• Ik blijf erbij, die kudo's zijn oneerlijk. Ik let daar nu al heel de week op. De top vijf van stories zijn steeds dezelfde. Die stories kunnen best goed zijn, dat zeg ik niet, maar ik vind het gewoon oneerlijk dat het telkens die stories zijn die in de top 5 staan. Heel wat andere mensen schrijven mooie verhalen op quizlet zonder te vragen om reacties en/of kudo's. Waarom kan dat niet gewoon een willekeurige trekking zijn die iedere dag veranderd. (suggestie?) Zo komen goeie schrijvers die amper lezers hebben ook eens in de lijst.

    Idee van Freebird.
    Idee YoYoBANAAN.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hush schreef:
    Zoals altijd, ik vraag om kudo's maar vermoord mijn lezers niet als ze ze niet geven. Mijn lezers houden van mijn verhaal en laten het me zo blijken. Ik doe veel aan het schrijven, en vindt het dan ook een eer dat ik er vaak insta. Ook al snap ik jullie ook wel, maar de lezer kiest en als de lezer deze top 5 kiest is dat toch zo?
    Daar heb ik mijn bedenkingen bij, want vaak worden ze gedwongen om te stemmen (nouja kudo's te geven) omdat de schrijver anders niet verder gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Daar heb ik mijn bedenkingen bij, want vaak worden ze gedwongen om te stemmen (nouja kudo's te geven) omdat de schrijver anders niet verder gaat.
    Daar erger ik mij inderdaad ook wel aan, maar zover ik weet zijn dat niet de stories die in de top 5 staan.


    Life is hard and then we die

    Passerby schreef:
    (...)Daar heb ik mijn bedenkingen bij, want vaak worden ze gedwongen om te stemmen (nouja kudo's te geven) omdat de schrijver anders niet verder gaat.

    Ik ga heus wel verder. Maar ik geef toe dat ik het leuk vind om in de top te staan, net zoals als dat jij er ook graag eens in wil staan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daar erger ik mij inderdaad ook wel aan, maar zover ik weet zijn dat niet de stories die in de top 5 staan.
    Mss nu niet, maar het gebeurt wel. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hush schreef:
    (...)
    Ik ga heus wel verder. Maar ik geef toe dat ik het leuk vind om in de top te staan, net zoals als dat jij er ook graag eens in wil staan.
    Ik mik ook niet op jou, ik bedoel gewoon dat het gebeurt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik mik ook niet op jou, ik bedoel gewoon dat het gebeurt.

    Dat gebeurd ook indd wel ja dat vind ik ook niet kunnen nee, ik vraag er ook om maar dreig er niet mee zeg maar.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Jaloezie?

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2011 - 14:00 ]


    He asked me for my number. I said 'number one'

    LadyMillion schreef:
    Jaloezie?

    Hoe lang zit jij nou op Q? 3 dagen? Hou jij je lekker bezig met het uitvinden wat kudo's zijn.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2011 - 14:01 ]

    Acceptance schreef:
    (...)
    Hoe lang zit jij nou op Q? 3 dagen? Hou jij je lekker bezig met het uitvinden wat kudo's zijn.
    Oeeeh BURN!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Oeeeh BURN!

    Acceptance schreef:
    (...)


    Ik gebruik die echt teveel sinds IMG hier kunnen. x')

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 21:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)

    Ik gebruik die echt teveel sinds IMG hier kunnen. x')

    Zo echt he, haha.

    Deliciouss schreef:
    Eens. Ik ken genoeg verhalen van andere mensen die fantastisch schrijven, maar die mensen krijgen (bijna) nooit de spotlight op zich gericht.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Caravaggio schreef:
    Ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee :Y).


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vraag mijn lezers om kudo's en reactie's omdat ze me het gevoel geven dat mensen echt plezier beleven aan mijn verhalen. Ik koop ze niet om (zoals veel schrijvers hier doen) door: 'Zoveel kudo's/reactie's en dan ga ik pas verder.' Vind ik een beetje onzin ook. Je schrijft toch voor jezelf?
    Ook zou ik een systeem met categorieën fijn vinden zoals op FanFiction.net :)


    Gleek and proud <3