• Ik blijf erbij, die kudo's zijn oneerlijk. Ik let daar nu al heel de week op. De top vijf van stories zijn steeds dezelfde. Die stories kunnen best goed zijn, dat zeg ik niet, maar ik vind het gewoon oneerlijk dat het telkens die stories zijn die in de top 5 staan. Heel wat andere mensen schrijven mooie verhalen op quizlet zonder te vragen om reacties en/of kudo's. Waarom kan dat niet gewoon een willekeurige trekking zijn die iedere dag veranderd. (suggestie?) Zo komen goeie schrijvers die amper lezers hebben ook eens in de lijst.

    Idee van Freebird.
    Idee YoYoBANAAN.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het nog wel een goed idee!=) En als jullie echt goede stories weten kan je ook vragen om ze in de nieuwbrief te zetten ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tja ... Ik ben zo iemand die in de top 5 komt, maar meestal vraag ik daar niet om hoor. Ik heb één keer om kudo's gevraagd en dat doe ik ook niet meer, want ik schrok omdat het zo ernstig omhoog schoot.
    Ik doe ook niet (bewust) mee aan een hype, ik schrijf gewoon naar gevoel aan mijn verhalen en de rest komt vanzelf. Daar kan ik ook niks aan doen en ik gun het de anderen net zo goed.
    Van mij mag er best een systeem komen dat er een dag tussen moet zitten voor je weer in de top 5 mag, maar ik denk niet dat het heel veel veranderd, omdat de mensen toch opzoeken wat ze graag lezen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Marshmellow schreef:
    Ik vind het nog wel een goed idee!=) En als jullie echt goede stories weten kan je ook vragen om ze in de nieuwbrief te zetten ^^
    Dat vind ik niet echt een optie, want die kregen we een tijdje niet meer en nu staat dat ook altijd af. Het was trouwens altijd voorspelbaar wat er in kwam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sadistic schreef:
    Tja ... Ik ben zo iemand die in de top 5 komt, maar meestal vraag ik daar niet om hoor. Ik heb één keer om kudo's gevraagd en dat doe ik ook niet meer, want ik schrok omdat het zo ernstig omhoog schoot.
    Ik doe ook niet (bewust) mee aan een hype, ik schrijf gewoon naar gevoel aan mijn verhalen en de rest komt vanzelf. Daar kan ik ook niks aan doen en ik gun het de anderen net zo goed.
    Van mij mag er best een systeem komen dat er een dag tussen moet zitten voor je weer in de top 5 mag, maar ik denk niet dat het heel veel veranderd, omdat de mensen toch opzoeken wat ze graag lezen.
    Ik zeg ook niet dat het jouw schuld is en dat je er om vraagt. Het is gewoon zonde dat het nu al een aantal dagen dezelfde stories zijn. En eentje die in de lijst staat vraagt wel om comments en kudo's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kerrang schreef:
    (...)Ik zeg ook niet dat het jouw schuld is en dat je er om vraagt. Het is gewoon zonde dat het nu al een aantal dagen dezelfde stories zijn. En eentje die in de lijst staat vraagt wel om comments en kudo's.


    Weet ik, maar ik maakte het alleen duidelijk. Niet iedereen doet het namelijk.
    En inderdaad, sommigen wel ... Waar ik ook geen voorstander van ben.
    Ik zou het eigenlijk fijner vinden als de categoriën duidelijk zouden zijn, aangezien ik nu maar zelden een leuk verhaal kan vinden en de zoekopties beperkt zijn. Dat zou het ook voor iedereen al makkelijker maken...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik maakte het alleen duidelijk. Niet iedereen doet het namelijk.
    En inderdaad, sommigen wel ... Waar ik ook geen voorstander van ben.
    Ik zou het eigenlijk fijner vinden als de categoriën duidelijk zouden zijn, aangezien ik nu maar zelden een leuk verhaal kan vinden en de zoekopties beperkt zijn. Dat zou het ook voor iedereen al makkelijker maken...
    Eigenlijk wel. Mss moeten we daar eens een topic over starten dat je je verhaal per genre kan posten ofzo. :)
    En of je een met een bekent persoon werkt. Ik zal daar anders na het eten eens werk van maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Naan, ik ben het helemaal met je eens :'D Om alle andere schrijvers ook maar eens een kans te geven!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mee eens, het zijn altijd dezelfde, ik heb ze gelezen en eerlijk gezegt vind ik ze niet zo goed :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Caravaggio schreef:
    Ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee :Y).


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik ben het hier helemaal mee eens. Die top 5-ers hebben zoveel abonnees dat ze elke dag wel een stuk of 50 kudo's krijgen om in de top te komen.


    JDN.

    Ja je hebt gelijk ;)

    Eigenlijk is het wel een goed idee :3

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 21:04 ]


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Zó mee eens.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MaraMalfoy schreef:
    dat is eigenlijk best een goed ideee..
    dat ze maar 1x in de week in de top kunnen ofso?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het wel een leuk idee, maar dan wel alleen de actieve story's. Misschien dat een story dan aan een eisen moet voldoen om 'actief' te zijn, zoals een par hoofdstukken. Anders zitten er vast veel slechte dingen tussen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.