde. Die stories kunnen best goed zijn, dat zeg ik niet, maar ik vind het gewoon oneerlijk dat het telkens die stories zijn die in de top 5 staan. Heel wat andere mensen schrijven mooie verhalen op quizlet zonder te vragen om reacties en/of kudo's. Waarom kan dat niet gewoon een willekeurige trekking zijn die iedere dag veranderd. (suggestie?) Zo komen goeie schrijvers die amper lezers hebben ook eens in de lijst.

Idee van Freebird.
    Idee YoYoBANAAN.

[ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:46 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik vind die Kudo's walgelijk. Ook al kiezen ze er zelf niet voor, ze gaan bedelen, en meestal krijgen alleen de 'grote schrijvers' echt veel te veel Kudo's, terwijl de zogenaamde 'kleine schrijvertjes' ook credit moeten krijgen. Want het is een beetje een massa-hype aan het worden, ik bedoel, ik ben niet geinteresseerd in de verhalen die in de top 5 staan, want het is OF Jb, of van die walgelijke sexverhaaltjes.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Walgelijk? Pardon?

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Ik zou graag hebben dat er geen ruzie meer wordt gemaakt over die ero-16+ shizzel. Ik begin er stilaan genoeg van te krijgen ik wil niet dat dit topic gesloten wordt omdat jullie liever ruzie maken over hoe goed of hoe slecht die verhalen zijn.

Houston schreef:
    Walgelijk? Pardon?

Ik geef gewoon mijn mening. Er staat bij dat IK het zo vind, oké?

Passerby schreef:
    (...)Je zou bevoorbeeld je story kunnen inzenden en dan zijn er mensen die dat controleren en dan wordt er een selectie van de beste gemaakt voor een hele week lang. De top 5 veranderd dan wel iedere dag, maar de selectie ligt wel vast en ondertussen kunnen mensen opnieuw hun story inzenden en daar wordt dan een nieuwe selectie van gemaakt voor de volgende week ofzo.

Japp, klinkt AWESOME! :Y)

1.25

SinCity schreef:
    Die kudo's zíjn gewoon oneerlijk, maar life's life

Nananananana, sorry. Dat laatste, het moest gewoon.

1.25

Necrophiliac schreef:
    (...)

Ik geef gewoon mijn mening. Er staat bij dat IK het zo vind, oké?

Heb je zo ooit wel eens gelezen dan ..Wtf walgelijk, ga je eigen stories ofzo afzeiken ..Ik heb er genoeg van ..

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Houston schreef:
    (...)
    Heb je zo ooit wel eens gelezen dan ..Wtf walgelijk, ga je eigen stories ofzo afzeiken ..Ik heb er genoeg van ..

Jane, hou nou maar op. Wij weten in ieder geval beter en onze lezers ook.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ergens verdienen de mensen met zoveel kudo's wel een speciaal plekje, maar ik vind jouw idee ook best goed. :Y)
    Misschien kan daar nog een extra knopje voor komen? (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

De story die nú op 1 staat is in ieder geval niét origineel, sorry dat ik het zeg. Veel zinnetjes & ideëen komen uit een boek dat ik heb.

It's time to be happy again.

Prosecco schreef:
    De story die nú op 1 staat is in ieder geval niét origineel, sorry dat ik het zeg. Veel zinnetjes & ideëen komen uit een boek dat ik heb.
    Okey dit moet even.

Houston schreef:
    (...)

Ja, ik lees die 'aanbevolen verhaaltjes', zo'n 2 of 3 hoofdstukken, maar meestal haak ik af omdat het of onorigineel is, of omdat sommige dingen gewoon te ver gaan. Je moet je echt niet beledigd voelen als ik het zo zeg, hoor, maar dat is MIJN mening, en het is ook een beetje kritiek, ja, maar als artiest moet je daar tegen kunnen.

Passerby schreef:
    (...)Okey dit moet even.

Ghehe, sarcastisch? ;3 Nee maar serieus. Voor iedereen die 3 meiden en de liefde heeft zal het een feestje der herkenning zijn!

It's time to be happy again.

Necrophiliac schreef:
    (...)

Ja, ik lees die 'aanbevolen verhaaltjes', zo'n 2 of 3 hoofdstukken, maar meestal haak ik af omdat het of onorigineel is, of omdat sommige dingen gewoon te ver gaan. Je moet je echt niet beledigd voelen als ik het zo zeg, hoor, maar dat is MIJN mening, en het is ook een beetje kritiek, ja, maar als artiest moet je daar tegen kunnen.

Ik kan best tegen kritiek, maar je moet wel verder dan 2 of 3 delen lezen om een heel verhaal echt te kunnen bekritiseren en verder kijken dan je neus lang is. Kritiek krijgen vind ik ook absoluut niet erg, daar kan ik wat mee en kan ik van leren. Maar dan moet het wel echt kritiek zijn, en geen gebler van iets waar mensen bijna tot niks vanaf weten, dat begint me onderhand de keel uit te hangen.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Prosecco schreef:
    (...)

Ghehe, sarcastisch? ;3 Nee maar serieus. Voor iedereen die 3 meiden en de liefde heeft zal het een feestje der herkenning zijn!
    Niet echt. Om zo'n dingen moet ik echt lachen. x')
    Belachelijk gewoon. x')